OSTATNÍ | ||
KALENDÁŘ FÓRUM FIRMY TOP 10 KUP SI HRU | ||
UŽIVATEL | ||
Přihlásit Registrace Uživatelé | ||
Hry v obchodě | ||
Zlevněné hry | ||
ABCgames | ||
Kontakt, RSS, Spolupráce | ||
STATISTIKY | ||
Online 2939 uživatelů | ||
Zobrazení: | 6900 |
Ve hře ovládáte celkem tři charaktery: kapitána Quinna, Iva Seekera a ženu Mirandu. Začínáte s Quinnem, promluvte tedy ke skříňce uprostřed pokoje a vezměte zbraň stasis gun na rušení silových polí. Dále zvedněte nášlapný teleportační disk a kdo chce, může konzultovat počítač a jeho databázi. Ted' pokoj opusťte a přes chodbu vstupte do laboratoře. Vezměte magnet, programovatelné čtecí zařízení a probe (vypadá jako šroubovák zapíchnutý v pultu vpravo). Šroubovák použijte na nášlapný disk a na stasis gun. Plnou baterii z disku vložte do stasis gunu. Jeďte na můstek a promluvte si se Seekerem, dozvíte se co máte udělat. Teď jeďte do páté paluby (deck pět) strčte do plátu u zdi a seberte "kleště", pak vytrhněte kus drátku ze zdi vpravo a vstupte do levých dveří. V léčebné sekci použijte drátek na otvor ve válcovém přístroji, připojte k němu čtecí zařízení a zmáčkněte červený knoflík. Uvnitř zařízení stiskněte volbu ADVANCED PROCEDURES. Vraťte se na můstek a dejte čtecí zařízení Mirandě, poté co si s ní o čtecím zařízení promluvíte. Zpět do ozdravovny, opět připojte čtecí zařízení a zmáčkněte červené tlačítko. Volte volbu ADVANCED PROCEDURES a venku stiskněte žluté tlačítko. Ze schránky vezměte INFO DISK. Jeďte do spodního patra (LANDING BAY). Ze země seberte lano, ke kterému připojte magnet a zahákněte ho na očko uprostřed haly. Použijte ovládání na pravé stěně, nasměrujte magnetický jeřáb (OPERATE CRANE) nad lano s magnetem a zapnete volbu TRACTOR FIELD ON. Opusťte ovládání a po laně vyšplhejte. Na balkóně vstupte do druhých dveří zleva, ale předtím jděte do dveří vlevo dole od lana. Ze dvou skříněk ve stěnách seberte sonickou pistoli a rozprašovač laseru. Ze země seberte kyslíkovou bombu. V místnosti s laserovým strážcem nejdříve použijte rozprašovač na laser, poté kleště na laser a pak otevřete dveře. Podívejte se na vysílačku a zvukový test v její dolní části nastavte na druhou čárku zleva, vysílačku pak položte na místo, kde byl laser a použijte na ni sonickou pistoli. Po akci ji opět seberte a ze země také vezměte prázdnou nádobku od rozprašovače. Teď použijte stasis gun na stěnu za laserem, vraťte se na můstek, dejte INFO DISK Seekerovi a promluvte si s ním. Po animované sekvenci si promluvte se Seekerem a na svém palubním počítači zapněte volbu SCAN OPS, dále zapněte ACTIVE ENABLED, pak DEEP SCAN, potom GEOGRAPHICAL a scanujte povrch jednou nahoru, přistanete na RING WORLDU. Po další animované sekvenci použijte stasis gun na bílého vojáka a pak po něm střelte sonickou pistolí. Potom si třikrát promluvte s umírajícím náčelníkem. Zpět na lodi řekněte, že vyscanujete základnu ARM a použijte svůj počítač. Použijte volbu SCAN OPS a poté SHORT SCAN, TECHNOLOGICAL. Kolegům řekněte, že volíte cestu zpět. Po další animované sekvenci odpovězte na Mirandinu otázku poslední odpovědí a jděte za Seekerem k přetlakové komoře dveřmi v LANDING BAY 2. Za použití panelu vpravo od dveří si vyberte správnou kombinézu a použijte na ni kyslíkovou bombu. Kombinézu si oblečte a projděte přetlakovou komorou ven. Po chvíli chození mimo loď vám jednotky ARM unesou váš koráb i s Mirandou. Podívejte se na vysílačku a zvolte scan, objeví se malá mapka, na které se jevíte jako červené tečky. Podle této mapky posbírejte: A1 až A3 - zde leží první tři komponenty na opravu lodi. B - - joystick. Nutno zasadit do ovládacího pultu lodi. C - raketa. Aby se stala pojízdnou, vložte do otvoru v ní všechny věci (dvě z nich jsou hned ve schránce uvnitř lodi) a v pilotní kabině vyměňte monitor a nasaďte joystick. D - v pravé části lodi odsuňte plech a vezměte obrazovku a v části levé seberte NAVIGATION GYRO. E - Quinn musí na radar vylézt, sklopit talíř a stisknout červené tlačítko, poté může z radaru vyjmout baterii. Až bude všechno na místě, posaďte oba chlápky do rakety a sáhněte na joystick. Po přistání jděte o pár místností na jih a vlezte do Maglevu. Jeďte na sever a vystupte u druhého výtahu, pak pěšky nahoru a doleva z výtahu. Seekerem podržte dveře, zatímco Quinn sepne spínač schody. Vejděte do místnosti nahoře. Seekerem nadzvedněte robota, Quinnem na něj použijte airbag, pak ho znovu Seekerem nadzvedněte a zase použijte airbag. Pak airbag nafoukněte kyslíkovou bombou a robota převrhněte tak, že stisknutím tlačítka vytáhněte kabinu. Prostřední tlačítko na ovládání výtahu spustí výtah, když je na obrazovce mapka. Jako Miranda nepijte nápoj a vytáhněte z křesla drátek. Jako Quinn si promluvte s mužem a pak s náčelnicí ledového kmene. Vyjděte z místnosti a jděte čtyřikrát doleva, jednou nahoru, dvakrát doprava, do místnosti, pohněte kladkou, ven, dvakrát doleva, dolů, dvakrát doprava, do místnosti, dvakrát seberte červený kyslíkový tank, ven doprava, dolů, dvakrát doleva, dolů, dvakrát doprava, dolů, dvakrát doprava, dovnitř naplňte kyslíkovou bombu u kohoutku na přístroji, ven doprava a na balon použijte kyslíkovou bombu. Následuje simulace letu balónem, kde musíte využívat tahu vzduchových proudů, abyste balón navedli na sever k ústí řeky a držíc se nízko při zemi přistáli na poušti. Tam používejte vysílačku a její scanner, až vás dovede do lesa. V lese ve vesničce zapískejte na píšťalku a jděte doprava za ghoulem. Pak zastřelte vojáka pistolí a vylezte na jeho strážnici, pomocí převlečení se dostanete až na základnu ARM. Aby to nebylo tak jednotvárné, přepněte se teď na Seekera. Promluvte si s náčelnicí a v ledovém městečku v místnostech posbírejte tyto věci; dvě lampičky, flašku alkoholu, masku, střelný prach a skleněnou syrečkovou láhev. Použijte alkohol na masku a pak jděte do místnosti, kde Quinn odletěl balónem. Tam se dejte nahoru a znova nahoru, až dojdete do jeskyně s nápisem na zdi. Popadněte lano a spusťte se dolů do průrvy. Dole položte lampičku na vodu a přiklopte na ni láhev. Vezměte klíč a jděte do nejvyššího patra ledové vesnice k výtahu, kterým jste přijeli. Vejděte do něj levým vchodem a slezte až na dno šachty. Tam použijte střelný prach na zem a zapalte ho druhou lampičkou. Nasaďte si roušku a prolezte dírou. Čeká vás velice nepříjemné bludiště, které nemá cenu mapovat, protože nejen, že si z něho odnesete kýžený poklad - diamant a listiny, ale také v něm musíte vystřílet všechny vampíry, takže ho stejně budete muset prochodit celé. Až bude vše hotovo, vraťte se k náčelnici, promluvte s ní, dejte jí listiny a ukažte jí diamant, pak se přepněte na Mirandu. Zrovna ji do vězení přinesou trochu jídla. Až dojí, seberte polštář, žárovku z lampičky a tácek od jídla a použijte polštář na toaletu, drátek z výslechu na polštář a tácek na drátek s polštářem. Stiskněte tlačítko splachování a jste na svobodě. Chodbou jděte doleva a do strážní kanceláře. Vezměte krabici s pilníkem a zpět ve své cele pilníkem odpilujte okénko větrací šachty. Větrací systém je nevelký. Laserové paprsky se vypínají přepínáním obvodu pokus - omyl. Nahlížením do okének můžete poslouchat konverzace, druhé nahlédnutí mnohdy ukáže jinou pasáž nežli pohled první. Do okénka laboratoře se podívejte třikrát a až vědci odejdou, vlezte dovnitř. Vstupte do pravých dveří a použitím ovládacího pultu vzbuďte mutanty. Dlouhá animace. Jednoduchým bludištěm naveďte loď k východu, ocitnete se ve městě nad oceánem. Jděte tak dlouho, až narazíte na kruhový koridor. Do místnosti v jeho středu vstupte dveřmi na jeho opačné straně. Uvnitř se odehraje delší dialog. Poté už stačí jen vstoupit do světelného paprsku a zjistit, že RING WORLD má stejně nemastný, neslaný konec jako celý ostatní průběh hry.
© 99-2022 ABCgames.cz |