Návody > Deus Ex 2: Invisible War
Pokus o stejný úspěch s Deus Ex 1 se nekonal, u mě tedy rozhodně ne. Zde již nenajdete za splnění úkolů zkušeností, takže praktický se nezaměřujete tolik na vedlejších úkolů. Z těchto úkolů plyne pouze předmět nebo peníze, ale ty už v pozdější fázi hry nebudete potřebovat.
Rady na začátek
Co sbírat?
Ze začátku sbírejte jídlo, které jsou náhražkou lékárničky, pak lékárničky, bio článek, Concussion grenade a EMP grenade. Tyto dva granáty budete dokonce hry používat, jsou opravdu skvělé, EMP se hodí na roboty a věže a Concussion proti všemu živému.
Zbraně
V této hře jsou skvělé zbraně, avšak obrovský šok. Munice do všech zbraní je stejná, jenom jejich spotřeba je jiná, což se mi vůbec nelíbí.
V této hře již najdete mnohem více zbraňových módů, ale do každé zbraně lze nainstalovat pouze dva módy, později ve hře již budete spoustu a nebudete vědět co s tím. Ale pozitivem ve hře jsou unikátní zbraně, vypadají jako obyčejné, ale mají svoje jména (Red Greasel Hunter nebo Dragon Tooth), jsou mnohem silnější než normální a většinou mají nějakou vlastnost navíc.
Co mít ve výbavě?
Boltcaster - skvělá zbraň, která dvěma střely ochromí nepřítele, avšak musíte chvílí počkat, až jed začne působit. Jinak je to ticha zbraň.
Energy Blade - zbraň pro boj z blízka, je mnohem lepší než páčidlo a většinou se používá na slabší protivníky nebo bedny. Později získáte mnohem lepší meče, jako je Dračí zub nebo Toxický meč.
SMG - samopal na rychlé pobíhající nepřátele.
Sniper - k tomu není co říct, prostě na dálku nemá konkurenci.
Mag Rail - v primárním módu jde o silnou pušku v sekundárním módu s nim nezabijete civilistu, ale jeho útok je EMP, což jsou smrtící pro roboty a věže.
Multitool - k otevření elektronický zamčených dveří a skříněk, sbírejte je a šetřete.
Biomody
Zde je pouze doporučená sestava biomodu, které jsem používal ve hře, výběr je čistě na vás, ale ať si vyberete jaký biomod chcete, tak vždy mějte místo pro Neural Interface.
Neural Interface - hackování, který nespotřebuje energii, takže o pasivní vlastnost, umožňuje vám dostat se přes nebezpečná místa, nebo k získání peněz z ATM.
Regenertion - léčení je také důležitou vlastnosti, bude se vám hodit až dokonce hry.
Strenght - síla umožňuje vám dávat silnější rány se zbraní pro boj z blízka a po vylepšení na 3. úrovní vám zvětší obsah inventáře o 2 polička, nepotřebuje energii.
Electrostatic Discharge - zbraně pro boj z blízka získávají EMP poškození. Taktéž nepotřebuje energii.
Speed - umožňuje vám rychleji běhat, vysoko skákat a snižuje zranění pádu.
Něco k návodu
Hra má mnoho způsobu jak se dostat na daný cíl, většinou to jsou různé větrací šachty nebo tajné počítačové terminály. Návod popisuje jednu z možných cest a většinou popisuje tu nejkratší cestu k cíli.
Úkoly popsané zde nemusíte plnit dle pořadí, čísla u úkolu mají pouze orientační charakter. Od frakci dostáváte úkoly, ale někdy si jdou proti srsti, jedna strana požaduje zabití vědce a druhá chce jeho záchranu, takže oba je nemůžete splnit, proto v návodu je popsán pouze jedna možnost, většinou ta, která vede k získání peněz nebo předmětů.
1.Seattle
Tarsus Academy
Probouzíte se v Tarsus Academy. Prohledejte místnost a seberte vše důležité, hlavně ze skříňky, pak klikněte na holocomm, to je ta věc na stole, dejte si pokec s Dr. Leilou Nassif, pak můžete opustit ložnici. V kuchyni seberte z ledničky sojovou tyčinku, pak vyjděte na chodbu, tam uvidíte výbuch, který zabije strážce, seberte z jeho těla munici, pak se dejte k pokoj Billie, kde klikněte před její dveřmi na intercom a on vás pustí dál. Promluvte si s ni a opět v její ledničce seberte jídlo.
Vyjděte na chodbu a směr k výtahu (ELEVATOR), pojedete do rekreační části akademie. Pokračujte chodbou k prosklenému oknu, tam si dejte pokec s Leilou Nassif, která chce abyste si promluvili s Klara Sparks a Leo Jankowski. O kousek dál stojí osamocená Klara a v místnosti vedle ni běhá Leo.
Dojde k dalšímu výbuchu, utíkejte ke Klaře, pak po schodech dolů přes hřiště až ke svým skříňkám. Ze své skříňky seberte pistoli a munici, skříně Klary a Billie se nedají otevřít, takže použijte multitool. Připravte si pistoli, v primárním módu střílí a sekundárním mód (defaultně [F] ) se zapíná baterka. Běžte zpátky, cestou vás zastaví strážnice, potřebuje pomoc s likvidaci fanatického Seekera, který je na basketbalovém hřišti, spolu s ni ho zabte. Pokračujte po schodech nahoru až do místa, kde jste si pokecali s Leilou za sklem, tentokrát tam bude Billie, řekne vám, abyste šli do svého pokoje, kde se dozvíte více o akademii.
Opět výtahem zpátky do svého pokoje, ale ještě než tam půjdete tak prohledejte všechny ostatní pokoje, které jsou nyní otevřené, ale vašim hlavním cílem je váš pokoj. Až vejdete dovnitř, tak vás kontaktuje Billie, odpojí elektřinu a hle, strop zmizí a nahoře uvidíte vědce, kteří vás šmírovali. Cesta dál vede do sprchy, prolezte dírou do laboratoře.
Ze skříňky seberte biomody, ozve se Leila a chce abyste namontovali minimálně jeden biomod. Zde doporučují REGENERATION, klidně to uprgadujte na maximální úroveň, to se vám bude teďka i později ve hře hodit, když nebude po ruce léčivo. Leila vám otevře další dveře, tam si dejte pokec s vědkyní, která vám řekne o nepřátelském vniknutí do obraného systému, tak za dveřmi prolezte pod kamerou a utíkejte co nejrychleji po schodech nahoru, kde si dejte pokec se šmírujícími vědci a budou požadovat, abyste je ochránili před Seekery. Ti půjdou po schodech nahoru, takže je překvapte. Pak si opět promluvte s vědci a dostanete odměnu.
Pokračujte dál do místnosti se žlutými paprsky, ze skříně seberte ilegální biomod, který namontujte a vyberte si Neural Interface, což není nic jiného než hackování do počítače. U vchodu do této místnosti najdete počítač, ten hackněte a vypněte paprsky.
V další části se setkáte s Medbot, který vás vyléčí na 100%. Pak pokračujte do další místnosti se dvěma Seekery a kulometem, pokud nechcete prolézat přes šachtu, což je zdržující, tak to proběhněte.
Dostanete se k výtahu, před tím si dejte pokec s Lin May Chen, pak vlezte do výtahu.
Upper Seattle
Dostali jste se ven z akademie, už se nemůžete vrátit zpět, takže si nejdříve pokecejte s WTO vojáky, kteří vás posílají ke své velitelce Donny Morgan. Billie vás zkontaktuje a 1.QUEST:chce abyste prohledal byt Leily v Emerald Suites.
V Upper Seattlu se můžete dostat do: Metro Station-zavede vás do WTO Air Terminal, Night Club Vox- dostanete se do nočního klubu, Inclinator- obří výtah spojující Lower a Upper Seattle a Emerald Suites-apartmány pro bohaté.
Než se vydáme do těchto míst, tak nejdříve prozkoumáme danou oblast. První zastávkou bude Pequod'd kavárna, tam si dejte pokec s majitelem ohledně 2.QUEST: zničit zásoby kávy konkurenční firmě QueeQuegov, ta se nachází v Lower Seattlu, tam se vydáme později.
V galerii můžete najít ATM peněžní automat, z Deus Ex 1 již vím co s tím, takže nejdříve odpojte kameru, pak můžete v klidu hacknout ATM, čímž získáte malý obnos pro začátek. Dalším místem jsou u tři chlápku, kteří chtějí po vás peníze, řekněte jim ať jdou do prdele, čímž je naštvete, utíkejte k Aero Botovi, který tady okolo poletuje, ten jíž za vás udělá práci. Prohledejte jejich mrtvoly a z jejich skříňky získáte skvělou ochromující zbraň Boltcaster, kterou jsem si velmi oblíbil pro krásně zelené střely.
Nyní začneme s dalšími oblasti.
WTO Air Terminal 1.část
Dejte se do Metro Station, u vchodu vás zastaví pokladní, chce po vás 200 kreditů, což je velmi přemrštěná cena a podezřelé na tomto je, že odkdy mají pokladní na zádech brokovnici. Vraťte se o místnost zpět, tam najdete na stěně větrací šachtu, prolezte jimi a dostanete za zadní část pokladny, zabte nepřátele a prohledejte skříňky, v jedné z nich najdete kód, kterým vypnete ochranné paprsky. Nyní se vydejte do WTO Air Terminal.
U vchodu vás informuje kapitán, že Donna Morgan není přítomná, ale spojí se s vámi přes holocomm v její kanceláři. Vydejte se tam a promluvte si s ni, dostanete 3.QUEST: zjistit o ministru kultury, jestli nemá prsty v nekalých obchodech. Naproti této kanceláře je Civic manager, promluvte si s nim a dostanete 4.QUEST: prověřit finanční stav Night Club Vox.
Dejte se zpět do Upper Seattle, pak do Klubu Vox.
Night Club Vox 1.část
Nejdříve zaplaťte vstupné, pak vstupte dovnitř. Dejte se k baru, dejte si pokec s ministrem kultury, ten by si chtěl užít s nějakým chlapem a zrovna se mu líbí Lionel, ten je o kousek dál, promluvte si s nim a pak se vraťte k ministrovi. Ten vám pak nabídne abyste se stal jeho Chamber boy, souhlaste a dostanete přístupový klíč k jeho apartmánu v Emerald Suites, tímto způsobem získáte levně přístupový kód. Pokud hrajete za ženskou postavu, tak se vám ho nepodaří ukecat k získání přístupu do jeho apartmánu. Nebojte se hrát za ženské postavy, prostě u homosexuála nemají velkou šanci, ale u heterosexuálních mužů získávají za svůj šarm mnohem větší výhody.
Vydejte se po schodech nahoru, tam se setkáte s majitelem klubu, dostanete od něho 5.Quest: zabít právníka v Emerald Suites, kromě peněz dostanete také členství ve VIP. O kousek dál stojí holografická NG Resonance, promluvte si s ni a dostanete také od ní 6.QUEST: zjistit co je ve VIP části klubu.
Jak to vypadá, tak všechny questy vedou do Emerald Suites.
Emerald Suites
Na chodbě stojí uklízeč (Janitor), promluvte si s nim, pokud hrajete za ženu, tak si můžete od něho koupit klíč k apartmánu ministra kultury nebo klíč ke všem dveřím v apartmánu, tedy kromě bytu ministra.
Pokračujte chodbou, první dveře vedou do bytu Dr. Leily, pomocí kódu, multitoolu nebo větrací šachty se dostaňte dovnitř. Kontaktuje vás Billie, prohledejte byt a v ložnici najdete datacub, obsahující informace, které se hodí pro Billie 1.QUEST-hotovo.
Nyní se vydejte do vedlejšího bytu, opět se tam vloupejte a zabte chlápka, seberte z jeho bytu vše důležité, dokonce tady najdete skvělý meč toxin blade, který způsobuje jedové zranění.
Pokračujte chodbou dál, pak po schodech nahoru, tam najdete byt právníka, kterého máte zabít. U intercommu řekněte, že zde máte dodávku SMG, pak vás pustí dovnitř, předtím než ho zabijete, tak si s nim dejte pokec. Dokonce z něho můžete získat i 200 kreditů a úkol, zabít Omara ve Vox klubu, ten samozřejmě neplňte, protože Omar je skvělý obchodník. Zabte chlápka i jeho osobní stráž a seberte z jeho pokoje vše důležité, hlavně sniperku 5.QUEST-hotovo.
Vraťte se k uklizeči, poblíž místa kde stojí je porouchaný výtah a také prosklené dveře, jimi se dostanete do bytu ministra kultury.
V kuchyni se můžete nadlábnout a u poličky najdete také multitool. Běžte do dveří, dostanete se do obýváku s paprsky, zničte roboty, poblíž byste měli najít počítač, do kterého hackněte a deaktivujte paprsky. Běžte po schodech nahoru a prolezte pod kamerou, v místnosti za kamerou otevřete skříň, je tam počítač, který otevře dveře od jeho tajného sejfu. V sejfu aktivujte datacub obsahující informace o ministrových obchodech 3.QUEST-hotovo. Okamžitě se s vámi spojí Donna Morgan s Finálním QUESTem: chce abyste zaletěli do Mako Ballistics, ale předtím si našli pilota v Lower Seattle. Tento úkol splníme jako poslední, protože po jeho splnění, již není možné se vrátit do zpět.
Night Club Vox 2. část
Běžte za majitelem klubu, kde si vyzvedněte peníze a členství ve VIP. Uvnitř najdete Omara, od kterého si můžete koupit, nebo splnit jeho 7.QUEST: zjistit obsah kontejneru ve sklepě Vox klubu.
Tam se zatím ještě nevydávejte, ale ve VIP místnosti se dejte na balkón, ze kterého uvidíte na taneční parket, odtud pak skočte na místo poblíž reproduktoru, tam otevřete šachtu a prolezte jimi do zakázané části klubu. Zabte stráž, který se tady motá, pak prohledejte místnosti, v jedné z nich je kanceláře majitele, tam otevřete sejf s datacubem, který obsahuje informace o jeho financích 4.QUEST-hotovo, v této místnosti také najdete univerzální kód, kterým otevřete všechny dveře ve Vox klubu.
S univerzálním kódem se nyní vydáme do sklepení. Tyto dveře mají označení SECURE AREA, těchto je v klubu několik, ty správné se nacházejí poblíž místa, kde jste platili vstupné. Prolezte celý sklep, až na konci najdete kontejner obsahující šediváka, klikněte na datacub připevněný na krabici 7.Quest-hotovo. Vraťte se za Omarem a dostanete v tuto chvílí vzácný kanistr ilegálního biomod, doporučují vylepšit hackování, kromě toho dostanete také 50% slevu na všechny jeho věci.
Nyní pokud už s Omarem nechcete obchodovat, tak zajděte za NG Resonance, promluvte si s ni ohledně Omara ve VIP části 6.Quest-hotovo, dostanete peníze od Resonance, avšak naštvete Omara, takže ho už nenavštěvujte.
Inclinator 1. část
Hned na začátku si pokecejte s ředitelkou, dostanete 8.Quest: vyčistit výtah od jedovatých zplodin. Úkol má dvě řešení, budu popisovat to nejednodušší. Dostaňte se do místa, kde uvidíte jedovaté zplodiny, proběhněte přes ně až k žebříku, kterým se dostanete nahoru k počítači, ten hackněte a aktivujte čisticí sekvenci 8.Quest-hotovo.Vraťte se k ředitelce pro odměnu.
Nyní již můžete bezpečně svézt se výtahem do Lower Seattle.
Lower Seattle
Od místa startu se dejte ke dvěma lidem, pokecejte si s nimi, poblíž nich najdete poklop od kanálu, zabte dva krokouše, které již znáte z Deus Ex 1, prohledejte jejich doupě a najdete speciální pistoli Red Greasel Hunter, ten narozdíl od obyčejné pistole obsahuje baterku s neviditelným červeným světlem.
Najdete zde také Omar obchodník, pokud chcete, tak si kupte od něho biomod a v jeho skříňce se nachází SMG, který můžete vyloupit, ale opatrně, ať vás Omar neuvidí.
Dále zde najdeme kavárnu QueeQuegov, vylezte na popelnici, odtud pak šachtou se bezpečně dostanete dovnitř, připravte si meč a zničte jimi krabice s kávou 2.Quest-hotovo, pro odměnu se dejte k majiteli druhé kavárny.
Kousek od kavárny najdete vchod do kostela organizace Order, kteří zaútočili na Taurus Academy, zde si pokecejte s holografickým Her Holiness a v zadní místnosti dostanete od Lin May Chen 10.Quest-zabít zrádcovského kapitána Seekerů, který se přidal k Templar Knight.
Vraťte se na začátek Lower Seattlu a běžte do Greasel Pit, u vchodu vám deaktivují zbraně, pak můžete vejít dovnitř.
Lower Seattle- Greasel Pit
Hned na začátku se setkáte s pilotem Sidem, od kterého dostanete 11.Quest: získat letadlo z rukou Sophii Sak. Setkáte se také s Leo, který plánuje odcestovat do Káhiry a v jedné místnosti s holocomm dostanete úkol od Avy Johnsonové 12.QUEST:osvobodit ji a její letadlo z WTO Air Terminal.
Pokud chcete trochu peněz, tak běžte o patro níže, tam se pořádají bitvy greaselů, můžete si vsadit a vyhrát 2x vsazenou částku, dále také dostanete úkol od jednoho trenéra greaslů 13.Quest: zabít greaslího šampióna Gob-zillu v Heron's Loft.
Heron's Loft
Do tohoto místa vedou dvě cesty z Lower Seattlu.
V jednom z bytu najdete ženu hlídající Gob-zillu, oba zabte 13.Quest-hotovo.
O patro níže najdete majitele kavárny QueeQuegov, který vám zadá 14. Quest: hacknutí do WTO počítače a získat tak povolení pro jeho obchod.
Vydejte se do místa, kde je stráž a poblíž je ATM, zabte stráž, pak překonejte dveře a vyšplhejte se po žebříku nahoru. Zde uvidíte Sophii Sak za oknem, zabte ji i její stráže a prohledejte její byt. Vraťte se do místa, odkud jste vylezli po žebříku, zde najdete další dveře vedoucí do hangáru, tam opět spáchejte masakr, čímž jste dokončili úkol pro Sida 11.Quest-hotovo.
Nyní se vraťte do Greasle Pit, kde si pokecejte se Sidem a nyní si u něho můžete pronajmout letadlo, ale my se Sidem nepoletíme, protože požaduje plat. Dále si běžte za trenérem greaslů, kde si vyzvedněte peníze a vsaďte je na jeho šampióna, který určitě vyhraje.
Inclinator 2.část
Nyní po cestě do Upper Seattle vás budou zdržovat Templar Knight, takže je zabte, pak vyjeďte obřím výtahem nahoru, kde v jedné místnosti najdete kapitána Seeker a Templar Knight, oba zabte a podívejte se na datacub 10. Quest-hotovo.
Upper Seattle
Zde si proveďte vše potřebné, jako je vyzvednout si odměnu od majitele kavárny, pak se vydejte do Metro Station k WTO Air Terminal.
WTO Air Terminal 2. část
Běžte nejdříve do kanceláře Civic manager, tam hackněte počítač a vložte povolení pro druhého majitele kavárny 14. Quest-hotovo. Pokud chcete, tak si běžte pro odměnu, ale je to zbytečné, stejně dostanete jenom peníze, což už v této fázi hry již není důležité.
Hlavním úkolem bude osvobodit pilotku Avu, pokud jste se vloupali do místnosti Civic managera a prohledali jeho sejf, tak jste tam mohli najít univerzální kód ke všem dveřím od WTO Air Terminal, ten se bude hodit na otevření výtahu.
Dejte se výtahem (ELEVATOR) nahoru, tam zabte stráže, pak se dejte k na konci levé části tam se vloupejte do místnosti, kde najdete počítač, který vypne levou protileteckou obranu, pak se dejte na pravou část terminálu a i tam se vloupejte do místnosti s počítačem, opět vypnete obranu. Pak se dejte k levé části do kontrolní místnosti, kde aktivujte maják Pilot Beacon 12. Quest-hotovo. Utíkejte k vrtulníku a Ava vás odveze do Mako Ballistics zadarmo. Sice jste naštvali Donnu Morgan, ale vzhledem k tomu, že jdete splnit její quest, tak vám přimhouří oči Finální Quest-hotovo.
Pozn.: rozdíly mezi pilotem Sidem a Avou jsou minimální, oba vás odvezou na určené místo, avšak jejich přistávací místo je vždy jiné. Pokud poletíte se Sidem, tam mu musíte platit u Avy je to zadara.
2. Washington
Mako Ballistics
Ava vás hodí před budovou Mako Ballistics, přední bránou nechoďte, ale mezi sudy najdete větrací šachtu. Ta vás zavede k uklízeči, kupte si od něho kód a můžete jít předními dveřmi do komplexu. Tato cesta je nejrychlejší, sice se zapotíte při souboji, ale nudit se nebudete.
Uvnitř komplexu
U vrátnice zabte stráž a deaktivujte obranu. Pak se dejte po schodech nahoru, v jedné místnosti, přesněji konferenční místnosti najdete datacub, obsahující cenné informace, ihned se vám ozvou rivalové WTO a Order. WTO chce prototyp Mag Rail a Order chce zabít vědce, který to vynalezl, bohužel oba úkoly se nedají splnit.
Dále je nutné prohledat skladiště, kde najdete v datacubu přístupový kód k výtahu, ale tam ještě ne.
Vydejte se nejdříve do Advanced Weapon Development, za nimi se dostanete k vědci. Zde máte na výběr, zabít vědce nebo získat zbraň.Doporučují nechat vědce být a sebrat prototyp. Sice tím naštvete Lin May Chen, ale má smůlu.
Po získání prototypu se dejte k výtahu, který vás odveze do další části laboratoře. Promluvte si na začátku se dvěma vědkyní, pak zabte všechny nepřátele. V jedné místnosti si promluvte s vědcem, který vám blíže řekne o Dr. Leile, prohledejte jeho kancelář a najdete holocomm obsahující místo, kde se nachází doktorka.
Vraťte se do konferenční místnosti a dostaňte se na střechu k vrtulníku.
3. Egypt-Cairo
Medina 1.část
Ava vás vysadí na předměstí Mediny, od Donny Morgan dostanete 1.Quest: zničit skleník Maskiniho Nassifa. Slezte ze žebříku dolů, opět zde najdete kavárnu QueeQueg's, kde dostanete 2.Quest: promluvit si s manažerkou NG Resonance o její vystoupení.
Nassif greenhouse
U vchodu se střetnete s robotem a věží, zničte vše, pak se vydejte od vchodu napravo, tam najdete hydroponické zařízení, které pomocí granátu zničte 1.Quest-hotovo. Pokud chcete, tak si projděte celý skleník, můžete zde získat mnoho dobrých věcí. Při cestě zpět k Medině, vás napadnou 2 Seekeři.
Nyní se dáme k severní části Mediny.
North Medina
Po cestě zabte 2 chlápky, kteří chtějí po vás peníze, pak pokračujte k apartmánů, v jednom z nich je Maskini Nassif, který vám zadá 3.Quest: najít jeho dceru, která je nezvěstná v Tarsus Academy. Ve vedlejším bytě můžete najít dva templáře, které zabte a oberte je o jejich zbraně.
Venku můžete narazit na bránu, za ni stojí Harvester, od kterého dostanete 4.Quest: zabít šéfa ochranky v Arcology.
V severní části najdete také Omar a Leo, který se stal jejich strážcem. Leo vám zadá 5.Quest: zjistit o atentátů na Omary a Omar vám dá 6.Quest:najít informace o templářském energozbroj, součásti s tím vám také dá tajné heslo, které použijete později.
Velkými dveřmi na ulici se do stanete do Mosque.
Mosque
Uvnitř si pokecejte s Billie a Samanem. Pak se dejte po schodech dolů, do podzemní části Mosque, tam najdete bar a v místě s nemocnými Plague-11 najdete ženu, která vás požádá o 7.Quest: zapsání své dceři do Tarsus Academy.
Tímto jsme posbírali všechny úkoly v Mosque, vraťte se zpět do Medina a k Arcology.
Arcology
Možná dřív či později dostanete úkol od Order-Lin May Chen 8.Quest:vypustit protilátku na Plague-11 do Káhiry.
Do Arcology vedou dvě cesty, jedna se nachází v Medina a druhá je v Mosque. Doporučují jít do Mosque.
Pokud pojedete do Arcology v Mosque, tak se dostanete do údržbářské části. Běžte podél chodby, na jejím konci se nachází technik a počítač Nano Former. Počítač hackněte a aktivujte likvidaci Plague-11, čímž zachráníte obyvatele 8.Quest-hotovo.
Vraťte se na chodbu a hned zabočte, dostanete se k hale se strážemi. Dejte se doprava, tam narazíte na Templar Recruiting s jejich dvěma členy, po cestě můžete vidět i dveře do Tarsus Academy. Tam se vydejte, před bránou do akademie je popelnice, která zakrývá vchod do šachty, projděte jimi až na konec, kde uvidíte dva templáře, poslechněte si jejich rozhovor o připravovaném útoku na Omara, k dokončení 5. Questu je nutné se vrátit k Leo a povědět mu tuto zprávu.
Vydejte se do Tarsus Academy.
Arcology-Tarsus Academy
U recepce se za pomocí propustky od Maskiniho se dostanete dovnitř. Ozve se Donna Morgan (možná i dříve) a dostanete také od ní 9. Quest: najít zmizelé osoby v akademii.
Nejdříve prozkoumejte chodby akademie, narazíte na strážkyní, která potřebuje pomoc s likvidaci Greasla, vlezte do laboratoře a zabte obě mrchy, pak se dejte pro odměnu.
Opět se dejte zpět do laboratoře, uvnitř se nachází šachta, která vás zavede ke Maskiniho dceři i s jeho kamarádkou 3.Quest a 9.Quest-hotovo. Holky vám poví o tajemství, které skrývá jejich ředitel. Pokud chcete, tak můžete pokračovat od místa, kde byly holky přes další šachty, ale doporučují jít přímou cestou do kanceláře ředitele, protože v šachtě se snadno ztratíte a to je potom hrozné.
Vraťte se zpět na chodbu a dejte se k recepci, za zády recepční hackněte počítač a vložte tam údaji pro registraci holčičky Miny do akademie 7.Quest-hotovo, nezapomeňte jít do Mosque pro odměnu od její matky, které činí 5 kreditů.
Nyní se dejte předními dveřmi k kanceláři ředitele, v rohu se nachází počítač ten hackněte a otevřete jimi sejf a vypněte obranu. Ze sejfu získáte přístupová klíč, v této místnosti se nachází číslicový panel schovaný za vlajkou, aktivujte to a otevře se vám tajné dveře.
Dole najdete templářské sídlo, podívejte se na datacub a spusťte si holocomm, čímž se dozvíte o záměru Templar Knightu i jeho nohsleda ředitele.
S těmito informacemi se dejte do Arcology patra 108, tam je SECURITY STATION, oznamte tam připravované zločiny v akademii a oni již se postarají o jejich ředitele a vy dostanete odměnu.
Dostavte se k Corporate Suites.
Arcology-Corporate Suites
U vchodu vás zastaví Klara, předá vám odměnu za získání Mag Railu, spolu s ni zabte všechny nepřátele v první místnosti, pak sám se probojujte přes tuny templářů, po cestě najdete místnost, která je zabarikádovaná, uvnitř je šéf ochranky, toho zabte čímž splníte 4.Quest-hotovo pro Harvestera.
Pokračujte dál, ozve se vám Lin May Chen, chce abyste zabili Dr. Leilu, s proti návrhem se ozve Donna Morgan a 10.QUEST:chce abyste nezabili doktorku a přesvědčili, aby se nechala zatknout. Doktorku jsem nechal žít a pokecal jsem si s ni. Po chvílí se objeví Klara, která ji zatkne 10.QUEST-hotovo.
Opusťte Corporate Suites a výtahem se dejte k Air Terminal.
Arcology-Air Terminal
Nahoře najdete manažerku NG, které řekněte ohledně vystoupení NG Resonance pro QueeQueg's kavárnu, dejte ji prachy a 2.Quest-hotovo.
Běžte o patro níže, dostanete se před bránou do hangáru 24. Pokecejte s výběrčí daní a 11.Quest: zjistit informace v hangáru 24.
Poblíž je za stolem úřednice, řekněte ji tajné heslo od Omara a dostanete kód k hangáru 24. Uvnitř zničte megabota a všechny templáře, v truhle najdete datacub obsahující informaci o slabém místě na energozbroji, čímž splníte 6.QUEST a 11.QUEST-hotovo pro Omara i výběrčí daní.
V hangáru 24 se nachází místnost s jedovatým plynem, tam najdete sejf, ten otevřte a získejte informace z datacubu. Lin May Chen po vás chce, abyste 12.QUEST: konfrontovali tyto informace s předsedou Arcology.
Dejte se do hangár 23, před tímto hangárem je žebřík, kde nahoře najdete předsedu, konfrontujte ho 12.QUEST-hotovo.
Medina 2.část
Zde spíše proběhne získávání odměny, takže zajděte za Harvesterem, Leo, Omarem, pak do Mosque k ženě.
Od Leili jste se dozvěděli informace, kde se nachází Trace Tong, který zase ví, kde je JC Denton, takže naskočte na vrtulník a s Avou zaleťte do Evropy, přesněji do Německa.
4. Německo-Trier
V Trieru je několik důležitých míst, jako je klub Nine World, kavárna QueeQueg's, velitelství WTO a Black Gate.
Kavárna QueeQueg's
Na začátku se dejte do kavárny, kde si pokecejte s Davidem Kurczeckem, ten vás pošle k Omarům, kteří jsou v Nine World. Od majitele dostanete 1.Quest: získat informaci z velitelství WTO.
Trier-Nine World
Uvnitř vám deaktivují zbraně, pak se dejte po schodech nahoru, tam si pokecejte s Omarem a pokud chcete, tak si od nich něco kupte, ale vzadu za bednami je Assasin pistol, která namísto baterky má zoomovatelný hledík, bohužel si to nemůžete vyzkoušet, protože vaše zbraně jsou deaktivované.
Dejte se pak po schodech dolů, kde se dostanete do klubu, v jedné místnosti najdete starého známého Trace Tonga z Hong Kongu, promluvte si s nim a dostanete 2.Quest: zachránit Její Svátost chcete-li vůdkyní Orderu. Při odchodu se ozve Ava a řekne vám blíže o její identitě.
Vyděte ven, spojí se s vámi Chad Dumier také starý známý z Deus Ex 1, nyní se stal velitelem WTO, chce si s vámi pokecat ve velitelství.
Trier-Velitelství WTO
Nejdříve se dejte do Evidence, tam hackněte počítač, uvnitř najdete spoustu munice a zbraně a také datacub, který obsahuje požadované informace pro majitele kavárny 1.Quest-hotovo.
Pak se dejte po schodech nahoru, setkáte se tam s Dumierem, jak si povídá se Samanem, pak podle jeho instrukci se sejděte o několik místnosti zpět, tam si pokecejte s Dumiere a dostanete kód do Black Gate.
Trier-Black Gate 1.část
Uvnitř se probojujte na nádvoří, zničte roboty i templáře. Pak se dejte ke dveřím, které jsou nalevo, těmi se dostanete pak po žebříku nahoru, kde najdete u stěny číslicový panel, klikněte na to a otevře se vám dveře do laboratoře.
Black Gate-Laboratoř
Dejte se doprava a zabte všechno co se hýbe, pak se dejte do místa, kde na zdi je napsáno CONTAINMENT, deaktivujte paprsky a za nimi najdete Její Svátost-Nicole DuClare a Donnu Morgan 2.QUEST-hotovo. Zjistíte, že Order a WTO mezi sebou spolupracují. Nicole DuClare a Chad Dumier jsou iluminátů.
Ozve se Dumier a pošle k vám elitního ilumináta, který se postará o Nicole a máte se také dostat do WTO velitelství.
U Dumiera se dozvíte o templářské základně a předá vám také mapu dané oblasti. Pak běžte do Nine World a v místnosti s Trace Tongem si promluvte s Avou, řekne, že na vás čeká na střeše poblíž Nine World, spolu s ni se dostanete do Templar Compound.
Templar Compound
Po přistání se podle mapy dostavte do kostela, je to jedno jak, dovnitř se dostanete kanálem nebo přímou cestou přes červené paprsky, které aktivují ohnivou věž.
Uvnitř v jedné místnosti vás kontaktuje Saman, také se podívejte na holocube, ve vedlejší místnosti najdete holocomm obsahující informace o vás, Lea a Klary. Při cestě k vrtulníku vás zastaví Klara, pokecejte s ni, pak nastupte vrtulník.
Trier-Black Gate 2.část
Po cestě zpět do Black Gate se setkáte s Lin May Chen, od ní se dozvíte, že je dcerou Maxe Chena a Maggie Chow, řekněte ji o spolupráci WTO a Orderu.
Pak se vydejte do Black Gate.
Venku zatím zuří bitva mezi templáři a WTO, vy se dejte přímou cestou do laboratoře. Od Dumiera máte úkol, aktivovat teleport na Antarktidu. Předtím je nutné aktivovat generátor a nahrát data do počítače. Vydejte se do místa, kde byli uvěznění Donna a Nicole, před touto místnosti je žebřík s označením Maintenance, vylezte po něm nahoru, tam najdete porouchaný generátor, který vypněte za nim najdete funkční, který zapněte. Pak se vraťte do kontrolní místnosti a aktivujte počítač a klikněte na "begin sequencing". Nyní se dejte zpět do chodby a ve velké místnosti najdete teleport, tam skočte.
5. Antarktida
Dejte si pokec s místním šedivákem, chce abyste pomohl jednomu z jejich členů, který je uvězněn. Vydejte se podél tunelu až ven, tam uvidíte budovu označenou 4. zabte nejdříve templáře, pak osvoboďte šediváka. Spolu s nim se vraťte k jejich vůdci, který vám řekne blíže o JC.
Billie vás zkontaktuje, tak běžte do budovy 4, tam si pokecejte.
Podle mapy se dejte k svatyní JC, po cestě vás napadnou templáři v energozbroji, připravte si EMP granát nebo Mag Rail, obě zbraně na něho účinkuje. Pobijte je, pak sejděte dolů, kde klikněte na fialovou kouli, budete teleportování dovnitř komplexu.
Běžte k JC, kontaktuje vás Ava, takže si pokecejte, pak aktivujte další fialové koule. Dostanete k JC vzpomínkám, první je byt Maggie Chow, tam najdete skvělý nanomeč-Dračí zub, pak projděte dalšími vzpomínkami až nakonec se dostanete do místnosti s kójemi. Objeví se Billie, kterou zabte i její pavouky a nakonec vstupte do poslední koule, čímž probudíte JC.
Pokecejte s JC o všem možném, další zastávkou bude Káhira a záchrana Paula Dentona.
Při cestě zpět vás kontaktuje Saman, chce abyste šli do budovy 4, opět aktivujte holocomm a pokecejte si spolu. Pak vyjděte ven a dejte se k opuštěné základně Versalife.
Versalife
Před touto budovou se motá několik templářů, naštěstí nemají těžké brnění, takže nebude problém je zabít.
U první části budovy nahoře zkuste aktivovat Beacon, bohužel je základna bez proudu, takže pokračujte k další budově, uvnitř se dejte k části B (WING B), pak po schodech dolů, přes několik místností se dostanete k generátoru, aktivujte a pak se dejte k místu s Beaconem, který aktivujte. Po aktivaci stačí zajít do přistávací plochy v druhé budově.
6. Egypt-Cairo (podruhé)
Medina
Pokud chcete, tak můžete navštívit stará místa, ale do skleníku nemůžete. Od kavárníka můžete dostat úkol o vybrakování sejfu z konkurenční firmy, jinak se dejte do Mosque.
Mosque
Zabte všechny templáře i megabota, který tam hlídá, pak běžte po schodech dolů, do místa, kde dříve byli nemocní. Najdete tam doktora a také ženu, kterou jste pomohli dostat její dceru do akademie, ale co je však nejdůležitější je dostat se prostřednictví Mosque do Arcology. Takže najděte tento výtah, kterým se tam dostanete.
Arcology
Tuny templářů na vás tady čeká. Ozvou se postupně JC, Dumier a Saman. JC chce oživit Paula, Dumier ho chce zabít a Saman chce vaši krev, nikoliv vaši smrt, ale vzorek vaši krve. Dumier mezitím vyhrožuje zabití Klary, pokud je vám sympatická, tak ji běžte vysvobodit do údržbářského tunelu s počítačem Nano Former, cestou proti vám bude stát WTO vojáci a Donna Morgan.
Váš hlavní cíl čeká v hangáru 24, takže se tam vydejte a Saman vám mezitím uvolní cestu, takže jeho vojáci po vás nebudou střílet. Při cestě se nezapomeňte zastavit u hangáru 23, kde je Dr. Leila a o místnost dál najdete NG Resonance. Živá je mnohem odpornější, ale u ni můžete najít 3 skříňky, pokud nemáte dostatek munic.
Na konec se dejte do hangáru 24 a dle chutí se rozhodněte, zvolil jsem si stranu JC, takže jsem ho poslal k čertu a pobil všechny templáře, pak oživil Paula.
Zbývá už jen aktivovat Beacon, ten se nachází před hangáru 23, je tam malá ulička, která vede k místu se zelenými paprsky, překonejte je, pak žebříkem nahoru, tam je hledaný Beacon, který aktivujte.
7. New York - Liberty Island
Starý dobrý Liberty Island, tam kde začal Deus Ex 1, tak v Deus Ex 2 končí.
Dle mapy se dejte přímo k UNATCO HQ, uvnitř se probojujte do místnosti s počítačem, v Deus Ex 1, je to místnost, kde bylo pracoviště počítačového génia Alexe. Uložte si hru, pak hackněte Aquinas Hub a máte na výběr komu z nich chcete poslat a pak splnit jejich finální úkol. Až splníte za danou frakci, tak LOADněte a zkuste si jiný konce.
Ale nebojte se, ať si vyberete jakýkoliv konec, stejně nastane na Zemi mír.
| Návody | Autori |