HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYČEŠTINYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace


Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráce
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 3644 uživatelů

Návody > Phantasmagoria


Zobrazení:12720

DEN 1

Než odejdete z kuchyně do malé haly, vezměte si ze skříňky sirky. V malé hale, kterou poznáte podle dvojice dveří, z nichž jedny vedou do kuchyně a druhé ven do zadní části zahrady, se podívejte do hořícího krbu, seberte pohrabáč a vraťte se do kuchyně. Otevřete postranní dvířka vedoucí do spíže a vstupte dovnitř. Odsuňte koberec, vylomte poklop, podívejte se do otvoru v zemi a použitím sirek na Adrianu sestupte do sklepa (pokud budou potíže s používáním sirek, nechejte si akci sklep na další den). Ve sklepě najdete pouze kladivo, ale v dalších kapitolách mohou náhodné (a vesměs již nepovinné) návštěvy sklepa odhalit různá zjevení a skřeky. Půjdete-li nyní z malé haly směrem doprava, dorazíte do haly velké, kterou budu pracovně nazývat sálem. V sále najdete u krbu staré noviny, dále točité schody do prvního patra, dvoje zamčené dveře a automatickou vykladačku karet, která vám každý den řekne nějakou věštbu. Účel těchto proroctví je však v podstatě nijaký, takže se jimi nemusíte zabývat. Zkuste otevřít oboje zavřené dveře, aby Adriana zjistila, že ji chybí klíče a vystupte vzhůru po točitých schodech. Hned v prvním pokoji prvního patra domu najdete na posteli balíček karet a nepovinnou knížku v toaletním stolku u postele. Dále se v prvním patře nachází dva nádherně nakreslené, pro hru však bezvýznamné pokoje a fotografický ateliér vašeho manžela. Z velkého sálu vyjděte předními dveřmi před dům, nastupte do auta a jeďte do sousední vesničky Nipawomsett. Najděte realitní kancelář (prostřední budova) a 2x si promluvte s jejím majitelem. Poté prohledejte skříňku vlevo od jeho stolu, najdete klíč. Vraťte se do domu, do velkého sálu. Klíčem odemkněte dveře vpravo od krbu a projděte do knihovny. Vezměte těžítko ze stolu a podívejte se na něj v 3D zkoumacím módu. Otočte ho o 180 stupňů a stisknutím tajného spínače v jeho zadní části z něj vystřelte nožík na otevírání dopisů. V knihovně si dále můžete prohlédnout knihy, list na stole a obsah šuplete stolu, ale všechno je to volitelná činnost. Nakonec prozkoumejte prázdný krb. Adriana omylem vyrazí cihlu (nepamatuji se, že bych já sám kdy omylem vyrazil cihlu, ale budiž). Na zbytek zazděné zadní části krbu použijte těžítko s nožíkem. Prohrabete se do svatyně. Jděte k oltáři, prohlédněte si knihu s rodokmenem dřívějších obyvatel sídla a bedničku ležící na oltáři. Otevřením bedničky spustíte peklo.

DEN 2

Začínáte ve svém pokoji. Vezměte si pětidolarovku ze skříňky. V sousední koupelně se můžete nalíčit s použitím pěti předmětů, ležících na okraji umyvadla. Naproti koupelně je velký kruhový sál. Nemusíte do něj chodit, ale je zajímavé sledovat, jak na malířské plátno v tomto sále někdo každý den něco přikresluje. Před schodištěm do prvního patra si všimněte dvojice dveří. Projdete-li levými z nich, dostanete se do dětského pokoje. Podívejte se na ’něco’ vznášející se nad kolébkou, vraťte se na chodbu a prozkoumejte dveře pravé. Tyto dveře jsou zamčené zevnitř, takže si je pamatujte, brzy se do nich budete dobývat. Pak jeďte do města a jděte do levého obchodu se smíšeným zbožím General Store. Svému muži, který je už od včera posedlý démonem kupte žíravý čistící prostředek, pak jděte o dvě obrazovky doleva a ze sudu vytáhněte kost. Ted’ jděte do poslední budovy ve městečku, kterou jste ještě nenavštívili – k antikvariářce. Promluvte s ní několikrát za sebou, dokud už se Adriana nebude mít na co tázat. Pak vyjděte ven a vraťte se. Antikvariářka vám možná ukáže zajímavou sbírku novinových výstřižků, pojednávajících o životě ilusionisty. Vraťte se k autu, ale než odjedete ke svému sídlu, jděte ještě doleva nahoru k domku pamětníka Malcolma. Pokuste se otevřít branku. Vyhřeznuvšímu psovi hoďte kost. Do domku ještě nemůžete vejít, máte jen naděláno do příští kapitoly. Vraťte se k sídlu. Hned, jakmile vystoupíte z auta, jděte do stodoly. Stodola se nachází přímo za zaparkovaným autem, musíte ji jen najít zkoumáním možných pohledů. Stodolu prolézejte skrz naskrz, dokud se neobjeví váš manžel, který už začíná vykazovat první známky šílenství. Dejte mu žíravý čistič a pak ho jděte navštívit do jeho provizorního ateliéru v prvním patře.

DEN 3

Hned po psychedelické snídani v trávě se vydejte do stodoly (tedy pokud jste si ještě nezvykli na pravidelné ranní vykládání karet jako jsem si zvykl já). Ve stodole se seznámíte s dalšími dvěma obyvateli domu – starou babou a jejím dementním synem. V tento moment musíte pomoci babě z bídy. Vylezte po žebříku na stáje, popadněte vidle, přitáhněte jimi hák a hákem pomozte nešťastnici z díry. Hned poté se podívejte do díry, ve které vězela a pomocí kladívka vytáhněte hřebík, za který byla žena zaháknuta. Jakmile nalezené člověky najmete jako neplacené sluhy, jděte k dětskému pokoji ve druhém patře domu a na sousední dveře zamčené zevnitř, které jste zkoumali v minulé kapitole, použijte nejdříve noviny a pak hřebík. Starý trik zakončete vytáhnutím novin zpod dveří (musíte ťuknout na dolní škvíru mezi dveřmi a prahem. Dveře odemkněte a jděte do věže. Ve věži se podívejte z okna a seberte knihu. Jeďte do vesnice a zaťukejte na dveře domku, který jste včera osvobodili od psa. Zaťukejte na dveře a nechejte se vyhodit Malcolmovou ošetřovatelkou. Buďte ale neodbytní a zaťukejte znova. Ukažte ošetřovatelce knihu z věže a sledujte děj.

DEN 4

Pokud chcete, jděte do Zoltánova obývacího pokoje v prvním patře a prozkoumejte zářící prsten na stolku u zdi. Pak choďte venku okolo domu, dokud nenarazíte na dementního sluhu štípajícího dříví. Mluvte s ním, dokud se Adriana nezeptá na skleník, který viděla z okna věže. Pokud se snad nebude chtít zeptat, jděte se z okna věže podívat znovu, abyste ji skleník připomněli. Debil odběhne ukázat vám cestu. Najdete ho jak čeká za hřbitovem v místnosti s nepřeskočitelnou průrvou. Na vaše požádání přes díru shodí strom. Přejděte na druhou stranu a hned v další místnosti seberte ze země maličkou čočku k dalekohledu. Jděte dál a vstupte do skleníku. Zvrhněte květináč v pravé části domečku. Uvidíte extra fešnou smrtku. Její vznik vám bude odhalen, seberete-li ze země v protější části skleníku maličkou lopatku na hlínu. Po následujících hrůzách vložte čočku do dalekohledu a podívejte se jím na dům. Vraťte se do domu a jděte do Malcolmova pokoje ve věži. V temné místnosti před tímto pokojem (v místě, kde se objevíte těsně po průchodu dříve zamčenými dveřmi), prozkoumejte pečlivě prkennou stěnu. Ano, je umělá. Roztřískejte ji kladívkem. Vlezte do otvoru. V bedně najdete deník, náhrdelník a brož s ostrým špendlíkem. Brož si Adriana jasnovidecky nechá u sebe. Vraťte se do přízemí.

DEN 5

Chcete-li, podívejte se na laptop a jděte se podívat do zrcadla v pokoji s elektrickým křeslem v prvním patře. Jděte do stodoly. Po efektní seanci se jděte podívat do jezírka v zadní části zahrady. Až zhlédnete sérii utopenců a objevíte se v malé hale, otočte se směrem dolů a podívejte se do velkého zrcadla na stěně. Krása. Pak jděte do velké kruhové místnosti se samokreslícím se obrazem ve druhém patře a prozkoumejte novotu blýskající se na podstavci ve středu místnosti. Zatlačte na stěnu v místě, kam ukazuje projektor. Najdete slušnou sérii tajných chodeb, která se vyznačuje tím, že člověk nikdy neví, kam se dá jít a kam ne. Provizorním výtahem sjeďte o 2 patra níž. Systém chodeb si v tomto místě pořádně probádejte, protože až tu budete podruhé, nebudete mít na bádání čas. Vylezte ven východem vedoucím do velkého divadelního hlediště. Skočte se podívat do maskérny v zákulisí. Ve skříni najdete foto Zoltána a Malcolma. Pak opusťte divadelní síň hlavními dveřmi.

DEN 6

Jeďte do města ukázat fotografii z maskérny Malcolmově opatrovatelce a vraťte se zpátky do domu. No co, říkal jsem vám, že máte naděláno.

DEN 7

Jděte do fotolaboratoře Adrianina manžela. Začne průser. Až bude zle, popadněte ze stolku žíravý čistič a manžílka jím trochu namažte. Aniž byste zatím sahali na knihu ležící na stole, vyběhněte rychle z místnosti a běžte do kruhové místnosti ve druhém patře, kde jste poprvé objevili tajné chodby. Chodbami proběhněte do divadelního sálu v přízemí a běžte do maskérny. Na zemi tam leží figurka sněhuláčka, která se bude hodit. Jakmile ji budete mít, běžte zpátky do tajné chodby a aniž byste snad použili výtah, zahněte do odbočky vedoucí do podzemní hrobky (odbočku budete asi chvíli hledat). Z jednoho z náhrobků popadněte růženec. Až se přiblíží manžel, shoďte na něj podstavec stojící vpravo od dveří a proběhněte zpátky do tajné chodby. Tajnými výtahy vyjeďte zpátky do kruhové místnosti ve druhém patře, běžte na chodbu a po schodišti zpět do patra prvního. Vběhněte do ateliéru a popadněte latinskou knihu. Hned poté vás manžel chytne a odvleče k hlavoamputátoru stojícímu na pódiu divadla. Jakmile to bude možné, ukažte mu figurku sněhuláčka a pak rychle zatáhněte za páku po Adrianině levé ruce. To ještě ale není konec, teď je na řadě démon. Běžte do tajné chodby a další, zatím nepoužitou odbočkou k místu, kde je kamenné schodiště přerušeno hlubokou trhlinou. Díru překonáte vyskočením na vodovodní trubku, vedoucí podél stěny těsně nad Adrianinou hlavou. Chodba vás dovede do podzemní svatyně. Zabarikádujte dveře a běžte k oltáři. Prohledejte Zoltánovu mrtvolu. Nalezený talisman položte na knihu na oltáři. Pokapte ho krví tak, že v 3D přiblížení otočte medailónkem, který máte u sebe, otevřete jeho zavírací špendlík a výsledek použijete na Adrianu. Nakonec knihu posvěťte růžencem a je vystaráno.

Související hry Phantasmagoria: A Puzzle of Flesh
Phantasmagoria 2



Diskusia Príspevkov: 1 Hodnotenie
976 hlasov

100
60
20

80
40
0
52
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.cz 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |