Béčkový příběh zachraňuje vyšperkovaný Nemesis systém, díky kterému budete chtít ulovit toho nejoriginálnějšího a nejšílenějšího skřeta a v jeho společnosti dobýt celou Středozem. Škoda, že i to se časem stane repetitivní. Naštěstí ale předtím máte pár desítek opravdu zábavných hodin v krásném světě.
Middle-earth: Shadow of War je väčší, prepracovanejší, epickejší a zábavnejší než jeho predchodca. Rozšírený Nemesis systém je aj tentokrát hlavným lákadlom hry - strety s rozmanitými ohyzdmi, ktorí si pamätajú každú potýčku s Talionom, boje o pevnosti a intrigy medzi kapitánmi samotné zabavia na dlhé hodiny. Bohužiaľ, príbehové misie tu hrajú druhé husle a nebyť pekných predelových scén, pár epických questov a zvratu na konci, tak by ste si na dej po dohraní hry ani nespomenuli. Shadow of War je tak povinnosťou pre milovníkov prvého dielu. Ak vás však nebavil ani ten a očakávate poriadny príbeh zo Stredozeme, obávam sa, že budete sklamaní a ani množstvo inovácii v hrateľnosti váš názor nezmení.
Middle-Earth: Shadow of War je jednoznačně skvělým pokračováním pro Shadow of Mordor. Fanoušci pána prstenů si Shadow of War musejí zahrát.
+1 Dobré Zlé
Middle-Earth: Shadow of War je jednoznačně skvělým pokračováním pro Shadow of Mordor. Fanoušci pána prstenů si Shadow of War musejí zahrát.
+1 Dobré Zlé
No kde začať a prečo som dal 50% to sa budem všetko snažiť vysvetliť.
Hra sama o sebe je krok vpred (nie po grafickej stránke alebo výraznej zmene herného princípu) ale boli v nej pridané veci,ktoré skrátka v prvom diele ShadowOfMordor chýbali.Napríklad customizácia postavy z hľadiska vzhľadu.Je tu možnosť zbierať zbor,lepší meč,dýku alebo luk (čo v prvej verzií dostupné nebolo).Čo sa nezmenilo je systém Nemesis (verbovanie vlastných kapitánov),ktorý sa rozšíril o skvelý mód siege (dobývanie pevností a aj ich následná obrana).Tento mód ma bavil dokonca viac než hlavná dejová linka príbehu (čo je trochu na pováženie).Hlavná postava sa nemení je to náš starý známy Talion v spirituálnom spojení s duchom Celebrimbora ("ringmaker" tvorca prsteňov moci).Ich cieľ je jasný poraziť raz a navždy Saurona a oslobodiť tak Mordor.Hra má rovnako ako v prvom diele rôzne konce (podľa toho na akú stranu sa pridáte).Toto všetko spolu s obstojnou dejovou linkou hru vynáša vysoko.Prečo som jej teda nedal 100% ? No a teraz sa dostávame k hlavným záporom hry,ktoré zrazili moje hodnotenie spolu až o 50%.Hlavná výhrada k samotnej hre je nový trend (ktorý sa bohužiaľ v hrách rozširuje ako rakovina) no a tým sú mikrotransakcie (možnosť nakupovania rozšírení a balíčkov v ktorých sú lepšie zbrane,lepší kapitáni,XP boosty a iné).
-1 Dobré Zlé
Hra si zaslouží můj obdiv a zároveň i bohužel kritiku.
Nejdříve musím říct že fanoušci LOTR nebudou nadšeni ovšem pokud si chcete zahrát hru s tématikou LOTR tak je to pro vás to pravé,hra mě zabavila více jak kterákoli hra za celý můj život.
+Grafika (na rok 2017 by mohla být poměrně lepší ale musíme brát v potaz rozlehlý svět plný mnoha věcí každopádně hra podporuje 4k rozlišení a HDR režim)
+Možnosti (rozsáhlejší skill tree než v předešlém díle více combat skillu ale také traveling a climbing skillu,hráč je obohacen o možnost lootování zbroje a zbraní z padlých kapitánů + Gemy do zbrojí a zbraní,Klany ve hře je celkem 7 klanů a každý je unikátní jak svým náhodným vzhledem tak svou výzbrojí hláškami a chováním a svými klady a zápory,možnost bojovat v Aréně a tzv. "expit" své kapitány,Nový Nemesis systém,Siege mod-dobývání a obrana pevností+možnost upgradovat siege a obranu,nové kreatury které lze drancovat uzemí skřetu-Drak,Vzácný Graug,Vzácný Caragor,
-Příběh (slabý o ničem ovšem o tom hra není)
-Stereotyp (hraní i po dokončení příběhu je stereotypni)
-Mikrotransakce
-1 Dobré Zlé