HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYČEŠTINYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace


Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráce
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 6033 uživatelů

Návody > Neverwinter Nights 2


Zobrazení:102603
Autor návodu:Zaherif

Používejte zkratku [M] pro vyvolání mapy, Minimapa přímo na obrazovce není moc použitelná.Tento návod počítá s tím, že používáte velkou mapu.



AKT 1

WEST HARBOUR
Po přeskočení tutorialu postupte o level, i u Bevila. U Amie si neděljte těžkou hlavu s výběrem skillů, nebude s vámi dlouho. Bevil s Vámi bude do 4. levelu, tak mu přidělte skilly uváženě, doporučuji power attack a cleave. Seberte své věci z truhly, vyrabujte dům, jestli chcete, pak vyjděte dveřmi ven. Po vykosení pár nepřátel si promluvte s Georgem nedaleko mostu pro další quest.
Musíte sehnat pět vojáků domobrany. Jsou to ti s opravdovými jmény postav. Wyrd Mossfeld je hned u mostu a potřebuje léčení. Jestli hrajete za klerika, vylečte ho sami, jinak zajděte za bratrem Mossingem, postává nedaleko. Za mostem, po vykosení dalších pár nepřátel si promluvte s Lazlo Buckmanem, který je dalším vojákem domobrany. Vlevo přes cestu si promluvte s Ian Hardingem, ukrývá se ve svém domě - přesvědčte ho, aby se přidal k obraně vesnice – klidně mu můžete vyhrožovat (3.voják).
V další scéně je Amie zabita bladelingským šamanem, který se posléze teleportuje pryč od vašeho meče. Dále po cestě narazíte na Wyl Mossfelda a Pitney Lannona, kteří taktéž potřebují vyléčit. Tím máte 5 vojáků, nebo pokud ještě ne, opodál postává Webb Mossfeld, kterého můžete taktéž přesvědčit, aby se přidal (dalších 50exp).
Promluvte si s Georgem nedaleko obilného pole a spolu ním a domobranou odražte 2 útoky duergarů a bladelingů. Posléze uvidíte několik nepřátel běžet k Starlingově vile. Uvnitř si promluvte s Paní Starlingovou, pozabíjejte duergary, zachraňte děti a jděte zpět na bitevní pole.
Po bitvě jste poslán do močálu sehnat SHARD. Nechoďte hned, nejprve oberte těla a vyrabujte Tamarův dům. Vše co nepotřebujete prodejte Tamarovi a pokud je to nutné, odpočiňte si. Ponechejte si všechny lektvary s alchymistickým ohněm, kvůli případnému pozdějšímu výskytu trollů. Pak opusťte vesnici určeným východem...

MOČÁL
Močál a ruiny jsou striktně lineární, zabíjejte co vám přijde do cesty až dorazíte do poslední místnosti. Pokud máte dobrou Diplomacy, můžete předejít boji, ale v xp to příliš velký rozdíl nedělá. Bevil vás po tomhle dobrodružství opustí, takže seberte jeho věci a vybrakujte truhlu s SHARD, je v rohu místnosti.

WEST HARBOUR PODRUHÉ
Následující quest je cesta do Neverwinteru ohledně vzískání více znalostí o SHARD. Než vyrazíte na cestu, promluvte si s lidmi ve vesnici, skoro každý vám dá nějaké zlato, nebo předmět na cestu, co nebudete potřebovat, prodejte Tamasovi. Také si promluvte s Paní Starlingovou, dá vám quest ohledně nalezení jejího zmizelého manžela. Posléze se přesuňte do Weeping Willow Inn.

WEEPING WILLOW INN
Venku před hospodou potkáte Khelgara, trpaslíka, který se k vám přidá. Je to nejlepší NPC pro kontaktní souboje a vydrží s vámi až do konce, tak jeho skilly plánujte opatrně. Později ve hře naleznete unikátní kladivo (warhammer), které mu můžete dát, takže pěstujte skilly pro tuto schopnost, ale jako válečník jich má dost na to, abyste mu mohli vyvinout i jiné mistrovství, třeba s obouručními zbraněmi.
Cestou ve hře narazíte na pár vynikajících halaparten, takže to může být dobrá volba. Odteď, kdokoli se k vám přidá, zůstane s vámi až do konce, pokud ho nevykopnete, nebo ho okolnosti nedonutí odejít.
V hospodě zabijte útočníky a v prvním patře zachraňte Gelina manžela a Galena, obchodníka. Poté zamiřte do Fort Locke...

FORT LOCKE
Vydejte se doleva, pozabíjejte pár vlků a zachraňte Galena, kterého drží v zajetí vlastní bodyguardi. Před pevností posléze narazíte na Neeshku, na kterou útočí vojáci z pevnosti. Udělejte s nimi krátký proces a Neeshka se přidá k vám. Je to jediná NPC - zloděj, tak si ji nechte, jestli chcete, ale v bitvě je nepoužitelná a taky dost rychle chcípne, když se k ní někdo dostane. V pevnosti si promluvte s Cormickem a Vallisem pro získání hlavního questu a s Torem a Lisou pro vedlejší questy. S Galenem a Jacobym můžete obchodovat.

TÁBOR LUPIČŮ
Vyražte skrz pevnost k východu a hurá do tábora nájezdníků. Budete zastaveni tlupou banditů. Pozabíjet. V táboře všechny zmasakrujte a promluvte si s vůdcem uprchlíků. Budete napadeni druhou vlnou banditů. Až se budou válet mrtví v prachu, zabte i ty v domech. Bacha, je tam pár pastí a na konci boss. V centru místnosti v truhle najdete Torův svatý symbol. Po smrti vůdce banditů doprovoďte uprchlíky k východu z tábora.

HŘBITOV
Vydejte se na hřbitov. Zabte nepřátele venku, vyrabujte hroby, a vstupte do krypty na severozápadní straně. Časem dorazíte do místnosti se Stínovým knězem a velitelem Tannem, který chce nalézt své tři zmizelé vojáky. Zmáčnkěte páku, která je vedle něj, otevřete si tím přístup do dalších prostor. První zmizelý voják je mrtvý, dalšího zachráníte od nemrtvých a poslední se skrývá na konci koridoru. Z krypty vylezete v severozápadním rohu hřbitova, což vám nechává již jen jednu neprozkoumanou kryptu - západní. Až dosáhnete sochy uprostřed lokace, buďte připraveni na útok malé skupinky zombií.

FORT LOCKE PODRUHÉ
Po návratu do Fort Locke na vás Vallis zaútočí, podle toho, jak s ním budete mluvit. Jinak je uvězněn a popraven. Tann je zpět v hlavní funkkci velitele pevnosti. Promluvte si s Cormickem, Tarem a Lisou pro splnění jejich questů, prodejte co chcete a zamiřte do Highcliffu.

DRUIDSKÝ HÁJ
Na cestě pozabíjíte pár zlých hochů a budete otravováni jakýmsi druidem Jar-něco. Přidá se k vám druidka Elanee.
Elanee je dost na nic, ale bude trvat dlouho, než dostanete dobrého klerika, tak se rozhodněte, jak chcete. Já ji nebral. Každopádně, ukáže vám zkratku skrz druidský háj.
Jaké překvapení, něco je špatně a nutí to zvěř na vás útočit. Velký medvěd (druid háje), po souboji s vámi, zamumlá něco bezvýznamného a chcípne . Zde už nemůžete nic udělat, tak zamiřte do Highcliffu.

HIGHCLIFF
V ingamemovie uvidíte loď, pokoušející se opustit přístav, právě potápěnou lizardmeny. Vyšplhejte na Cliff a promluvte si s Mayne. Musíte zastavit Lizardmeny, čímž se přístav stane bezpečným a vy budete moci odjet do Neverwinteru. Další questy ve městě: Par - potřebuje pomoc s vetřelci v jeho domě, Mozah - několik dobrodruhů mu dluží peníze za průvodcovské služby, Gera a Zachanovi synové se ztratili a Junin manžel William také zmizel. Můžete obchodovat s Bransonem a Edariem.

SHANDRA'S FARM
Vydejte se na Shandřinu farmu, přijdete zrovna ve chvíli, kdy parta lizardmenů pálí její stodolu. Shandra vám ukáže cestu ke zříceninám hradu, kam se ihned vydejte. U ruin se hned vydejte doprava od cesty, najdete Williama. Kupodivu se vůbec nechce vrátit k Juni. Můžete ho přesvědčit aby se vrátil, nebo ne, to je na vás, a pak můžete Juni buď říct pravdu, nebo jí zalhat. Poté zamiřte vlevo od cesty, pozabíjejte pár vlků a zachraňte děti Gery a Zachana.

RUINY
Před pevností se setkáte se Slaanem, lizardmenem, který po vás chce, abyste mu pomohli zachránit jeho společníky - na chvíli se k vám přidá. Uvnitř tvrze narazíte na pár nemrtvých a dalšího stínového kněze. Jedna ze zombií v hlavní místnosti má Mozahovy peníze.
Nasher's Nimble Boots (Dex +3) jsou v truhle v té samé místnosti. Vyčistěte zbytek pevnosti od nemrtvých a až se setkáte s Lizardmeny, promluvte si se Slaanem, vezme vás k šéfovi. Můžete ho buď přesvědčit, aby opustil pevnost, nebo ho zabít. První volba vede tou "správnou" cestou, druhá vám ale přinese velké množství expů a věcí, až si budete probojovávat cestu skrz lizardmeny zpět k Highcliffu. Nejlepší je ho přesvědčit a následně na něj zaútočit. Odejděte nejjižnějším východem.

HIGHCLIFF PODRUHÉ
Zpět ve městě si zajděte v Mozahovi, Geře a Juni pro odměnu a promluvte si opět s Maynem. Objevíte se dole u přístavu, promluvte si znovu s Maynem, nalodíte se. Po pár scénách dorazíte do Neverwinteru.

NEVERWINTER - DOKY
Zapomeňte vše, co znáte z NWN 1, město bylo kompletně předěláno. Nejprve zajděte do hospody vašeho strýce, U Potopeného Džbánu. Má pro vás druhý SHARD. Mág Sand se pokusí zjistit, na co Krystaly vlastně jsou, ale neuspěje, a doporučí vám promluvit si s Aldanonem, mágem, který žije v Blacklake district. Problém spočívá v tom, že Blacklake district je uzavřen, protože tam v nedávnu došlo k vraždě šlechtice- musíte si tedy najít nějakou cestu dovnitř. Jsou tu dvě možnosti jak se tam dostat:
  • DOBRÁ - přidáte se k městské hlídce
  • ZLÁ - budete pracovat pro gildu zlodějů
Po naverbování již není cesty zpět.
Vždy, když se budete pokoušet opustit hospodu, budete mít možnost vykopnout/přibrat některé členy party. Já si nechal Khelgara. Venku před hospodou se setkáte s Qarou, která se k Vám přidá. Počká na vás v krčmě. Automaticky postoupí na váš level, poté, co jí vezmete. Ve městě jsou 3 dobří obchodníci: dva jsou označení na mapě a Raylene se nachází u jihovýchodní brány.
Caleb je váš kontakt v gildě zlodějů, nachází se na severovýchodě oblasti. Požádá vás, abyste navštívili Hagena v jeho obchodě a vybrali výpalné. Hagen je skrblík, ale dá se přesvědčit bez krveprolití. Dejte peníze Calebovi, v tu chvíli se objeví Hagen s městskou hlídkou. Všechny je zabte, poté vás Caleb pošle za Moire.
(Pokud budete hrát za klaďase, Váš kontakt je kapitán Cormick v Městské hlídce, poté kapitánka Brellaine v Merchant District – budete muset zajít za Hagenem a ochránit ho před vydíráním ze strany cechu zlodějů.)
První quest je obejít čtyři hlídkové pozice městské hlídky a přesvědčit se, že všichni zůstávají podplacení. Pozice jsou vyznačeny na mapě. Po vypořádání se s tímto problémem, (můžete je umluvit, uplatit, vyhrožovat, zabít, cokoli), vás Moire pošle zapálit velitelství městské hlídky. Nejprve se vydejte dovnitř o vyzvedněte si od Cormicka odměnu za pomoc ve Fort Locke, poté popadněte pochodeň, kterou vám dala Moire a venku zapalte 2 hromady krabic a povoz se senem, které stojí u zdí budovy.
(Za Městskou hlídku (MH), musíte obejít ty samé pozice a přesvědčit se, že všichni zůstávají loajální městu – i tak nakonec MH shoří, s Cormickem se pak setkáte v Merchant district.)
Pokud neuspějete v blufování, musíte vojáky hlídky pobít. Moire vás poté pošle za Axlem Devrie do Obchodní čtvrti.

NEVERWINTER - OBCHODNÍ ČTVRŤ + BLACK ALLEY
Váš první quest je doprovodit transport zbraní z Luskanu skrz Black Alley mezi Doky a Obchodní čtvrtí. Setkejte se se zbytkem eskorty a nákladem zbraní před vstupem do Black Alley v Docích, pak jednoduše projděte Black Alley, masakrujte všechno, co se hýbe, než dorazíte ke skladišti, tam si promluvte s šéfskladníkem. Dva pašeráci dopraví náklad do skladiště. Vejděte dovnitř, náhle do skladiště podnikne razii Městská hlídka. Ochraňte všechny 4 naskládané hromady zbraní a zabijte všechny členy hlídky, na které narazíte. Když uvidíte nějaké strážné útočit přímo na bedny se zbraněmi, můžete je ignorovat, nemůžou je zničit.
(Za MH musíte zastavit transport zbraní a následně provést šťáru ve skladišti, nalézt dokumenty o pašování a odevzdat je Brelaine.)
Poté, co je pozabíjíte, promluvte si opět s šéfem, pokud je mrtvý seberte jeho věci. Poté vyjděte ze skladiště východem do Obchodní čtvrti - zpět do domu Axla. Jste posláni kontaktovat Karinu v Old Owl Well. Karina vám dá falšované papíry, které vám dovolují vystupovat jako oprávněný pověřenec neverwinteru, takže nyní můžete postupovat dobrou i zlou cestou.
Cestou narazíte na Grobnara, další otravné NPC. Tentokrát ho nemusíte brát. Později ho bude možné nabrat u Duncana, ale je na nic.

OLD OWL WELL
V Old Owl Well po vás velitel Callum chce, abyste osvobodili emisara, který byl zajat orky. Také zajděte za Simmy pro vedlejší quest. Chce po vás, abyste mu přinesli adamantium. Nejprve se vydejte do oblasti trpasličí hlídky. Tato lokace vám dá několik příležitostí pro vylepšení Khelgarova vlivu, což bude později užitečné. Oblast je lineární a naplněná orky, kteří jen čekají na smrt. V jeskyni seberte z truhly ve druhé místnosti "podivnou součástku". Na konci prvního koridoru je rudná žíla. Jen si k ní stoupněte, dokud nedostanete expy a hlášku, že jste našli rudnou žílu. Toto bude později důležité pro vaši pevnost. Na konci chodby použijte "podivnou součástku" na otevření dveří, vedoucích k bossovi. V poslední truhle najdete Gauntlets of Ironfist. Jedná se o nejlepší rukavice ve hře, ideální pro Khelgara. Vyjděte ven a zamiřte k Bonegnasher Clan area.

BONEGNASHER CLAN
Další oblast, kde si jen probojováváte cestu skrz. Jsou tu trolové, můžete je zabít pouze ohněm nebo kyselinou. Například alchymistický oheň se dá aplikovat i na zbraň. Na konci jeskyně najdete druhou žílu a koule sloučeniny. Vemte všechny. Nyní se vraťte ke skalnímu sesuvu na mapě a použijte nestabilní sloučeninu na proražení cesty. Stabilní nemá žádné speciální využití a můžete jí prodat. Cestou k doupěti orků potkáte východně nad cestou Gyuvena. Buďte na něj milí a poslechněte si jeho příbeh. Později bude užitečný. Uvnitř doupěte orků je další rudná žíla.
Na konci doupěte zabijte Yaisoga, dozvíte se, že Logram Eyegouger má emisara. Opodál je muž, vydávající se za emisara, ale je to podvodník, zabijte ho.
Na cestě zpět do Old Owl Well se setkáte s nějakými orky a s paladinem Casavirem, který se k vám přidá, navíc zná cestu ke klanu Eyegouger. Po Khegarovi je Casavir jediný vynikající bojovník, který se k vám přidá. Pěstujte mu specializaci na warhammer, později naleznete další slušné kladivo.

EYEGOUGER CLAN
Vydejte se do oblasti kmene Eyegouger. V doupěti v prvním patře je rudná žíla v severovýchodním rohu. V jeskyni jsou nějací zranění orkové, které byste měli nechat zemřít, jinak se posunete blíž ke zlu a ztratíte vliv u Casavira a Khelgara. Logram je ve druhém patře a ve třetím patře vás čeká tuhý boj s ë stínovým knězem a dvěma jeho pochopy. Promluvte si s emisarem a vraťte se do Old owl Well. Promluvte si s Callumem, pro dokončení questu a s Karinou.
Nyní můžete splnit Khelgarův quest v chrámu Tyra v Obchodní čtvrti - už u něj máte dost vlivu. (viz vedlejší questy)

NEVERWINTER - OBCHODNÍ ČTVRŤ PODRUHÉ
Dále vás Axle požádá o zavraždění Fihelise, který ho zrazoval hlídce. Má dům v obchodní čtvrti. Axle chce, abyste to vyřešili potichu, ale okolí se jen hemží hlídkou, takže je můžete pozabíjet pro expy. V přízemí domu je kryt, můžete oklamat vojáka na stráži, dá vám klíč. Po schodech do dalšího patra, probojujte si cestu k Fihelisovi v jihovýchodním rohu. Nemůžete ho zabít, po dialogu odejde.
(Za MH musíte Fihelise zachránit, během zachraňování zabijte Moire. Je dobrá a má rapier +3.)
U Axle dostanete další quest: máte zabít Luskaňany, pokoušející se vylodit z jejich lodě - Ghost ship. Zabte je (logicky mají loď v docích) a vraťte se k Axlovi.
(Za MH to samé, zabít, vrátit se k Brellaine.)
Konečně, Axle vás požádá, abyste se vypořádali se skupinkou "návštěvníků" (githyanki), kteří po vás ve městě pátrají. Všechny zabijte a zničte portál, kterým se sem teleportují. Axle vám umožní přístup do Blacklake district, pokud hrajete za zloděje, nyní si můžete zvolit speciální povolání Shadow Thief of Amn.
(Za MH to samé, ovšem nemáte speciál class Shadow Thief.)

NEVERWINTER - BLACKLAKE DISTRICT
Karina na vás čeká poblíž vchodu do Blacklake district, ale stavte se nejdřív u Papa a kupte nějaký quicksilver. Po rozmluvě s Aldanonem zjistíte, že někdo, kdo je Amon Jero, je expert na githyanki a pošle vás do knihovny, najít informace o jeho skrytém úkrytu. Naneštěstí se tam Githyanki dostanou první. Seberte předmět od mrtvého hlídače napravo po vstupu do haly. Poskytuje pravdivé vidění, ale snižuje dexteritu a AC. Závěs musí nosit váš hlavní charakter, abyste viděli papír a pero v každém ze čtyř kvadrantů. Odpovězte na otázky v každém z kvadrantů, odpovědi zjistíte v okolí se povalujících knihách, nebo s vysokou Znalostí odpovíte správně z hlavy a centrální místnost se odemkne. Nezapomeňte na pokladnicce okolo zevnějšku. Konečně se dozvíte, že Shandra Jerro je poslední žijící potomek Amona Jerro a budete odesláni na Shandřinu farmu.

SHANDRA'S FARM - PODRUHÉ
Pozabíjejte githyanki venku, zamiřte do domu, zabijte i ostatní a zachraňte Shandru. Je trochu neochotná, ale posléze vás následuje do Sunken Flagon. Githyanki během noci zaútočí znovu, takže musíte Shandru zachránit potřetí, tentokrát bez vašich společníků. Jakmile zabijete všechny, ve videu se k vám přidá hraničář Bishop. Shandra byla unesena a musíte jí opět zachránit. Tohle je vaše poslední možnost na obchodování, nebo splnění postranních questů v části 1.

VESNICE EMBER
Zamiřte do vesnice Ember. Připravte se, jakmile postoupíte dál, budete napadeni ze všech stran. Rozsekejte dvě vlny Githyanki. Promluvte si s Marcusem, který chce Bishopův nůž, protože má prý "speciální síly". Dejte mu nůž a vydejte se do tábora Githyanki.

TÁBOR GITHYANKI
V půli cesty znovu potkáte Guyvena. Stejně jako předtím, buďte slušní a poslechněte si jeho příběh. Projděte skrz jeskyni do vnitřního komplexu. Potom, co porazíte démona Mephasma, používaje jeho pravé jméno, dostanete meziplanární kouli. Až se setkáte se Zaxisem, můžete ho přesvědčit, aby se vzdal, ale více expů je z jeho smrti. Až budete bojovat se Zeeire, použijte meziplanární kouli na zničení jejího portálu - to učiní souboj podstatně lehčím, i když můžete portál zničit i rozbitím všechn jeho součástí. Po její smrti všechno vyrabujte s promluvte si s Shandrou zpět v neverwinteru. Následuje video, kde se Shandra učí mávat mečem a přidává se k vaší partě. Konec první části.



AKT 1 - VEDLEJŠÍ QUESTY

KHELGARŮV QUEST
Navštivte chrám Tyra - dostanete 3 questy pro Khelgara, aby se mohl stát mnichem. Tyto questy vyřešíte skrze dialog, pokud máte u Khelgara dostatečný vliv.

KRYPTA ZRÁDCŮ
V chrámu naleznete i Oleffa, který po vás chce, abyste prozkoumali Kryptu zrádců. V kobce vše pozabíjejte a vyrabujte. Je tam mnoho pastí, ale žádná smrtící. Potkáte Onana, Tyrova klerika, který vám řekne, že notorický zločinec se vrátil jako nemrtvý a okupuje hrobku. Jděte do centrální místnosti a (překvapení!!), Fenthick už na vás čeká. Je to lučištník a má ve zvyku utíkat před vámi. Většinu času strávíte naháněním nemrtvého po místnosti. Fenthick není moc tuhý a zanedlouho ho zabijete. Poté se vraťte k Onanovi a on se k vám nakrátko přidá. Je nesmrtelný, takže ho s klidným srdcem používejte jako živý štít. V místnosti na severovýchodě vás čeká tuhý boj. Na první pohled je prázdná, ale jekmile vkročíte do dveří, zaútočí na vás 2 chrámoví strážci.
Vra'tte se k Oleffovi pro odměnu.
Na sever od chrámu potkáte holčičku, která je obviněna z kapsářství. Radeji jí pomožte ven z průseru, jinak riskujete evil lawful alignment. Také na severovýchodě doků poblíž vstupu do black alley narazíte na vlka, ohrožovaného partou lupičů. Také mu pomožte ven.



AKT 2

Jste obviněni ze zmasakrování vesnice Ember, což způsobí, že se k vám přidá Sand - pro vaši obranu. Doporučuji si ho ponechat, je užitečný v questu "prove of innocence" a je daleko lepší mág než Qara. Sandova protiškola je Conjuration, takže ho neužijete, pokud je vaše strategie založena na vyvolávání kreatur. Otravné je, že s sebou nyní musíte chvíli vláčet Shandru. Má zameření na krátký meč, a dá se použít maximálně jako klamný cíl. Na druhou stranu, nyní už můžete vykopnout Bishopa a počet členů vaší party může být až 5. Nyní vaše družina bude pravděpodobně Shandra, Khelgar, Sand a na poslední pozici buď Qara nebo Casavir.
První zastávka bude v obchodě, prodejte věci, které nepotřebujete a nakupte nějaké svitky pro Sanda. Pak zamiřte k Axlovi(Brellaine), kde se dozvíte, že se máte stát panošem Neverwinteru. Přijímací obřad znamená strávit noc v rozjímání v Solace Glade. Zatímco tam budete, objeví se Shandra a pár asasinů. Pozabíjejte je a požádejte rytíře o chvíli strpení, než oberete vůdcovo tělo. Blahopřeji, stali jste se panošem neverwinteru. Na cestě z hradu se zastavte u Daneta Lynnetha, obchodníka. Má slušný výběr věcí, například Bracers of Blinding Strike - dávají permanentní Spěch (ale ta cena..). Vraťte se do hospody a reorganizujte svou partu. Až budete připraveni, vydejte se do Port Llast.

PORT LLAST
Promluvte si s Hieronomousem v kasárnách a také s Alaine, pokud to bude nutné, klidně vyražte dveře k ní do pokoje. Je neoblomná, prý vás viděla pobíjet Emberské vesničany. Další zastávka je Alliance Arm Inn, na druhém konci města. Promluvte si s barmanem, pak s Elgunem a zeptejte se na vraždy. Také si promluvte s hraničářem Malinem, dozvíte se, že někdo byl na hřebeni za Emberem a mohl něco vidět.
Opět si promluvte s Elgunem. Jeho příběh nyní poněkud vrže v souvislostech. Dále v Port Llastu, Calindra v hostinci po vás chce najít jejího partnera Bradburyho a Nya v městském centru vám dá wyrmsage, abyste zabránili mrtvým z Emberu změnit se v nemrtvé.
V port Llastu hned u východu z oblasti jsou dva vynikající obchodníci se spoustou zajímavých věcí.

DUSKWOOD
To je vše, co tu můžete udělat, tak se vydejte do Duskwoodu. Tato oblast má narušenou magickou auru, takže neočekávejte, že vaše kouzla budou fungovat. V hájku si promluvte s Lyssou. Dala Lornovi magickou moc, aby vypadal jako vy, když vyvražďoval Ember a dá tu samou moc i vám, pokud jí přinesete její glowstone.
Jděte zpět a vystoupejte na vrcholek, o kterém se zmínil Malin. Na cestě si všimněte kameny blokovaného vstupu do jeskyně, u prvního zákrutu. Promluvte si se sběrateli hmyzu Jillou a Mirri - ale ti neviděli útok na Ember. Vlezte do jeskyně. Na konci jeskyně naleznete tělo Bradburyho. Jilla and Mirri na vás poté zaútočí, jsou to vlkodlaci. Seberte sbírku hmyzu z jednoho z jejich mrtvých těl.

VESNICE EMBER
Další zastávka je vesnice Ember. Uvnitř studny je rudná žíla a Marcus, dítě, které už znáte z dřívějška. Dále jsou až dole dveře, které vedou do jeskyně skřetů. Jejich vůdce po vás chce, abyste zabili pavouky, kteří na skřety útočí. Jakmile budou pavouci mrtví, vraťte se pro odměnu - tou je prsten útočníka z Emberu, kterého skřeti zabili, když procházel jejich jeskyní. Nyní můžete zabít skřety a sebrat glowstone. Je tu také obří pavouk, jménem Kristel. Jestli máte v partě Elanee, můžete si s ním promluvit, dát mu sbírku hmyzu a on se později přidá k vaší pevnosti. Není v tom nějaká obrovská výhoda, takže ho můžete jednoduše zabít. Dále je tu další rudná žíla, následně opusťte jeskyni jižním průchodem. Nyní vraťte glowstone Lysse a zamiřte do Emberu - je nutno najít další důkazy.
Na zemi v západní části vesnice se nachází quartermaster's logbook. Guyven se skrývá opodál za domem, tak si s ním promluvte. Na severu, mezi třemi domy je tělo, o kterém Sand prohlásí, že bylo otráveno jedem. Vezme si vzorek jako důkaz. Použijte wyrmsage na všechna těla ve vesnici, až budete hotovi, doplní se vám deník.

PORT LLAST
Zamiřte zpět do Port Llastu,promluvte si s Haljalem Throndorem o Elgunovi, splňte questy pro Nyu a Calindru a promluvte si znovu s Elgunem. Zlomí se a přizná, že to celé způsobil on. Pokud si nyní promluvíte s Sandem, potvrdí vám, že nyní máte všechny důkazy, které potřebujete.
Zamiřte zpět do hradu a promluvte si s Nevallem, začne soud. Nezkoušel jsem všechny možnosti, ale úspěšně jsem použil s mým bojovníkem skill Intimidiate a soud jsem vyhrál.
Pokud vyhrajete, Torio požádá soud o souboj, pokud ne, požádáte o souboj vy. Promluvte si s Hlamem v chrámu, souboj začne. Můžete dovolit Khelgarovi bojovat vaším jménem, vylepší to u něj váš vliv. Lorne je celkem slabý, ale nemůžete ho zabít během Berserkrovské zuřivosti, takže utíkejte kolem dokola, než zuřivost vyprchá a pak ho odkráglujte.

NEVERWINTER
Později se ocitnete zpět v hospodě se zprávou od Aldanona. Khelgar's vision quest může být nyní splněn rozmluvou s Hlamem. Jestliže mu dovolíte změnit povolání, stane se level 1 mnichem, ale ponechá si expy, takže ho můžete normálním způsobem upgradeovat na vaši úroveň. Jako fighter je ale o poznání lepší.
Venku před Aldanonovým domem jsou nějací vojáci hlídky a dva lupiči, držící Cormica jako rukojmí. Vyjednávejte mírovou cestou, jinak Cormick zemře.
Uvnitř domu vyčistěte přízemí a sklep. Sluha je právě vyslýchán lupiči a dostanete extra expy, pokud je zabijete a jeho udržíte naživu. Na konci znovu zkuste udržet Hartcourta naživu a zabijte Old Scaba a jeho pochopy. Aldanon byl unesen, ale další šlechtic, Tavorick, může být v nebezpečí. Nezapomeňte vyrabovat dům, než ho opustíte.
Nyní je vhodná doba ke splnění všech vedlejších questů, budete potřebovat všechny expy a věci, které seženete, nadchází čas několika tuhých soubojů.



AKT 2 - VEDLEJŠÍ QUESTY

V Blacklake Distrikt nedaleko kobek je dům obchodníka. Je v něm mimo jiné plno stráží a obchodníkova konkubína. Pokud si s ní promluvíte, klidně jí vyhrožujte, zavede Vás za obchodníkem. Ten je pěkný škrt a pokud držíte konkubínu jako rukojmí, prohlásí, že o ni nemá zájem. To jí zlomí srdce, tak vám prozradí, jak se dostat do jeho pokladnice. Potřebujete klíče. První najdete sami, druhý je v krbu. Musíte vzít prázdnou lahev, napustit do ní vodu (vše v jeho domě) a uhasit oheň, poté získáte druhý klíč. Třetí klíč má obchodník sám. Můžete ho s klidným srdcem zabít. Ještě vás čeká lehká hádanka a už jste v pokladnici. Stojí to za to, je tam třeba Anguvardal +3.
Na náměstí Akademie vedle hradu Leto je Jenks, který má někil klecí s impy. Odhalí tuto skutečnost, pokud ho přesvědčíte pomocí diplomacie. Poté, co Jenks odejde, si promluvte s Kiggem, dá vám klíč ke klecím, který ukradl od Jenkse a pusťte impy. Není za to žádná odměna a posune vás to o 10 bodů směrem ke zlu.
V centru Blacklake district je umělec Pepin Pollo, který namaluje Shandřin portrét. Zvýšení vlivu u Shandry.
Natrisse v chrámu Lathandera po vás chce doručit balík otci Merringovi do West Harboru. Až zásilku doručíte, můžete si rovněž promluvit s Paní Starlingovou, a splnit její quest, nyní když je Lorne mrtvý.
Můžete vyzvat Caina ve hře na benjo, což vyhrajete tak, když se sladíte s jeho melodií.
Sand a Qara vám mohou pomoci v téhle záležitosti.
Axle vás požádá abyste sjednali obchod s Lordem Gannishem, obchodníkem se zbraněmi. Zajděte do jeho domu, promluvte si s ním a prohlédněte si jeho zboží. V závislosti na vašich skillech budete schopni odhadnout chyby a usmlouvat cenu. V každém případě, je to past, nachystaná městskou hlídkou, zabijte Gannishe i vojáky. Vraťte se za Axlem pro odměnu.
Konečně, malá Kyli Brice vás požádá, abyste našli její sestru, Lisbet, která se vydala do hrobky na rande s chlapcem. Promluvte si s lidmi uvnitř, pozabíjejte nemrtvé a ujistíte, že Lisbetini přátelé jsou nekromanceři, kteří si akorát procvičovali své schopnosti. Zabijte je, klíčem, který najdete u jednoho z nich otevřete blízké dveře. Projděte a porubejte co se pohne. Potkáte víc Lisbethiných přátel, zabít. Jeden z nich má klíč, který potřebujete k poslední místnosti. Je tam Lisbet a Arval a další špatní hoši.
Poté co je zabijete a promluvíte si s Lisbeth, zaútočí na vás dva Velcí stínové. Po jejich smrti eskortujte Lisbeth ven, kudy jste přišli, s tím, že budete muset již mrtvé nepřátele zabít znovu, vstali totiž z mrtvých. Ještě si nezapomeňte vzít od Arvala jeho deník. Promluvte si s Kyli pro dokončení questu a deník od Arvala můžete pro další expy donést lordu Nasherovi do Hradu Leto.



AKT 2 - HLAVNÍ QUEST

NEVERWINTER
Zpět na hlavní linii: lord Nasher vás pošle do Tavorickova sídla, máte ho chránit. Jakmile budete uvnitř, promluvte si s Ballardem, Tavorickem a opět s Ballardem, odhalíte spiknutí. Ničemu nezabraňujte, když přijde ta možnost. Po scéně sejděte dolů, zabijte démony, vyjděte zpět nahoru a zabijte i ty, kteří ohrožují Tavoricka. Tavorick vám poté dá klíč od krypty a doporučí vám, abyste se tam šli podívat. Zabijte dola další nepřátele a zamiřte do krypty, Tavoricka udržte naživu. Na konci krypty na vás čeká velký démon. Tavorick vám poté řekne, že svůj Krystal dal Melii, která ho vzala zpět do Moonstone Mask. Tajemný čaroděj je opravdu tam, ale unikne i s Krystalem.

CROSSROAD KEEP
Nasher vás pošle do Crossroad keep. Poté, co zabijete nepřátele venku, zjistíte, že dveře jsou bolkovány, musíte nalézt jiný vstup. Jděte poli zpět v východu a zamiřte do oblasti Escape Tunnell. V tunelu je jen rudná žíla, pár brouků a místnost se slušnými věcmi. Uvnitř pevnosti zachraňte Aldanona, seberte knihu vytváření golemů z police a zabijte 2 Arcane mágy, držící bránu zablokovanou. Jeden z nich má v kapse klíč.
Ve sklepě se v poslední místnosti setkejte s Black Gariem. Až zabijete všechny Arcane mágy, Garius se rozplyne. Oberte těla, promluvte si s Valem a po scénce se k vám přidá Zhjaeve. Je celkem slušná klerička.
Crossroad keep je nyní vaše. Na stránce gamefaqs.com se můžete informovat více o tom, co v pevnosti dělat. Základní info: čas v pevnosti se odvíjí nezávisle na čase venku. Pevnostní čas se pohne dopředu kdykoli se přesunete v oblasti, takže to dělejte s rozmyslem, protože pokud pevnost dosáhne 100% postupu, už jí nemůžete víc vylepšovat. Vždycky si promluvte s Kanou, když vstoupíte do pevnosti a vyčerpejte všechna konverzační témata. Brzy budete moci upravovat svou partu nezávisle na Duncanově hospodě, když se pokusíte opustit pevnost jižním východem mezi poli.
Jakmile bude postup pevnosti na 25%, Kana řekne, že muži se ptají po větší kapacitě, tak se vydejte do Ruins of Arvahn. Musíte najít 5 soch odříkání a každá vám dá speciální schopnost. První socha je na kopci hned před vámi, když vstoupíte do oblasti.
Pokračujte doprava do orckého tábora, požádají vás, abyste je zbavil Ogřího Mága Ghellu. Jděte zpět a doprava do Riverguard Keep.

RIVERGUARD KEEP
V prvním patře na vás nějací vlkodlaci (bugbears?) odmítnout zaútočit, místo toho vám nabídnou, že vám přinesou hlavu Ghellua. Dolů po schodech, hned za dveřmi je chlápek Ribsmasher. Jestli mu to dovolíte, bude bojovat proti vašem nepřátelům. Zabijte ho, protože vás jeho pomoc připraví o expy a on navíc v bojovém zápalu rozbíjí i krabice a truhly, a tak ničí věci v nich. Za druhými dveřmi je Ogre Captain s Velitelským štítem. Ve třetím patře jsou skřeti v postranních pokojích, ale ještě na vás nebudou útočit. Ghellu po vás chce, abyste zabili vůdce orků, ale nejlepší je prostě zabít Ghellua i s jeho přáteli. Velitelovo žezlo je u jeho těla. Zamčené dveře na konci haly se otevřou, pokud máte všechny tři velitelovy věci.
Je za nimi druhá socha. Vraťte se k vlkodlakům, ale žádná odměna vás nečeká, tak je zabijte taky.
Vraťte se k Uthankovi pro odměnu a pak zamiřte do Temple of Seasons. V každém ze čtyř pokojů musíte přečíst knihu uprostřed a pak zabít nepřátele, kteří se objeví. Někteří se i několikrát znovuzrodí. Poté dosáhnete centrální místnosti a třetí sochy.

GEM MINE
Vaše další zastávka je drahokamový důl v jihovýchodním rohu mapy. Tahle oblast je jako osina v prdeli. Potřebujete najít 6 duchů, kteří jsou skoro neviditelní a objeví se jen pokud v jejich blízkosti zabijete někajého nemrtvého. Poté si s duchy promluvte, což je přinutí k pohybu - musíte je sehnat dohromady ke stromu uprostřed lokace. Podél celé oblasti jsou světla, která můžete vypínat a zapínat. Duchové nemůžou projít kolem rozsvícených světel, takže vždy pozhasínejte ta světla na cestě, kudy chcete aby duch šel a rozsvěcujte světla za ním, aby se neotočil a neodešel jinam. Doporučuji nejprve oblast projít a pozabíjet všechny nemrtvé, než začnete dělat cokoli s duchy. Lokace duchů: místnost napravo od stromové místnosti, třetí místnost napravo dole, pokoj v centru napravo obklopený chodbami, jídelna nalevo, slepá ulička nalevo dole a daleko dole napravo za železným golemem. Jakmile je všech 6 duchů uprostřed u stromu, dostanete se ke čtvrté soše.

WEST HARBOUR
Jakmile opustíte doly, uvidíte zpívající portál otevřený, tak tam zamiřte. Přenese vás do West Harbour, kde byli zatím všichni zmasakrováni (tím tajemným čarodějem, kterého jsme potkali dříve). Jakmile dojdete na jihozápadní pole, Zhjaeve vám doporučí prozkoumat močál. Projděte močálem k ruinám a poražte Shadow Reavera a jeho pochopy, oberte je a použijte blízký portál k návratu do vaší pevnosti. Vylepšete trochu víc vaši pevnost a poté, co na vás Kana vybalí "Lord Nasher vás chce vidět", promluvte si s Aldanonem.

SWORD MOUNTAINS
Aldanon vás pošle do Amon Jerrova útočiště v Mečových Horách. Promluvte si se strážcem u vchodu, dostanete 3 questy a prázdnou lahev. Pak postupujte vpřed, koste a rabujte co vám přijde pod ruku. Až najdete hořící srdce, položte ho na jeden z košů. Stíny zaútočí pokaždé, když to uděláte. Po umístění tří srdcí do tří košů se vydejte stezkou nahoru do hor. Šamanivi odpovězte jakkoli, pak ho zabijte. Konečně, u zřídel naplňte lahev gejzírem. Obdržíte damage a upadnete do bezvědomí, takže raději držte zbytek party opodál. Než se vrátíte ke strážci, oberte Shandru o všechny věci, protože vás navždy opouští (úleva).
Promluvte si s Mephasmem, řekne vám, že musíte přesvědčit alespoň 3 z pěti démonů, aby pro vás otevřeli svůj portál. První je Baalbisan a chce po vás, abyste zabili Hezebel's Erinyes. Promluvte si s Hezebel, poví vám, že můžete vyprovokovat Baalbisana aby vám prozradil své pravé jméno. Záleží na vaší schopnosti Taunt, jinak budete muset zabít Erinye. Vaxis je další a odmítne vám pomoci. Koraboros je třetí a chce, abyste našli zmizelého impa. Imp je v domě na východě a musíte mu přečíst přesnou frázi z knihy v knihovně vedle něj, abyste ho probudili z transu. Tilo ut lon funguje. Špatná odpověď sešlě na vaši skupinu množství mysl zatemňujících kouzel.
Jakmile je imp volný, Koraboros vám slíbí pomoc. Čtvrtá je Blooden a chce po vás, abyste přesvědčili Korabora, aby poslal nějaké hellhoundy do boje s jejími jednotkami. Po boji vám slíbí pomoc. Blooden vám také může poskytnout pravé jméno Zaxise, posledního démona.
Projděte portálem, poražte Amon Jerra a po scéně si s ním promluvte.
Po další scéně se objevíte s hospodě ve vaší pevnosti. Ammon Jerro je nyní dostupný jako člen party. Bude potřebný v jednom následujícím questu, ale jinak je na nic. Na konci druhé části se objevíte v Hradu Leto.



AKT 3

HRAD LETO
Máte v ruce obřadní meč, tak si vezměte vlastní zbraň, zabijte všechny nepřátele a následujte Nevalla do strážnice. Musíte použít podzemní chodbu, abyste se dostali do trůnního sálu, hrad je uzamčený. Vyjděte ze strážnice, vezměte to doprava a na konci chodby použijte tapisérii.
Shadow priesti používají death magic, takže jestli nemáte imunitu, použijte obřadní meč, který ji má. Neverneath je serie soch, které vám pokládají otázky, když odpovíte dobře, dostanete expy a otevře se vám cesta dál, jinak se vám otevře cesta bez expů a ještě budete muset pozabíjet pár monster. Odpovědi jsou popořadě: devět, černé jezero, hrobka zrádců, řeka neverwinter, nic a tři. Pak zabijte Meče Leto a seberte hůl z hrobky Haluetha Nevera a pokračujte.
Poté co zachráníte Nashera, požádá vás, abyste dali dohromady spojence na obranu Crossroad Keep. 4 možná spojenectví jsou: ironfist dwarves, lizardfolk, druidové z the mere a wendersnaven. Musíte se také dostat do Vale of Merdelain a udeřit přímo na King of Shadows, ale to půjde udělat až později.
Dokončete questy v pevnosti, pak odejděte. Pro tuhle záležitost budete potřebovat Khelgara, Grobnara a Elanee.

IRONFIST DWARVES
První zastávka jsou Ironfist dwarves. Promluvte si s bossem v poslední místnosti - nechce s vámi nic mít, ale Khulmar vás pošle do Mt Galardrym získat Belt of ironfist. Také vám dá Prsten ohnivé odolnosti, který budete potřebovat. Navštivte kováře Revoraxe, má nějaké opravdu pěkné věci, zejména pro Casavira (např Rift Hammer +6).

DRUIDSKÝ HÁJ
Dále, jděte do Circle of the Mere a Bishop se k vám přidá. Nemyslím si, že je tu nějaká možnost, jak předejít boji, po scéně je zabijte, oberte a vydejte se do Port Llastu.

PORT LLAST
Bojujte s Light of Heavens. Promluvte si se dvěma bláznivými gnomy ve východní části. S Grobnarovou pomocí získáte mapu do Wendersnaven. Jděte na podivnou mýtinu, není tu žádný wendersnaven, zato budete při odchodu napadeni orky. Na západ od vchodu je rudná žíla.
Teď je ta správná chvíle na navštívení Obchodní čtvrti v Neverwinteru, opětovné setkání s Light of Heaven, získání Joye pro vaši pevnost a nakoupit u dvou nových obchodníků.

CROSSROAD KEEP
Vraťte se do pevnosti, poražte Lights of Heaven naposled, pak si promluvte s Khralver Irlingstar venku a jděte se setkat se Sydney Natale. Nabídněte Jalbounovi dvojnásobek než Sydney a on se k vám přidá v boji - zkuste ho udržet naživu, bude později potřebný ve vaší pevnosti. Také opodál se nalézá rudná žíla. Až budete zpět v pevnosti, ať si Zhjaeve ponechá svitek pravého jména. Pouze ona a Amon Jerro ho může použít a ona je užitečnější. Zamiřte do Mt. Galardrym.

HORA GALARDRYM
Na první křižovatce doleva, zůstávejte při okraji mapy, na konci je rudná žíla. Pak zamiřte doprava nahoru k východu a promluvte si s drakem. Chce vaši pomoc ve vyvraždění ohnivých obrů. Vraťte se k hoře a vydejte se k východu vlevo nahoře. Blízko velkého tábora je další rudná žíla.
Osvoboďte vězně, připravte se na velkou bitku a projděte východem vlevo nahoře. Nejlepší bude, když na sebe nakouzlíte fire immunity.
Až dostanete příležitost v rozhovoru "zaútočit na draka a zároveň na obry", využijte ji. Neprve zabijte krále ohnivých obrů, pak se soustřeďte na draka. Sami o sobě jsou i tak dost tuzí, dohromady jsou ultratuzí, tak opatrně. Jakmile jsou všichni po smrti, oberte těla, vyrabujte truhly a osvoboďte drowí obchodnici z jejího vězení, pak zamiřte zpět do dračího doupěte a vyrabujte ho taky. Na útesu nad vchodem do dračího doupěte je kámen, můžete ho shodit dolů, dostanete nějaké expy, i když už jsou obři pod ním mrtví. Jestliže máte ve své pevnosti kostel, můžete dokončit úkol, který jste dostali od tamního kněze - nalezení palcátu v dračím doupěti. Je tu možná bug, protože kněz pak nemůže rozpoznat, že jste dokončili quest. V dračím doupěti je další rudná žíla.
Nyní vás podpoří trpaslíci z klanu Ironfist, když si promluvíte s jejich králem. Khelgar se stane králem klanu a jako takový má právo užívat Gauntlets, Belt i Hamer of Ironist. Tato kombinace je pro Khelgara nejideálnější, protože všechny tři věci patří k nejlepším ve hře. Když si nyní promluvíte s Kanou (po tom, co jste našli true name scroll), řekne vám, že muži vystopovali úkryt Shadow Reavera. Guyven vám dá další radu. Muži také přinesli všechno zlato z dračího doupěte, pokud jste draka zabili.

RUINY
Do aliance vám zbývají lizardmeni. Přidají se k vám, i když jste je kdysi v Highcliffu pozabíjeli. Opět Zachraňte Geru a Zachana na cestě, opodál je další rudná žíla a pokračujte. Promluvte si se starším Maynem a se zajatým lizardmenem. Když mu vyléčíte rány, můžete ho vyslechnout pro další expy a informace. Pak zamiřte na jih města, poražte Bathu (další tuhý souboj) a jeho strážce, dostanete podporu lizardmenů.

SHADOW REAVER CAMP
Po tom, co postoupíte dál s vaší pevností, vás čeká Shadow Reaver camp. Nechte Zhjaeve přečíst svitek pravého jména, zatímco ostatní postavy budou kosit nejprve slabší nepřátele, poté Shadow Reavera. U jeho těla najdete poslední Krystal. Zpět v pevnosti vám Ammon Jerro ukáže cestu k Nolalothu, prastarému krystalovému draku.

NEVERWINTER
Asi tak v tuto dobu vstoupí do vaší pevnosti skupinka Axlových mužů v přestrojení, chvíli poté vás Axle požádá o schůzku. Jděte k němu a promluvte si s dveřníkem, budete vpuštěni. Chce po vás, abyste zabili Moire, která vytvořila konkurenční gang, ale nejdřív musíte najít jejich základnu. Vlevo nahoře v oblasti se banda zlodějů pokouší vloupat do domu, ale jsou zahnáni výbušnou pastí. Jeden se zastaví v nedalekém parku, ale ostatní vběhnou do domu nedaleko. Dům je zamčený, a já nebyl schopný se tam nijak dostat.

NOLALOTHOVO UDOLI
V Nolalothově údolí zabíjejte nepřátele, dokud se nedostanete ke krystalu. Nolaloth se objeví, poví vám, jak skout Silver sword, pak vás požádá, abyste ho zabili zničením krastalového srdce. Jděte zpět, rozbijte krystalové srdce a budete muset bojovat se dvěma černými draky, které jste viděli už dříve. Jsou mnohem snadnější než Tholaspyx. Poté dorozbijte krystal - quest splněn. V této oblasti jsou další 2 rudné žíly.

WEST HARBOUR
Vydáme se do West Harbouru skout znovu meč, ale nepůjdeme tam přímo. Jděte do ruins of Arvahn a použijte Song portal. Jakmile se objevíte ve West Harbour a zabijete pár stínů, můžete překročit řeku, opravením mostu, pokud váš hrdina má příslušný skill (můj neměl, takže si nejsem jistý, jaký skill je potřeba). Taky potřebujete 4 špalky, 3 jsou na východ od mostu, poslední na západ. Jestliže neopravíte most, musíte projít řekou - dostanete poison damage. Jděte po cestě k vypálenému místu, skujte meč, zabijte dalšího Shadow Reavera, stejným způsobem jako prvního a opusťte oblast.
Silver Word of Gith je nejlepší meč ve hře, je to + 5, a poskytuje bonusy ke všem vlastnostem. Dá se navíc použít jako univerzální meč. Během hry se mi v inventáři, při odebrání SS z ruky vytvářely další silver swordy (už bez bonusů k vlastnostem) a s očarováním +3….bug?

CROSSROAD KEEP
Zpátky ve vaší pevnosti se objevíte dole na pláži, kde Shadow Reaver útočí na vaše muže. Callum to pěkně odskáče. V tuto chvíli se k vám připojí Ammon Jerro, tak ho použijte na přečtení jména ze svitku (v tuto chvíli má on i Zhjaeve svůj vlastní). Může také nosit Neverwinter Night zbroj, kterou jste našli dříve. Zabijte Reavera a seberte Tome of Iltkazar z jeho těla a vraťte se do pevnosti. Můžete si promluvit s Aldanonem, ale on nepozná, že máte Tome of Iltkazar (bug?). Dokončete postup vaší pevnosti a promluvte si se sirem Nevallem blízko brány.
Po scéně, která ukazuje bitvu v Highcliffu, si znovu promluvte s Nevallem. Požádá vás, abyste si promluvil se svými lidmi a připravil se na obranu pevnosti.
Až budete mít svou partu pohromadě, promluvte si s Nevallem, řekne vám, že Amon Jerro zmizel. V pevnosti vás Aldanon pošle na Shandřinu farmu. Musíte zabít Korabora a dva jeho pochopy. Následuje scénka a vy dostanete pěkný amulet a nějaké další věci.
Zpět v pevnosti si znovu promluvte s Nevallem, jste posláni zničit 2 mosty, čímž zdržíte nepřítele . Můžete si vzít s sebou 2 společníky. Jestli máte možnost vzít lučištníky, berte je. Postupujte oblastí, masakrujte co vám přijde pod ruku. Pouze poslední boj za druhým mostem představuje výzvu, protože jste obklíčeni. Po boji jsou mosty zničeny automaticky - vraťte se do pevnosti.
Připravte se na boj s velkým množstvím nemrtvých - znovu můžete mít pouze 2 členy party. Funguje to tak, že obléhací věže přijíždějí postupně, a nemrtví z nich vylézají, dokud není věž zničena Nejprve přijede ta nejblíž vaší startovní pozici. Věže jsou velice odolné proti útoku, z vaší pevnosti je postupně bombardují, takže váš úkol je zůstat naživu a zbavit se nemrtvých. Firebally a blesky můžete bez problémů věže ničit. Musíte také zabít pár upířích mágů.
Poté, co jsou věže zničeny a nemrtví zmasakrováni, jste posláni na nádvoří. Zde zabíjejte další nemrtvé. Konečně, Black Garius se objeví společně s nightwalkerem. Jako obvykle, budete potřebovat mind immunity. Ignorujte Garia a zabte stína (tuhý boj). Jakmile je stín mrtvý, následuje scéna, ve které Ammon Jerro čte svitek a Garius je zničen i se zbytkem nemrtvé armády.
Konečně, zpět v pevnosti si Aldanon konečně všimne, že máte Tome of Iltkazar a řekne vám, jak jí použít. Tohle je poslední šance na přípravu, nebo nákup. Promluvte si s Aldanonem, budete muset vzít Zhjaeve, Ammon Jerra a další 2 členy party.
V první místnosti na vás budou útočit pavouci (skoro jsem u toho zešednul). Chodba vyústí ve velké prostoře, kde je mnoho nemrtvých a těla k obrání. U těl jsem už nenašel nic, co by se mi hodilo. Dále je tu taky divná, temná mlha, která funguje jako teleport. Přejděte doprava a vstupte do mlhy u paty schodů. Tohle vás teleportuje o patro výš doleva. Odemkněte dveře po levici a pokračujte. Po schodech dolů, poražte pár golemů, projděte dveřmi na západě a dál skrz další černou mlhu. Pošle vás nahoru napravo. Na konci schodů je nightwalker a další tuhý souboj za jižními dveřmi s lichem, dvěma shadow priesty a upíry. Projděte okolo doleva a vstupte do poslední černé mlhy. Ihned na vás zaútočí nějaké mumie a v poslední místnosti musíte porazit 3 Shadow Reavery. Ujistěte se, že Ammon Jerro používá svitek pravého jména.

VNITŘNÍ SVATYNĚ
Projděte do vnitřní svatyně a připojí se k vám všichni zbývající členové party. Vyspěte se a připravte, protože jakmile otevřete dveře, vyřítí se na vás Black Garius a spousta nemrtvých. Následuje scéna, kde se k Black Gariovi můžou přidat různí členové vaší party - Bishop vás zradí vždy a Qara to také často dělá. Sand a Neeshka to můžou udělat, v závislosti na Vašem vlivu, který u nich máte. Také dostanou výbavu, pokud žádnou nemají. Další problém je, že se objevují silová pole, která rozdělují vaši partu.

3.25.
Jakmile je Garius mrtvý, je tu poslední šance na odpočinek. Použijte portál a objeví se King of Shadows. Můžete se k němu dokonce přidat, pokud povraždíte všechny své společníky. Tato akce končí hru a posune vás do lawful evil allignment.

3.26.
Jinak King of Shadows není moc tuhý protivník. Poté, co ho zabijete, pravá zábava teprve začíná. Z portálu vyskakují další Králové Stínů. Zkuste bojovat z rohu, protože nepřátel je celkem dost, ať mají vaši mágové alespoň nějakou ochranu. Konečně, po pozabíjení všech jeho stínů, se objeví pravý King of Shadows. Nemůžete ho ovšem zranit, dokud nerozbijete všech 5 soch. Po rozbití soch musíte také zničit portál, použitím Stříbrného meče. Po tom všem není tak těžké ho zabít.

Související hry Neverwinter Nights: Enhanced Edition
Neverwinter: Fury of the Feywild
Neverwinter
Neverwinter Nights 2: Mysteries of Westgate
Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir
Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer
Neverwinter Nights: Wyvern Crown of Cormyr MOD
Neverwinter Nights: Infinite Dungeons MOD
Neverwinter Nights: Pirates of the Sword Coast MOD
Neverwinter Nights: Witch's Wake MOD
Neverwinter Nights: Shadow Guard MOD
Neverwinter Nights: Kingmaker MOD
Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark
Neverwinter Nights: Gold Edition
Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide
Neverwinter Nights



Diskusia Príspevkov: 37 Hodnotenie
933 hlasov

100
60
20

80
40
0
61
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.cz 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |