OSTATNÍ | ||
KALENDÁŘ FÓRUM FIRMY TOP 10 KUP SI HRU | ||
UŽIVATEL | ||
Přihlásit Registrace Uživatelé | ||
Hry v obchodě | ||
Zlevněné hry | ||
ABCgames | ||
Kontakt, RSS, Spolupráce | ||
STATISTIKY | ||
Online 6955 uživatelů | ||
Zobrazení: | 7553 |
Pro začátek malý návod k tomu, jak máte číst tento návod. Pokud to situace umožní, v celé hře se při procházení držte vždy u pravé stěny (pozor na sloupy, kolem kterých se nezasvěcený dokáže motat jako bl… no řekněme hodně dlouho). Když budete prozkoumávat okolí, choďte tak, že kurzor myši bude uprostřed obrazovky. Kurzor se změní, jakmile narazíte na tajný vchod. Všechny svitky, které se vám dostanou do rukou, si pečlivě přečtěte. Ve hře se vyskytují „jezírka„, která vám doplňují bud’ životy nebo manu. Snad ani nemusím říkat, abyste každé patro pořádně prolezli, než se vydáte do patra dalšího. Na začátku hry si vyberte partu společníků. Doporučoval bych JURAK - rytíř, ELF - kouzelník, GOREAUX - zloděj a ČLOVĚK - léčitel (klasická kombinace z RPG). Snažte se nepoužívat mapu, protože stejně nebudete vědět, co jste už prošli a co ne. Mapa je hrozně zmatená, až nepoužitelná. Proto vám radím mapu nepoužívat. Pokud vám řeknu, abyste se otočili (doprava, doleva), tak tím rozumím o 90 stupňů (PŘESNĚ!). Pro ty kteří rozumí vojenským povelům to je vpravo v bok, vlevo v bok! A neočekávejte, že vám budu říkat, kde se nacházejí řadové příšery, to bych návodem zaplnil 30 stran. A potom, kdo se chce bát, ať se bojí ! Když budete přestupovat na další úroveň, bude se vás počítač ptát na tyto údaje: FENCING - šerm, SWORD - umění meče, AXE-MACE - umění sekery a palcátu, BOW - dovednost s kuší, SHIELD - obrana se štítem, MARTIAL ARTS - volně přeloženo fyzička, POLE ARM - dovednost s holí, KNIFE - umění nože, FIREARMS - přesná muška (u střelných zbraní samozřejmě), STEALTH - jak se dokážete schovat, ACROBATICS - ovládání těla, PICK POCKET - vybrat kapsy (zlodějina), LOCK PICKING - otevírání zámků, FAST TALK - rychlá mluva (ukecávání), SEE SECRETS - nacházení tajných stěn apod., MERCHANT - kšeftaření, XENOLOGY - věda o nestvůrách, CAST SPELLS - umění kouzlit. Samozřejmě čím máte tyto položky dokonalejší, tím se vám to bude víc dařit. Tak to by asi stačilo pro začátek. Kormidlo přímo a plnou parou vpřed.
Hned na začátku se k vám přidá rytíř THEROS (pokud ho budete chtít, ale měli byste ). V chajdě nalevo si můžete nakoupit různé věci, za nalezené peníze (doporučuji léčící lektvary). Prozkoumejte okolí a v jedné jeskyni musíte najít trolí kyj. Vydejte se na most. Tady vás odchytí trol a bude po vás chtít kyj. Dejte mu oč si žádá a přijměte ho do party. Vyjeďte výtahem nahoru. Stiskněte sochu nalevo, nemusíte ji líbat, ale řekněte jí heslo z pergamenu „BRAVERY„. Vyjděte po schodech a vstupte do TROLL CAVES.
Jděte po pravé straně k mříži. Za mříží najdete komplex chodeb, kde musíte bezpodmínečně najít dva klíče (Troll chambers key a Mountain key, je to taková vyvýšená místnost), používejte proto techniku chůze po pravé straně. Dojděte komplexem až k černým dveřím, do kterých je vytesán obličej (takovej dalo by se říci přímo ksicht). Vstupte do výtahu, kde napište heslo „maleficent„. Zabojujte si jen tak pro formu s Drogem a jeho strážci. A pak se vydejte do dungeonu pod pevností Vanguard Keep, kde hra teprve doopravdy začíná.
Vlevo za tajnou zdí se nachází dvě páky. Na jihozápadě najdete za dveřmi klíč, který použijte k otevření zamčených dveří. Odemknete ty první nalevo a přepnete páku napravo. Pusťte ven vězně, ale nečekejte na díky, nýbrž vraťte páku do původní polohy a jděte ven, do dveří naproti. Tentokrát přepněte obě páky. Vlezte do pravých zamčených dveří dál na východě. Přepněte (pro změnu) obě páky. Za dveřmi naproti přepněte levou páku. Nyní se vydejte k mříži a opět přepněte páku. Vstupte do místnosti, přepněte páku a jděte až na konec chodby, kde odbočte doleva. Jděte rovně dokud nenarazíte na bahnitou místnost (ještě že zatím nemáme čichovou virtualitu). Na severozápadě se nachází klíč, který použijete na západní straně, kde za zamčenými dveřmi odsunete obraz a vezmete si další klíč. U dvou mříží použijte tento klíč a aby jste nevyšli ze cviku, přepněte páku. Jděte směrem na sever. Přepněte páku za rohem a hurá do Halls of Vanguard Keep.
Tato úroveň má dvě podlaží. Uprostřed místnosti kde se nacházíte, je velké kolo. Tímto kolem si otvírejte mříže k jednotlivým sekcím. Jeden potřebný klíč se nachází na severozápadě, druhý za mříží ve druhém patře na severu, třetí za teleportem v prvním patře a čtvrtý za tajnou chodbou v knihovně (pokud máte rádi pořádek, na ochozu zatlačíte vykukující prkno. Pokud nemáte rádi pořádek, stejně musíte zatlačit to zatracený prkno). Až budete mít všechny klíče, nastrkejte je do zámků ve výchozí místnosti a vstupte do Vanguard Keep Tower.
Tady už to začíná být horší. Takový kostnatý mrchy, a jak si dovolujou. Bacha na ně. Nejenom že mají požehnaně útoků, ale taky kouzlí. Na jednom z výstupků skal přepněte zelené tlačítko. Vlezte do díry. Dole na jihovýchodní stěně je tajný vchod, za kterým vezmete REAPER, a ten použijte na nejbližší teleport. V této úrovni MUSÍTE najít dva červené, dva modré, jeden zelený a jeden modrý krystal. Na jihu se nacházejí dvoje dveře, u kterých najdete klíč od mříží na severu. Odemkněte mříž a vstupte do místnosti na jihovýchodě. Klikněte (ne klekněte!) na portál (pokud nemáte krystaly musíte je najít) a odpovězte na první otázku „red„, na druhou „green„ a na třetí „blue„. Pokud vám to připomene RGB, jde o podobnost čistě náhodnou. Jděte do místnosti na jihozápadě. Opět klikněte na portál a odpovězte na první otázku „red„, na druhou „yellow„ a na třetí „blue„. Odeberte se k místu, kde jste našli klíč. Otevřete dveře na jihu. Vstupte dovnitř, na levé straně stiskněte přepínač a klikněte na „up„, na pravé straně klikněte na „down„. Otevřete dveře naproti. Nyní se pořádně vyléčte a doplňte si manu. Poté vstupte do dveří a sjeďte dolů. Očekává vás DARK ONE (mimochodem má tisíc životů). Ukradněte mu dva krystaly „White crystal„. Vyjeďte nahoru, jděte postupně k oběma kopcům a nahoře na sochy použijte „white crystal„. Vstupte do teleportu na nejjižnějším cípu. Ocitnete se v horách. Dojděte dole napravo k soše a řekněte jí „peace„ (mírumilovná socha). Otevře se vám stěna nalevo. Vejděte dovnitř a podél pravé stěny k dalším otevřeným dveřím. Vstupte.
Komplexem se dostaňte ke dveřím na severu, na kterých je pentagram. Tak šílený dveře určitě najdete. Bude to sice chvilku trvat, ale v téhle hře to není nic neobvyklého. Otevřete je, sestupte po schodech dolů a vstupte do dalších dveří.
Z místnosti vyjděte pravým horním východem, na první křižovatce doleva, za druhými dveřmi po pravé stěně je křižovatka, kde se dáte směrem na jih. Seberte součástku 50VC. Vraťte se na křižovatku, otočte se doprava, na druhé křižovatce doleva, v místnosti vyjděte severními dveřmi. Za nimi se otočte doprava a vstupte do kotelny. Na boiler použijte 50 VC a 4x na něj klikněte. Po výbuchu můžete otevřít dveře s tím, no, zkrátka s tím ksichtem. Zde to důkladně prozkoumejte a vstupte do protějších dveří s také pěkným a přitažlivým obličejem. Vyjděte levým východem a vlezte do prvních dveří na severu. Projděte sál, vyjděte dveřmi ven a vstupte do levých dveří. Za nimi doprava a hrnem si to do Dwarven mines.
Tohle je podle mě nejhorší úroveň z celé hry. Tolik malých chodbiček, odboček a kdo ví čeho ještě ... Hrůza. To vás ale doufám neodradí od pokračování. Nezoufejte, to nejhorší teprve přijde. Jděte po pravé straně směrem na východ. Za první místností kráčejte podél levé stěny.Za nápisem u levé stěny projděte.!!!!!
Potom se otočte doprava. Jděte rovně směrem na jih až k další stěně. Vpravo v bok, pochodem vchod. Přepněte páku. Vypochodujte z místnosti kterou jste přišli a jděte rovně směrem na východ. Dostanete se do mřížových polí. Zde přepínejte postupně páky dokud se vám neotevře mříž naproti vám (směr východ). Projděte, na křižovatce doleva. Bludištěm procházejte po levé stěně (bude to docela dlouhá cesta). Když vás začnou bolet nohy, dorazíte do obří místnosti, s kolejemi. Vydejte se po kolejích směrem na východ. Na druhé odbočce doleva do místnosti, která schovává klíč. Vezměte jej a vraťte se ven. Dejte se doleva ke klíčové dírce. Vstupte do nyní otevřených dveří. Jděte opět po levé stěně až k místu, kde se vás duch hry zeptá, zda-li chcete sestoupit do nižších prostor Dwarven mines. Jděte po levé straně až ke dveřím, za nimi jsou ještě jedny dveře a za nimi klíč. Zpátky do místnosti. A doleva do dveří. V rohu za nimi je sud, na který klikněte a odpovězte „yes„. Po pravé straně se dostaňte k přepínači. Od něj jděte opět po pravé straně k tlačítku. Stiskněte jej a jděte zase po pravé straně tak dlouho, dokud nebudete moci vstoupit do vyšších prostor. Nyní bude na vás, abyste se dostali ke dveřím vedoucím do KAREGH-KONAN city (leží na nejseverovýchodnější straně mapy). Vstupte do nich.
Klikněte na levý gong, otevřou se vám obě mříže. Jděte nalevo, tam to nemilosrdně vyberte, vraťte se a jděte směrem na jih. Po cestě otevřete ještě dvoje mříže. Za tou druhou jděte nalevo k prvnímu rohu baráku, tam vyjděte po schodech nahoru a přepněte páku. Seskočte dolů a jděte ke dvojitým dveřím. Postupujte do rozlehlé haly, kde se dejte po pravé stěně až k mříži. Za mříží se vydejte do Lower Karegh-Konan.
Jděte směrem na východ k mřížím, jděte po levé straně až k mřížím (...?...), a k dalším mřížím (). přejděte místnůstku a vejděte do ... mříží a vstupte do Founder’s Caves. (Uh!)
Sestupte po schodech dolů do hor. Jděte rovně do díry ve skále. Přepněte páku a vyjděte ven. Jděte na severozápad a potom na sever. Na volném prostranství podél levé stěny až k mříži. Po schodech nahoru a zpátky do Karegh-Konan. Dojděte k další mříži a potom ke dveřím s nám už známým ksichtem. Pokračujte podél pravé stěny ke dvojitým dveřím na západě. Dojděte do velké místnosti k trůnu, otočte se doleva, projděte průchodem, jděte podél pravé strany a vstupte do Founder’s caves. Jděte podél levé stěny až k mříži na západě, za ní přepněte páku, vyjděte ven, podél pravé stěny k nyní otevřenému průchodu na východě. Přepněte páku na jihu. Vyjděte ven, jděte podél pravé strany a vylezte druhým průchodem. Na otevřeném prostranství přepněte páku na jihu za propastí. Dojděte do teleportu, vyberte (si) hrob a vyjděte ven. Dojděte ke dveřím s ksichtem na západě. Opusťte Karegh-Konan. Klikněte na dveře a napište „time„. Dojděte k mřížím na severu a klikněte na zvláštní obraz. Odpovězte „pull„,„right„,„push„. Otevřete bránu na jihu a vkročte do údolí. Přepínejte postupně tři páky dokud se vám neotevře stěna na severu. Jděte po levé straně a přepněte dvě tlačítka. Pokračujte podél levé stěny do místnosti s truhlou, mečem a palicí. V severovýchodním rohu přepněte šedé tlačítko. Pokračujte přímou cestou do rest of caves.
V tomto levelu se objevují soudky se střelným prachem, pomocí nichž budete otevírat zasypané cesty. A než s touhle hrou skončíte, stanete se zkušenými střelmistry, to si pište. Vyzkoušejte si to hned na západní stěně. Jděte směrem na západ až do velké místnosti. Jděte po levé stěně (pokud možno nikde nepadejte). Po nějaké době se dostanete do místnosti s vodopádem. Přeskákejte po sloupech směrem na východ a pokračujte dále do katakomb.
Na západě u mříže přepněte páku a uvnitř tlačítko. Vezměte klíč a vylezte ven. Otevřete mříž na jihu. Jděte podél pravé strany k nápisu TOMBS OF THE EIGHT. Přepínejte tlačítka tak, aby se vám aktivoval teleport a otevřeli dvě mříže. Až se vám to povede, vstupte do otevřené místnosti kde najděte klíč. Těchto klíčů musíte najít ještě sedm, spolu s HEROS KEY 3 v následující hale. Jakmile je shromáždíte, všechny je strčte do zámků uprostřed haly. Seberte brnění a vyjděte zpátky ven na chodbu. Dejte se po levé stěně ke dveřím, vedle kterých jsou na stěně hadi. V následujících uličkách najděte HEROS KEY 1. Vraťte se ven a jděte podél levé stěny do města zombií. (Brrr). Zde nalezněte HEROS KEY 2. Jakmile se budete vracet, kráčejte po pravé straně a v jedné z místností přepněte takový bílý čuflík. RYCHLE ven z města, neboť jestli nebudete dostatečně rychlí, zavře se vám mříž, kterou jste se sem dostali (opakujte dokud se vám to nepovede). Dojdete po pravé straně k mříži, vedle které bude nápis HALLS OF HEROS. Otevřete první levý hrob a stiskněte tlačítko. U zavřených dveří dejte na jižní podstavec RADIANT RUBY AMULET a na severní RADIANT SAPHIR AMULET. Otevřou se vám dveře. Stiskněte zelený spínač na nejvyšším schodě. Vejděte do díry ve stěně a vylezte po žebříku do další úrovně.
Důležitá místa
Dojdete ke schodům na nejseverovýchodnějším cípu mapy. Přejděte most a přepněte v obou věžích páky. Nakonec přepněte páku i u neotevřeného mostu. Za mostem se vydejte doleva směrem k mříži. Za posledními dveřmi napravo najdete v temném rohu tajný průchod. Dojděte do knihovny, kde proklikejte všechny regály, až narazíte na zelenou knihu. Zmáčkněte ji. Uvidíte na západě postupně se zvedající sloupy. Vyskákejte po nich nahoru a přepněte páku. Dejte se k pentagramu, dolů po právě se vytvořených schodech a vstupte do teleportu. V místnosti seberte klíč a vydejte se k trůnu (to je tam, kde jste odbočovali u mostu, a dál rovně). Od trůnu směrem na východ. Otevřete mříž a vstupte do Radiant Level 2.
V knihovně (pár kroků před vámi nalevo) stiskněte čudlík, tím se aktivuje výtah, vyjeďte nahoru a přepněte páku. Po schodech dále nahoru po levé stěně a stiskněte spínač. Dole seberte DAEMON AMULET. Jděte dlouhou chodbou na jih, na konci doleva. Zavřou se vám dveře. Nevadí. Po levé straně jsou tajné dveře. Propusťte všechny osoby z vězení, nečekejte na nic a v místnosti s lávou uprostřed seberte z visící klece klíč. Po levé stěně dojděte k zamčeným dveřím napravo. Sestupte dolů. Nasaďte si DAEMON AMULET. Postupujte chodbami, dokud vám DAEMON AMULET neřekne směr cesty. Jděte po směru, který vám radí. Až vám řekne, aby jste se dali na západ, jděte první uličkou doleva. Seberte klíč a probijte se komplexem k zamčené mříži. Za mříží přepněte páku a dejte se po směru, který vám opět bude říkat DAEMON AMULET (pokud nebude říkat nic, tak ho sundejte a zase nasaďte. Asi zlobí zapalování). Až se dostanete k mříži, přepněte páky a vyjeďte nahoru. Doleva a v místnosti dolů (uprostřed se vám sesunou schody, chacha). Seberte všechny klíče, vyjděte nahoru a dejte se k zavřeným dveřím. Přepněte páku, jděte podél pravé stěny k zamčeným dveřím. Seberte přesýpací hodiny a do zrcadla dejte ty dva klíče, které se tam vejdou. Přijměte Ashaka a teleportem u začátku hrr do Radiant Level 3.
Dojděte do velké místnosti se sloupkem a pákou. Vyjděte pravými zadními dveřmi, seberte klíč a klíčenku s klíči. Podél levé stěny se dostanete do místnosti, kde ulupte (podle vzoru loupit) lucernu. Opět podél levé stěny k dvojitým dveřím. Za nimi vylezte nahoru a přeskákejte výstupky až k teleportu s RED CRYSTAL. Vezměte jej a přepněte páku. Vraťte se na chodbu, otočte se doleva a podél pravé stěny ke dvojitým dveřím s lebkami po stranách. Do jedné z lebek zasuňte lucernu a do druhé přesýpací hodiny. Za dveřmi stiskněte tlačítko umístěné pod stolem a seberte, z nyní otevřené místnosti, klíč. Vyjděte ven, doleva, a podél levé stěny k druhým dvojitým dveřím. Za nimi seberte WHITE CRYSTAL a další klíč. Vraťte se do místnosti, z které jste přišli (to je ta za lebkami). Přepněte páku a vstupte do prvního teleportu napravo. Stiskněte sloupek a nakráčejte do místnosti s teleportem. Ocitnete se ve známé komoře. Nyní jděte do místnosti s teleportem napravo. V bludišti najděte klíč, zasuňte ho do zámku. Otevře se vám mříž, kde stiskněte tlačítko. Najděte teleport a vstupte. Opět stiskněte sloupek a opět vstupte do teleportu. Nyní vstupte do levého zadního teleportu. Během se dostaňte k teleportu a vlezte tam . Nyní stisknout sloupek. Do teleportu. A nakonec do pravého zadního teleportu. Zde musíte najít klíč (označen č.1). Najděte teleport, vstupte a zase stiskněte sloupek. Seberte BLUE CRYSTAL. Vstupte do teleportu. Jděte do známé velké místnosti se sloupem a s pákou na něm. Vyjděte levými zadními dveřmi. Seberte klíč a zpátky do velké místnosti. Zde zastrčte oba krystaly do stojanů (dvě místnosti, jedna na každé straně). Dojděte k mříži a otevřete ji. Ted’ pozor. Jakmile přepnete obě páky, musíte rychle jít ke sloupu, na levé i na pravé straně jsou takové malé sloupky a na každém z nich je tlačítko. Když je stisknete, musíte rychle přepnout páku na sloupu. Uff. a je to. Dojděte po levé nebo po pravé straně k dvojitým dveřím. Vstupte a přepněte páku. A jsme ve finální části Radiant Level 4.
Připravte se na Anthraxe a jděte mu vstříc (po schodech nahoru). Takového Janečka s 2500 životy musíte přece zlikvidovat, ne!? Použijte buďto ICE MISSILE nebo MANA BOLT na plnej rendlík Za dvě kola bude na 99% VÁŠ (možná)...
Související hry |
Entomorph: Plague Of The Darkfall |
© 99-2022 ABCgames.cz |