HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYČEŠTINYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace


Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráce
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21427
5455
5063
1438
1600
7352
6163
13184
1687

Online 1807 uživatelů

Návody > Magic Carpet 2: The Netherworlds


Zobrazení:11139
Autor návodu:Page 07 (Abecedaher.cz)

Příchod pána démonů

Svět se nikdy nedozvěděl, že jsi to byl ty,čarodějnický učeň, kdo znovu obnovil rovnováhu roztříštěné říše. Bude to staletí před tím, než velký historik Molenubar zpracuje dějiny Války Čarodějů, a tvoji velkou roli v ní.Zatím jsi spokojen, chodíš anonymně mezi lidmi, kteří ti vděčí za své životy, a nekromancii necháváš pro ty, kteří jsou dost blázniví, aby riskovali své nesmrtelné duše a pohrávali si s černým uměním.

Ale vedle našeho světa existuje ještě další svět, pro člověka neviditelný, dostupný jen pro mrtvé. Je to Netherworld, Podsvětí, svět démonů a ztracených duší, navždy od nás odloučených. Pravě z této temné říše se vynořil Pán Démonů, Vissuluth Jediný. Hodoval na duších navždy zatracených v Podsvětí, stal se tak dostatečně mocným, aby překročil velký záliv mezi svým a naším světem. Teď tento démon temnoty a jeho hroziví oblíbenci ohrožují svět lidí. Náhlé Vissuluthovo objevení vyvolalo mezi lidmi paniku. Je zde někdo, kdo je zachrání? Žádný hrdina, který se vynoří v nejkritičtější chvíli? Objevení tvého starého mistra Kafkara, jehož duše snáší zatracení Podsvětí, tě přesvědčilo, abys opět navlékl kouzelnický plášť. Pod jeho přízračným vedením jsi připraven vkročit do podsvětí, čelit silám temnot v jejich vlastní říši, a zničit Vissulutha, než bude moci ohrožovat lidstvo. Znovu jsi připraven použít Kouzelný Koberec, vylétnout do nebezpečí, zvítězit, nebo jaký osud tě očekává.

Let do hrůzy

Zničit Vissulutha a jeho přisluhovače nebude jednoduchý úkol. Naštěstí ti bude pomáhat Kafkar, s duší týranou v podsvětí, ze všech svých zesláblých magických sil. Bude tě informovat o úkolu, který máš splnit, abys mohl zvítězit nad projevy zla.
Vissuluth je dohromady pánem nad 25 říšemi, plnými démonů. Ptáci a zvířata v každé z nich jsou nějak poznamenáni zlem, a v tlupách tě budou napadat. Navíc sedm ze služebníků Velkého Démona je na svobodě, jeden mocnější než druhý, a nezastaví se, pokud tě nezničí.
Poslání je plné nebezpečí. Nejdůležitější je nasbírat tolik many, kolik budeš jen moci, do svého hradu, abys shromažďoval sílu na budoucí boje. Aby ti pomohl, ukáže ti Kafkar kouzla, ukrytá v každé říši; shromažďuj je a používej s rozumem. Jestliže někde zvítězí zlo, musíš spěchat na další misi, abys to stihl. Až to všechno přežiješ, dočkáš se posledního soubojem se samotným Vissuluthem. Upředl kolem svojí černé pevnosti neproniknutelnou stěnu z temnoty. Jen tehdy, když porazíš Pána Démonů, je tvoje poslání splněno.
Drž se moudré rady - buď ostražitý, dobře létej, a navždy odstraň zlo ze světa.

Mapa podsvětí

Je to mapa celé Vissuluthovy říše. Pohybuješ se po ní tak, že kurzorem najedeš na okraj mapy. Jakmile zahájíš poslání, Kafkar tě uvede do první z dvaceti pěti království. Projdeš magickou bránou. Dostaneš se tak do Game Screen. Jakmile úspěšně skončíš misi, vrátíš se do mapy Podsvětí, kde je již získané území ozdobeno tvojí vlaječkou. Objeví se další vstupní brána...Game screen (hrací obrazovka)

Na počátku se objeví shrnutí tvého úkolu, na Vševidoucím Oku je červenou šipečkou označen cíl. Mise může mít různé cíle o různé obtížnosti; jakmile jeden cíl splníš, opět se objeví další úkol, a šipka ukáže na další cíl. Stisknutím O si prohlédneš současný úkol.

Vševidoucí Oko

Kulatá mapka v levém horním rohu. Ty se svým kobercem jsi vždy ve středu mapky. Ostatní objekty mají určité barvy, podle kterých je můžeš poznat. Barva příslušející objektům:

Kameny vědění

Jsou umístěny na pruhu v horní části obrazovky. Obrázky v tomto pruhu označují následující:

U každé ikonky je srdíčko s červeným pruhem (znázorňuje graficky míru zdraví), a koule s bílým grafickým znázorněním množství many. U hradu je v grafu many ještě šedý pruh, který ukazuje, kolik maximálně many může hrad pobrat. Napravo jsou pak dvě ikonky, které zobrazují dvě právě zvolená kouzla, nachystaná k použití. Malý graf pod každou ikonkou je mana, a tak určuje, zda můžeš kouzlo použít, a jak často.

Pokud je balón zničen, mana je ztracena. Hrad pak vypustí další balón. Na počátku jsou místa pro HRAD a BALÓN prázdná, dokud nepoužiješ CASTLE SPELL (kouzlo).

Sbírání Many

Mana je klíč ke tvojí síle a zdraví. V každém království existuje určité množství many. Zničení nepřítele uvolní jeho manu. Manu nelze zničit.

Existuje ve třech podobách: tvoje (žlutá), nepřátelská (v barvě nepřítele), a neutrální (zlatá). Změnit tento stav můžeš jen příslušným kouzlem. Zabezpečit manu musíš transportem do hradu, i když při útoku na hrad je rovněž ohrožená.

Lidé

Pokud vlastníš dům či obydlí, mana jejího obyvatele je pod tvojí kontrolou. Nemůžeš ji ale přesunout do hradu. Lidé, žijící ve městě, jsou třech druhů: town people (obyvatelé města), traders (obchodníci), builders (stavitelé). Obyvatelé prostě jen bydlí, stavitelé staví nová obydlí, a obchodníci obcházejí města a prodávají zboží. Jakmile město dosáhne určité velikosti, vytvoří si vlastní obrannou armádu z lučištníků. Pokud je město tvoje, pak ti vojáci pomáhají ve tvém boji.

Tahle idylka se může zhroutit, pokud zaútočíš na bezbranné obyvatele. Ti na tebe hned útočí, přijdeš o manu. Může být lákavé zkoušet kouzla na lidech - ale nemusí se ti to vyplatit.

Dokončení mise

Po splnění všech úkolů dostaneš pokyn letět k VÝCHODU z mise. Na Vševidoucím Oku je to červený křížek. Tudy se dostaneš na Mapu Podsvětí. Pokořené království tam nese tvoji vlajku. Kafkar tě pak pošle na další misi.

Selhání v misi

Pokud jsi zabit před splněním cílů mise a nemáš žádný hrad, stiskni SPACE a následuje restart. Pokud ale hrad dosud máš, stiskni SPACE a level pokračuje. Bránou vejdeš do nedokončené mise.

Mission map

Stiskni ENTER během hry, a objeví se ti podrobnější mapa. Zaplní levou část obrazovky, ale v pravé části ještě vidíš na cestu. Na mapě vyznačené objekty mají totožné značení, jako na Vševidoucím Oku. Dalším stiskem ENTER se vrátíš do normální herní obrazovky.

Kouzla

Stiskem CONTROL se objeví menu na dolním okraji obrazovky. Kouzla označíš kliknutím myši, a použít je ihned kliknutím se stisknutým SHIFTem. Při použití zaklínadla (kouzla) je okamžitě nasměrováno automaticky na nejbližší agresívní cíl. Proto je uměním hlavně vybrat správné kouzlo. Označení kouzla v menu kliknutím myši otevře tři okénka se třemi úrovněmi kouzla. Označ žádanou mohutnost kouzla, a klikni levým nebo pravým tlačítkem myši. (Tomuto tlačítku se kouzlo přiřadí). Vybrané kouzlo se objeví v pravém horním rohu obrazovky. Takto se dají vybrat dvě kouzla. Pokud musíš rychle použít ještě jiné zaklínadlo, otevři menu kouzel, ukaž na kouzlo, a stiskni SHIFT. Pak klikni levým nebo pravým tlačítkem myši, a na ikonce se objeví malý trojúhelníček. Pokud pak letíš, můžeš takto označenými kouzly listovat, při stisknutém SHIFTu, levým nebo pravým tlačítkem myši (kam bylo kouzlo přiřazeno). U ikonky zvoleného kouzla je malý sloupcový graf. Proužek musí být nejprve vyplněn šedou barvou, než začne přibývat bílé barvy - ta označuje schopnost použít opakovaně zaklínadlo.

Zaklínání

Hru začínáš se dvěma kouzly, ale časem sbíráš další. Většinou je kouzlo ukryto spolu s hromadou many. Pozor na hlídače zosobněné nepřátelským démonem. Kouzla jsou uschována v urnách; sebrání kouzla je jednoduché, jednoduše na urnou přeletíš. Kouzlo se tak přidá do menu. Zaklínadlo použiješ kliknutím levého nebo pravého tlačítka myši. Účinek některých kouzel je časově omezený. Existuje 25 kouzel, a každé má 3 stupně účinku. Vyšší stupeň určitého kouzla nabudeš zkušenostmi s užíváním nižšího stupně tohoto kouzla, s úspěšným užíváním. CASTLE SPELL (stavění hradu) se vylepšuje stavěním hradu, ale můžeš postavit nanejvýš 7 hradů v jednom království. SVITKY (scrolls) vypadají jako svitky pergamenu. Jejich sbíráním si zvětšuješ zkušenosti.

Přehled kouzel

Démoni

Různé bytosti ve Vissuluthově říši jsou infikovány jeho zlem. Kromě toho je zde sedm démonických služebníků.

Nyphur (The Shapechanger, Mění tvar)

Kouzelník, který může měnit podobu, je prvním strážcem Podsvětí. Nekonečně patolízalský vůči svému pánu, bere svou povinnost velice vážně, a chrání první linii proti vetřelcům. Bere na sebe nejčastěji podobu velkého pavouka s lidskou hlavou. Je ukrutný a kluzký protivník. Také podniká výpady mimo hranice svého království, a čím dále se zatoulá, tím je zranitelnější.

Rahn (The Destructor, Ničitel)

Anarchie a násilí, vládce okrajové říše T'Klom. Zachvácen chaosem patří k těm nejnižším v hierarchii Podsvětí. Vissuluth ho shledává zábavným, ale ne dost spolehlivým.

Jark (The Hunter, Lovec)

V prostředí Černých Plání je bohem. Bytosti jsou zcela pod jeho kontrolou, což ho uspokojuje. Nehledá větší moc, ani větší prospěch u svého pána. Pohrdá věčnou rivalitou mezi Nyphurem a Rahnem.

Belix (The Pitiless One, Nelítostný)

Byl prvním mágem, který sloužil Pánu Démonů, a byl vybaven kouzly, mocí a bohatstvím, o jakých se lidstvu ani nesnilo. Jeho chamtivost rostla každou kořistí, a sžírán žárlivostí chtěl mít i Prish pro sebe. Za použití zaklínadel ji přivolal do svého království, uvěznil ji a řekl Vissuluthovi, že je mrtvá. Jeho mistr odhalil zradu a vydrápal Belixovi oči a jazyk, a do kouzelníkova čela implantoval jedno magické oko, takže od té doby vidí vše, co vidí Belix.

Elyssiia (The Trainer, Trenérka)

Jméno Elyssia je známé v říši smrtelníků jako jméno velkého stratéga, která téměř vyhrála Válku Kouzelníků. Na určitý čas i vládla říši. Ale nakonec byla přemožena početní převahou kouzelníků, kteří se cítili ohroženi a spojili se proti ní. Každopádně stvořila mnoho kouzel a stále je zná. Je Vissuluthovým skvělým generálem, a je hrozným nepřítelem.

Yragore

Když plánoval Pán Démonů válku proti humanitě, hledal spojence mezi nejmocnějšími kouzelníky, mrtvými či živými. Jeden z těch mrtvých, kterého Vissuluth přivolal ze záhrobí, byl Yragore, opravdový mistr bojové magie z pradávných časů. To on přivedl létající draky z Bouřkových Hor pod Vissuluthovu vládu. Nebezpečný zloděj mu ukradl tajemství tohoto kouzla a uvrhl kletbu na kouzelníka, takže na svoji ztrátu kouzel zapomněl. Zloděj zahynul na svazích zrádných hor, kde Yragore hlídá v mukách.

Prish

Královna Vnitřních Říší, Vysoká Kněžka Podsvětí, a milenka samotného Pána Démonů, je nejmocnější čarodějkou říší. V nepřítomnosti svého pána vládne ona, ovládá strachem a nelítostností, kterých nejsou uchráněni smrtelníci, monstra ani kouzelníci.

Bestie

Archers (Lučištníci)

Tihle lidé pod vlivem putují z říše do říše ve skupinách a střílejí z luků.

Bees (Včely)

Shlukují se dohromady a útočí na tebe i tvůj hrad. Jsou vyzbrojené žihadly, takže se musejí přiblížit.

Castle Archers (Střelci na hradě)

Lučištníci vázaní na hrady, odkud tě odstřelují.

Cymmerians

Okřídlené bytosti, špatně se ničí a jsou vyzbrojeni kulovými blesky. Při jejich smrti nezbude žádná mana, ale naopak hromádka malých, rychlých brouků. Ti se pohybují po vodě i pevnině směrem ke tvému hradu. Jakmile ho najdou, oždibují jeho zdi a způsobují tak jeho poškození. Lehce se dají zabít jedinou ranou, ale kvůli rychlosti se do nich jen špatně trefuje.

Devils (Ďáblové)

Malí rohatí ďáblové brázdí pevninu i vody. Útočí kulovými blesky a jsou pěkně vychytralí.

Dragons (Draci)

Létající draci, vyhýbající se jednoduchým kouzlům, ale jinak nejsou těžce přemožitelní. Pohybují se osaměle a útočí středně silnými ohnivými koulemi.

Fireflies (světlušky)

Létají v hejnu a neútočí, dokud neuděláš první tah. Pokud pak zaútočí, mají jedovatá žihadla. Lehce se však zabíjejí.

Goats (Kozy)

Hloupá zvířata, která putují ve stádu. Neútočí, lehce se zabíjejí, takže jsou dobrým zdrojem many.

Hydras (Hydry)

Velké, vícehlavé pozemní bestie, které útočí na potkání, jsou jedny z nejhůře zranitelných. Každá hlava musí být zničena, než celá bytost zahyne, a navíc krk a hlava mohou regenerovat. Vystřelují mocné kulové blesky z každé hlavy. Jsou velkým nebezpečím.

Leviathans

Vodní příšery, číhající na povrchu moří, pokud se nepřiblíží oběť. Tehdy se potopí, aby se vynořili a napadli nepřítele. Špatně se zabíjejí, zvláště, když se ukrývají ve vodě.

Mana Worms (Mana Červy)

Jsou složeni z čisté many, putují se vzdušnými proudy, neútočí, ani se nedají zničit. Může být ale získán, pokud máš hrad, a pomalu pak putuje k hradu jako zdroj many.

Monticores

Rychlá suchozemská zvířata, putující ve stádech. Útočí na potkání, a používá k omráčení střely, které na čas zpomalí reakce oběti. Mají kumulační efekt, tedy jejich účinek se sčítá. Jakmile jsi zcela omráčen, napadnou tě a poraní. Jen poměrně těžko se dají zabít.

Moon Dwellers (Měsíčňan)

Vyskytují se vysoko ve vzduchu, hledají balóny s manou, které pak konzumují. Když se zabývají manou, jakéhokoli útočníka v okolí napadnou ohnivou koulí. Když je málo many, sestupují do nižších výšek, a zde také mohou být napadeni. Dají se jen těžce zabít, ale po smrti předají mnoho many.

Sentinels (Stráže)

Jsou z kamene, pomalu se pohybují. Vidí na velkou vzdálenost, a hráče napadají mohutnými ohnivými koulemi. Jsou v podstatě nezničitelní.

Skeletons (Kostlivci)

Házejí šípy na tebe i tvůj hrad. Nenávidí lidské lučištníky, kteří stráží města a obydlí, a zabíjejí je, aby rozšířili armádu nesmrtelných.

Spiders (Pavouci)

Rychle se pohybují, špatně zabíjejí. Vystřelují střely, které tě na čas znehybní, a umožní přiblížit se pavoukovi s žihadlem.

Troglodytes

Velcí obyvatelé jeskyň, jsou neuvěřitelně silní a odolní. Jako munici házejí balvany.

Worms (Červi)

Jsou ozbrojeni kulovými blesky, které tě mohou sestřelit.

Wyvern (Okřídlený drak)

Létající noční můra, která dělá z Draka malé jehně. jsou ozbrojeni rychlými kulovými blesky, a jsou imunní proti Rebound spell. Napadá hrady, a i když jsou napůl zničeni, mohou regenerovat velmi rychle.

Zombies

Armáda nesmrtelných se toulá po pevnině, hledají hráče, ze kterých nasávají manu. Lehce je zabiješ, ale odčerpáním many ti zabrání v útoku. Jsou v podstatě průhlední, a teprve když se přiblížíš, ucítíš smrad rozkládajícího se masa, pak se teprve plně ukážou. Občas Zombie ukradnou kouzla a předměty k dalšímu týrání a dráždění.

Území Vissuluthu

Mise 1

Cílem je starobylé město Jahwl, kde přebývají duše zatracených. Jedno z málo strážených periferních království, pokud vám noční mise nedělají problémy.

Mise 2

Ostrov Kopahk byl kdysi okupován velkou kouzelnicí Payahandrou. Příchod Vissulutha ji připravil o tohle nebe, unikla, a zanechala po sobě spoustu kouzel. Ostrov je nyní hlídán jedním nižším démonem Temného Pána.

Mise 3

Pevnost Nyphura, měnícího podobu, dobře střežená. Napadnout tohoto démona a jeho pomocníky, jen s pár kouzly, za dne, je čiré šílenství. Ale je to nutné.

Mise 4

Podsvětí pavouků je klaustrofobická jeskyně plná hrozby a pavučin. Temnotu osvětlují potoky vřelé lávy, a stalagmity, stalaktity a úzké průchody činí tvé manévrování obtížné.

Mise 5

Vnější Podsvětí T'Klom, bojují o nadvládu Nyphur a Rahn. Musíš odstranit oba, prolétaje mezi ostrovy, a slunce Podsvětí ti příliš nepomůže.

Mise 6

Labyrint Ztracených Duší je podzemní pevnost neživých. Mnozí sem vešli, aby nalezli velkou moc ukrytou někde zde, ale žádný se nevrátil, aby mohl říci, co jeskyně ukrývají. Budeš první?

Mise 7

Hory Perilia jsou hlídány třemi Vissuluthovými sluhy, kteří zde ve spojení vládnou. Nedej se rozptýlit krásnou scenerií, nebo spadneš jako kámen dolů. Útok pod pláštěm tmy ti může dát nějaké šance.

Mise 8

Černé Pláně se dají dosáhnout jen skrze tunely v horách. Zdolej jeskyně opatrným manévrováním, které ses naučil v předchozích misích. Ale pozor, tunely jsou přecpány hrůzami.

Mise 9

Černé Pláně jsou oblast holých skal, kde vládne Jark, Pán Středního Podsvětí, kde nemilosrdně pálí slunce. Oblast je obydlena neviděnými příšerami.

Mise 10

Než se vypořádáš s Černými Pláněmi, je už tma. Prázdné kopcovité pustiny Cymmerie, které před tebou vyvstávají, jsou smrtelným koutem po setmění, a budeš potřebovat dobře hlídat svůj hrad před podivnými příšerami.

Mise 11

Noční cesta napříč Cymmerijským Mořem je tvým dalším úkolem. Dej pozor na vše, co číhá ukryté ve vlnách, a nezapomeň, že nikde není kousek země k odpočinku.

Mise 12

Před staletími zaklel Pán Démonů armády čarodějů, kteří proti němu povstali, do kamene. Musíš projít jeskyně, kde jsou jejich zbytky odpočívající po staletí. Po těch letech trápení nejsou tihle čarodějové opravdu nejšťastnější.

Mise 13

Kdysi krásné Podsvětí Galiphur je hornatá krajina, kde se zasněžené vrcholky blyští v plném slunci. Nyní je ale tohle království pustošeno válkou mezi čtyřmi čaroději, kteří se sem dostali z okrajových říší. Rozděl a panuj.

Mise 14

Cesta do Podsvětí je ztracena v mohutných erupcích Ohnivých Vrcholků. Oblast musíš zdolávat opatrně, protože tenhle sopečný ostrov vyvrhuje sloupy ohně, a ty tě mohou srazit dolů.

Mise 15

Dole pod tebou leží Podsvětí Zyggogg. Z tohoto tmavého a hrůzného místa si Vissuluth vybral ty nejmocnější bestie a sestavil z nich armádu. Musíš čelit útoku těch nejhorších stvůr z Pánovy říše.

Mise 16

Hlubiny Podsvětí Darklava, kde přebývá pradávná civilizace horníků, jsou ohroženy novou hrozbou. Zastav ničivý proud vycházející z hrozivých hlubin.

Mise 17

Arény C'lannesh jsou známé po celém Podsvětí smrtícím sportem, který se zde pořádá. Tví nepřátelé pro tebe zorganizovali speciální překvapení, které si vyžádá od tvého létajícího koberce a zaříkacích schopností maximum.

Mise 18

Bouřlivé Výšiny jsou impozantním útvarem, obklopeným opuštěnými pláněmi. Oblasti vládnou Vissuluthovi nejmocnější služebníci, kteří velí těm nejděsivějším příšerám. Dá se jen doporučit, aby ses těmito pláněmi rychle prodral během noci.

Mise 19

Všichni služebníci Pána Démonů, které jsi svými schopnostmi časem pokořil, se připravují proti tobě na noční útok, téhle skalnaté pustině. Doufejme, že jsi se na útok dostatečně připravil.

Mise 20

Lidé nemají kam uniknout, ani se nemají kde ukrýt, a Vissuluth se chystá proti nim k útoku. Temný Pán dobře ví, že nebudeš čekat se založenýma rukama, když je bude masakrovat, a plánuje tvé zničení během jasného dne. Je to výzva, kterou musíš přijmout.

Mise 21

Vešel jsi do bludiště tunelů a jeskyních, kde se mohou každou chvíli utrhnout kusy skály. Když se ti to nezdá ještě dosti nebezpečné, tunely jsou domovem monstrózní armády Vissuluthových služebníků, které tě budou napadat.

Mise 22

Jedinou tvojí nadějí je překročit Údolí Hydry v noci, a tak dosáhnout živý hlavního města panství Pána Temnot. Jak se přibližuješ k Vissuluthově pevnosti, nacházíš na své cestě stále větší a větší nebezpečí. Blížíš se tak k poslední zkoušce.

Mise 23

Svítá nad městem Jathnar, honosným hlavním městem Vissuluthovy říše. Z každého zapáchajícího stavení, z každé věže nasáklé krví vycházejí hrůzní nepřátelé, které nelze ani popsat. V celém Podsvětí není místa, které by se svojí hrůzou tak vymykalo jakémukoli popisu. Opásej se a vyzbroj kouzly, v tomhle semeništi zla.

Mise 24

Vissuluthova vysoká citadela je neproniknutelná, je chráněna štítem, který neporuší žádné tvé kouzlo. Jsou zde však katakomby pod nyní zbořeným Jathnarem, kudy se můžeš dostat dál. Nepředstavuj si však, že dříve prožitá dobrodružství v podzemí tě dostatečně připravila na to, co zažiješ zde.

Mise 25

Konečně jsi pronikl do Vissuluthovy vysoké citadely. Velká pevnost je srdcem vší jeho moci, a je také místem, kde je nejsilnější. Pronikni smolnou temnotou, kterou se Pán Temnot obklopil, použij veškerou svou dovednost v letu, abys zahnal ten mrazivý strach, který na tebe útočí, než se dopracuješ ke konečnému boji.

Základní ovládání

Hra

Myš

Mapa

Option

Mapa podsvětí

Menu kouzel (držet CTRL)

Související hry Arcane Worlds
Magic Carpet: Hidden Worlds
Magic Carpet Plus
Magic Carpet



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
655 hlasov

100
60
20

80
40
0
49
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.cz 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |