Čím chce Encodya byť? Naivnou rozprávkou pre mladšie publikum? Na to je hranie kostrbaté a spolieha sa na dnes už prežité skúšanie všetkého na všetko a v náznakoch nastoľuje aj závažnejšie témy, ktoré by 9-ročné dieťa asi bežne neriešilo, no spokojne debatuje o morálke a politickej situácii. Veď aj my sme to bežne tak mali a pri naháňačke či detskom futbale rozoberali Mečiarove amnestie, však áno? Morálnou sondou do neutešenej vízie budúcnosti? Dialógy sú len náhodne pozbierané myšlienky, odovzdané tuctovým spôsobom, s hrdinami takými infantilnými, že im nič neveríte. Encodya je point & click adventúra, ktorú môžete s pokojným svedomím obísť, tých 10 hodín využite zmysluplnejšie.
vobec ma to nebavilo bolo to nudne a nezazivne cakal som od toho viac som sklamany mohlo to byt aj ovela lepsie celkovo nema tato hra vobec ziadny zmysel asi by bolo lepsie keby taketo hry ani nevychadzali ..
0 Dobré Zlé
Sci-fi adventura z futuristického NeoBerlína roku 2062 je ukázkovým příkladem toho, že pohledná grafika nestačí, pokud je mizerný příběh a nenápadité hádanky. Jediné, co vám tato hra dá, je cca 10 hodin totální nudy.
+ příjemná "blade runnerovská" hudba
+ na první pohled sympatické duo hlavních hrdinů
+ dva stupně obtížnosti, možnosti nápovědy
+ možnost hledání secretů (ani to vás ale nedonutí zahrát si Encodyi podruhé)
- velmi chatrný příběh, jehož pitomost postupem hry graduje
- hooodně oldschoolová hratelnost vč. pixelhuntingu
- stiskem mezerníku se zvýrazní pouze sebratelné předměty a ne všechna aktivní místa
- absence puzzlů
- absolutně nevyužitý potenciál dvou rozdílných hratelných charekterů (většinou se omezuje na to, že s roboty může mluvit jen robot, dosáhne výš a má větší sílu, zatímco některé předměty dokáže používat jen Tina)
- české titulky fungují pouze na verzi 1.1 a ne na starší verzi 1.0
0 Dobré Zlé