HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYČEŠTINYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace


Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráce
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 21302 uživatelů

Návody > Ravenloft 2: Stone Prophet


Zobrazení:10709

Několik slov k tomuto návodu. Raději než zahltit vás mapami chci nastínit nejdůležitější momenty příběhu a problémové situace. Věřím, že si s dungeony, skrytými tlačítky, průchozími stěnami a nepřáteli poradíte sami. V popisu jednotlivých bludišť samozřejmě nenajdete zmínku o běžných předmětech - zbraních, brnění, kouzlech, lektvarech atd. - všechno jistě najdete sami a vyzbrojíte se podle libosti. Než se pustíte do hry, můžete si vytvořit vlastní postavy, nebo použít předdefinovanou párty. Při generování postav si bezpodmínečně vytvořte alespoň jednoho kouzelníka, pokud možno s jediným povoláním, v celé hře nebudete mít možnost naverbovat žádného mága. Druhá postava může být cokoli, osobně doporučuji povolání Cleric/Fighter, ale výběr je na vás. Při nabírání postav buďte obezřetní – i když postavu můžete po propuštění ze skupiny znovu najít na původním místě, měli byste se držet stejných postav, které budete trénovat. Vřele doporučuji naverbovat vistani zloděje Pietra (na jihu vesnice) – s jeho páčidly nebude pro vás jediný zámek problémem! Pouštní troll (najdete ho kousek severně od Sfingy) je vynikající bojovník, když ho navlečete do brnění z Burial Catacombs, je to smrtící nástroj, ale pozor - nezískává zkušenosti a nevyvíjí se. Lví bojovník Hrak Tur (Severovýchodně od Obelisku) je výborný bojovník a navíc se vyvíjí jako každá jiná postava. Vyberte si podle libosti - dobrodružství začíná – ať vás Nefretti provází!

Hned na začátku seberte Vistani dagger. který zbyl po mrtvé dívce. Vydejte se na sever do osamoceného stanu němé ženy. Promluvte s ní – pošle vás na východ Vydejte se tedy východně od stanu až dorazíte ke studni. Seberte teleportační kámen (Village of Muhar Teleportation key) - s jeho pomocí se můžete odkudkoli teleportovat na místo určení. stejně jako pomocí ostatních teleportačních kamenů, které postupem času najdete. Sestupte do studny a hned na okraji bludiště najdete vyčerpanou dívku - Sennef Vezměte ji do skupiny a pomocí teleportačního kamene se teleportujte do vesnice Muhar. (Pokud budete mít u studny problémy s nemrtvými zombiemi a máte ve skupině klerika, použijte jeho schopnost "Turn undead" a je po starostech), Ve vesnici promluvte s hochem na severozápad od teleportačních kamenů, dostanete mapu země Har'akir. Ve vesnici je také nutné udělat následující:
  • Promluvte s náčelníkem vesnice
  • Najděte ženu, jejíž manžel se vydal do pouště, promluvte s ní a hned se vydejte najít jejího manžela. Tohoto nešťastníka najdete severně od vesnice a východně od Temple of Harvest v poušti. Dostanete od něho pytel se zásobami, který donesete zpátky ženě (není to samoúčelné, je to jeden z dobrých skutků, který musíte vykonat).
  • Promluvte s mužem, kterému umírá žena. Jeho dcerka odběhne do pouště a vy ji posléze přivedete zpátky (o tom se ještě zmíním v návodu).
  • Promluvte s žebrákem a potěšte ho
  • Najděte vistani muže, bratra zemřelé dívky. Dejte mu její nůž (Vistani Dagger) a pokud můžu radit, vezměte ho do skupiny.
  • Máte-li chuť, vezměte do skupiny i další postavu (lví muž je severně od vesnice, o trollovi jsme už mluvili a další postava je kousek západně od chrámu Seta).
Vydejte se zpátky do studny a sestupte do ztracené svatyně Nefretti. Ve svatyni bezpodmínečně najděte teleportační klíč, dvě magické oči EYE OF NEFRETTI, HELM OF TELEPATHY a ANHKTEPOT SEAL QUARTER (je v jihozápadní části hlavní úrovně). Poslední zmíněný předmět je jedním z osmi úlomků, které nutně potřebujete k dohrání hry. Každé bludiště (až na Ancient Sphinx) ukrývá jednu čtvrtinu jednoho z amuletů - bud'to Anhktepot Seal nebo Hieronphant Seal – najděte a spojte všechny úlomky a vítězství je vaše, Nicméně až najdete výše zmíněné předměty, vydejte se zpátky ke stanu slepé a němé ženy, nasaďte si helmu (Telepathy) a promluvte s ženou. Dejte ji magické oči, vezměte ji do skupiny, společně se vydejte k Obelisku (bezpečně ho najdete tak, že půjdete přesně na severovýchod od vesnice Muhar), a sestupte do podzemí. V podzemí obelisku promluvte s duchem strážce (a případně se vraťte pro propuštěného člena skupiny, protože Min Deir vás tady opustí). V podzemí je spousta zajímavých věcí. Především je to osm částí klíče k proroctví - roztrhaný svitek.

Když najdete všech osm částí, můžete vesele luštit proroctví až do otupení (není to ale k ničemu, jsou to jen stopy k řešení hry). Nezapomeňte najít část amuletu (HIEROPHANT SEAL QUARTER) uprostřed Lower Level 3 a OBELISK TELEPORTATION KEY. Až vyluštíte proroctví, můžete bez obav opustit bludiště a vydat se do chrámu boha Seta. V Setově chrámu promluvte s nejvyšší kněží Isu Rehkotep (nebojte se, už je několik století po smrti) a vydejte se vstříc hadům a dalším nestvůrám. Dveře v tomto chrámu otevřete pomocí malých figurek hadů (je jich celkem devět), ale až potom, co použijete kouzlo True Seeing (uvidíte oživlé sochy hadů, které klíče přijmou). Až najdete Helm of Trie Seeing, budete mít po starostech. Ze Setova chrámu si odneste MAGICAL WATERING URN (za dveřmi na jihovýchodě Temple Grounds), ANHKTEPOT SEAL QUARTER (na jihozápadě) a TEMPLE OF SET TELEPORTATION KEY (uprostřed hlavního sálu). V žádném případě se nepokoušejte zabít mumii Senmeta v podzemí – je to zatím ztráta času. Až se vyřádíte na hadech, vydejte se do Temple of Harvest. V první úrovni Temple of Harvest najdete kromě obligátního teleportačního klíče také MASK OF HATHOR (v jedovaté zóně v pravé části bludiště), s jejíž pomocí přesvědčíte kacířku v levé části bludiště, aby vám přinesla klíč (samozřejmě můžete použít také klerické kouzlo "Speak With Animals", ale není to ono). V místnosti za kočičkou najdete FELINE FIGURINE. Ve středu chrámu promluvte s mnichem a dejte mu MAGICAL WATERING URH – dostanete klíč k podzemí. Tady také najdete holčičku, která utekla z vesnice – vezměte ji sebou a doveďte ji k otci do vesnice – další dobrý skutek je na světě Pak se vraťte k mnichovi do chrámu, z hlavní místnosti seberte AIR SPORES (je jich tady deset) a vydejte se do podzemí. V podzemí použijte sošku kočky k otevření prvních dveří (vlevo nahoře ve velkém sále) a ostatní dveře otevřete použitím dalších figurín. které zde najdete. V tomto patře také najdete svitek SECRET OF THE SPHINX, který si bezpodmínečně přečtěte. Dále seberte COFFER OF RA, LARGE CHAIN a SPECIAL SCROLL OF RETIREMENT. V otrávené místnosti dejte každému členovi skupiny jeden AIR SPORE a použijte. Na konci zamořeného pole je Anhktepotův sluha – použijte COFFER OF RA a další část amuletu je vaše! Nic vám nebrání vydat se na pohřebiště V Burial Catacombs nezapomeňte na to, že dobrý Troll je mrtvý Troll a proto, aby se tahle dlouhoruká potvora odebrala do věčných lovišť je potřeba zabránit jeho regeneraci - nejlépe použitím ohnivých zbraní (klerický "Flame Blade") nebo ohnivých kouzel. V tomto dungeonu najdete TEKHEN, SLUTE, HIEROPHANT SEAL QUARTER, Trolí brnění a brnění lvího muže (VEMIC ARMOR). V severozápadní části prvního patra, za průchozí stěnou je podivná bytost – nemrtvá bojovnice Gloriantha. Vezměte ji do party a nemusíte vyvolávat duchy. Nicméně. Až projdete celé katakomby, teleportujte se do "vyčištěného" chrámu Seta, sestupte do podzemí a zabijte Senmeta (raději si předtím připravte kouzlo "cure disease"). Jakmile se mumie rozpadne na prach, okamžitě použijte SPECIAL SCROLL OF RETIREMENT - na každého, i na nemrtvého Senmeta jednou dojde a Gloriantha vám bude vděčná (nemluvě o bodu za dobrý skutek).

Vypravte se ke Sfinze a pokud jste si přečetli výše uvedený svitek o jejím tajemství, můžete vstoupit. V bludišti pod Sfingou najdete spoustu věcí v hrncích a také spoustu monster tamtéž. Hrr na ně. V Hall of Insight najdete THOUGHT BOTTLE a ústa na zdi. která znají heslo k této lahvi. Až.budete znát heslo, můžete se podívat na hezkou animaci, která je v láhvi ukryta. V dalším patře, Labyrinth of the Magi, otevírejte dveře známými soškami zvířátek – na konci bludiště najdete GOLD WHISTLE. Vraťte se do vesnice Muhar a dejte se na sever. Po chvíli uvidíte v dálce ducha. Než se přiblížíte, zahrajte na TEKHEN'S LUTE, potom se přibližte a vyslechněte si píseň – dozvíte se důležité heslo. Jděte na východ země, k obrovské soše. Použijte na ni LARGE CHAIN a vyslovte jméno TEKHEN – otevře se vám cesta do podzemí. V ROYAL BURIAL HALL poslechněte rady moudrých úst na zdi a postupujte podle uvedené rady (vstupujte do teleportů v pořadí sever, jih, západ, východ). Na konci této úrovně budete souzeni za svoje dobré skutky a pokud uspějete (jako že ano), můžete vstoupit do Brány mrtvých – dozvíte se lokaci SCROLL OF RETURN. Nezapomeňte také na HIEROPHANT SEAL QUARTER, který je za východním teleportem, za tajnou stěnou. Až budete hotovi s osudem, vydejte se hledat pohřbený Chrám boha Ra. Najdete ho tak, že půjdete od vztyčených rukou na východě země na jih k prvnímu kamenu, potom na východ k dalšímu a potom pár kroků na jih - přímo do hlubin země, (mapu k výše uvedenému najdete v hlubinách Sphinx). Chrám Ra skýtá mnohá překvapení, z nichž největší je odporný Pyre Elemental. Naštěstí to ale není nic s čím by si "Lightning Bolt" zkušeného kouzelníka neporadil. Nicméně, vašim úkolem bude nalezení osmi slz TEARS OF RA. Když je umístíte do otvorů v sakrální místnosti, dostanete poslední část HIEROPHANT SEAL. Složený amulet umístěte do podstavce v místnosti, ve které odpočívá sám Hierophant. Teď jste připraveni vydat se přímo do vosího hnízda. Vzhůru do PHARAO´S REST. Pokud jste v Temple of Ra našli PHARAOH'S REST TELEPORTATION KEY. budete tam v mžiku. Překonejte všechny nástrahy bludiště (na počátku musíte dvakrát stoupnout na každý ze sedmi nášlapných spínačů aby se otevřela cesta dál, ale to jen tak na okraj), až se ocitnete před obrazem muže s orlem (ve druhém patře), třikrát zapískejte na GOLD WHISTLE a pokud máte HELM OF HATHOR (nebo "Speak with animals"), orel vám přinese ztracené HERO´S HEART. V úrovni Crypt of the Hight Priest byste měli najít MALLET. Když potom vložíte srdce do otvoru ve dveřích před faraónovou hrobkou a uvnitř udeříte palicí na gong, Anhktepota máte před sebou! Než ale udeříte do gongu, nezapomeňte sebrat poslední část amuletu, složit i druhý SEAL a vložit jej do podstavce jižně od faraónovy hrobky – aktivujete tak teleport přímo do svatyně Hierophanta. Až se Anhktepot probudí z dlouhého snu, nečekejte až vás zabije (což pravděpodobně několikrát stejně udělá) a vylákejte ho až k teleportu (pokud budete mít problémy s otevíráním dveří bez zámků, zkuste kouzelnické kouzlo "Knock". Proběhněte teleportem a nechejte dva odvěké soky - Anhktepota a Hierophanta, ať se vypořádají sami se sebou. Rychle se pomocí teleportačního kamene teleportujte před Temple of Ra a dejte se na východ – tam, když vás už nebude spalovat smrtící stěna ohně najdete SCROLL OF RETURN. Nezbývá, než se naposledy rozhlédnout po zemi Har'Akir, použít SCROLL OF RETURN a blahopřát si k dokončení téhle báječné hry. Říkal jsem, že to bude jen pár hodin.

Související hry Warriors of Ravenloft: Iron & Blood
Ravenloft



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
866 hlasov

100
60
20

80
40
0
47
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.cz 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |