Paradise je pastvou pro oči i ducha, ale problémy technického rázu sráží požitek ze hry kamsi k lehkému nadstandardu. Dějově se Paradise první Syberii nevyrovná, dvojce asi ano, audiovizuálně určitě oběma. Nezbývá než doufat jednak v brzký patch na mnohé chyby no a možná někdy v budoucnu v propracovanější pokračování.
Benoít Sokal otvoril brány do raja, ale namiesto rajskej hudby, počujeme škripot herného kódu a namiesto nebeskej grafiky, vidíme muzeálne exponáty. Paradise vás k sebe nepustí a to je jej najväčšia chyba. Hre chýba tak potrebná epika. Prostredia ste už videli aj lepšie a napriek svojej hĺbke pôsobia veľmi plocho, nevýrazne a fádne. Fanúšikovia Syberie si zaslúžia oveľa lepšiu hru akou je Paradise, a nielen oni!
Benoit Sokal nesklamal svojim scenárom, ale hru úplne likviduje jej technické spracovanie. Náročnosť a pestrosť úloh je možno až prehnaná a na dôvažok tu je ešte aj prostedie, ktoré síce je exotické, ale po chvíli hrania je exotické natoľko, že hru znehodnocuje. Lokácie sú neprehľadné a design a celkový grafický koncept po nejakom čase značne frustrujúci. Hra Paradise teda občas zasluhuje skôr meno Hell.
0 Dobré Zlé
Paradise je bohužel hra bez duše. Po fenomenální Siberii nám Sokal servíruje hru, která má sice několik krásných screenů, ale šetří lokalitami a v podstatě nenabízí žádný příběh. Skoro polovinu hry strávíte na jednom místě a po pár hodinách pobíhání po stále stejné lokaci a milionech nudných rozhovorů už vás to nebaví. Pár hádanek v zahradě už to nezachrání. Za mě obrovské zklamání.
0 Dobré Zlé