HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYČEŠTINYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace


Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráce
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 10121 uživatelů

Návody > Gilbert Goodmate: And the Mushroom of Phungoria

 Hra 
Návod
CD obaly

Zobrazení:12503
Autor návodu:Petr Ticháček

1. Část: Odložení popravy:

Jak se dostanu z baráku dolu do městečka?

Použijte svého speciálního dřevěného výtahu, jenž stoji venku před domem.

Ten výtah ale nefunguje. Co s tím?

Protože je výtah normálně pohaněn větrem a zrovna teď je bezvětří, musíte ho vyzdvihnout manuálně. Jděte na zahrádku za domem, kde z dřevěné ždímačky seberte červené prádlo a poté odkrytou kliku. Použijte kliku na výtah.

Klika se zlomila! Jak ji opravím?

Je třeba připravit speciálně tuhé lepidlo a tím jí slepit. Na zahrádce za domem seberte ze stromu nalevo bílou mízu a ze stromu napravo pryskyřici. Uvnitř domu otevřete kredenc a seberte z něj nit na zuby, zubní kartáček a gel na vlasy. Ze stolu pod kredencem seberte přísady do buchtiček. Do mixeru na stole vložte postupně gel na vlasy, mízu, pryskyřici a přísady do buchtiček. Na hotové super lepidlo pak použijte zlomenou kliku, čímž ji slepíte. Použijte opravenou kliku na výtah a jakmile ho vytáhnete, stiskněte páčku, načež sjedete dolu. Přejitím přes lávku se dostanete do městečka, kde vám princezna Michelle sdělí plán na záchranu vašeho dědy - musíte se převléct za krále, k čemuž potřebujete korunu, falešný nos, královskou robu a něco, co vás učiní tlustším.

Kde sezenu královskou korunu?

Z náměstí se vydejte doleva (spodní cestou) před vězení. Promluvte si s hypochondrem Arverem o všem možném. Pak si s nim promluvte znova a požádejte ho o prázdnou krabici od buráků, načež ji dostanete. V inventáři si krabici prohledněte - zjistíte, že je na její zadní straně nakreslena koruna určena k vystřihnutí.

Kde seženu nůžky nebo něco ostrého?

Z náměstíčka se vydejte dolu do přístavu. Zde si promluvte se starým rybářem a všimněte si jeho nožíku, který by se vám zatraceně hodil. Prozkoumejte žraločí tlamu nad vchodem do rybářovy chajdy, znovu si s nim promluvte a požádejte ho o vyprávění dalšího příběhu. Rybář však usne a nožík mu vypadne z ruky. Seberte jej. V inventáři použijte nůž na papírovou krabici s nakreslenou korunou, čímž ji vyřízněte. Ještě jí však musíte něčím svázat.

Kde seženu něco na svázaní papírové koruny?

Z náměstíčka se vydejte doleva k telefonistovi Sergiovi. Nožem uřízněte kabel vedoucí z telefonní centrály a tím pak v inventáři korunu svažte.

Kde seženu královskou róbu?

Z městečka se přes mapu vypravte na Strawmusketovu farmu a povšimněte si strašáka, jenž má na sobě navlečenou zrovna takovou róbu, jakou hledáte. Pokuste se róbu sebrat, ale farmař Strawmusket vám v tom zabrání. Bude tedy asi dobré se farmáře nějak zbavit.

Jak se zbavím farmáře Strawmusketa?

Promluvte si s farmářem o všem možném - dozvíte se o jeho milovaném čuníkovi Lulabellovi. (během rozhovoru taktéž Gilbert utrhne jednu kukuřici). Zjistíte, že farmář má svého čuníka tak rád, že kdyby mu utekl, honil by se za ním třeba až na kraj světa. Vraťte se zpět do města a jděte do uličky, v niž bydlí vynálezce Elton. Používejte interkom vedle dveří a odpovídejte na dotěrné otázky tak dlouho, až se Gilbert zdravě naštve a konečně se odhodlá zaklepat na dveře. Uvnitř si promluvte s Eltonem a pak seberte návrhy (blueprints) opřené o stěnu vedle dveří. V inventáři návrhy otočte a zjistíte, že je na jejich zadní straně zakresleno, jak rozčtvrtit vepře. Vraťte se na farmu a ukažte návrh na rozčtvrcení vepřů čuníkovi Lulabellovi - ten se vás však bojí a ignoruje vás. Promluvte si tedy o něm se starým Strawmusketem. Znovu ukažte plánek Lulabelle - tentokráte se na něj podívá, lekne se a uteče. Strawmusket se rozběhne za ní a vy můžete v klidu sebrat strašákovi jeho červenou róbu.

Kde seženu falešný nos?

Jděte na náměstí, kde si promluvte se smutným klučinou Tommym - zjistíte, že vlastní právě takový falešný nos, jaký hledáte. Vymění ho ale jedině za super prak, jenž je v automatu na hračky vedle něj. Musíte jej tedy nějak získat… a peníze samozřejmě nemáte.

Jak dostanu super prak z automatu na hračky?

Jediná možnost je ho rozbít. A to něčím opravdu těžkým. Otevřete dveře za klukem a projdete jimi - objevíte se na věži se síleným Petem. Pokuste se shodit dolů uvolněný kámen, ale je na vás příliš těžký. Promluvte si se síleným Petem a přimějte ho, aby vystřelil z kanónu (klučina Tommy vám prozradí, jak na to). Po střelbě Pete upustí svůj meč, který seberte a použijte na uvolněný kámen - tím ho shodíte na automat na hračky. Sejděte dolů a z rozbitého automatu seberte falešný nos (Gilbert taktéž sebere lahvičku s tekutým mýdlem).

Kde seženu něco, co mě učiní tlustším?

Musíte se něčím vycpat… třeba takový polštář by se hodil. Vraťte se do svého domku na skále a seberte polštář z postele. Je však příliš tenký, musíte jej ještě něčím vycpat. Zajděte na farmu a seberte ze strašáka trochu slámy. V inventáři vycpěte polštář slámou. Nyní již nezbývá, než v inventáři všechny potřebné předměty (róbu, falešný nos, papírovou korunu a vycpaný polštář) spojit dohromady, čímž získáte převlek za krále.

2. Část: Obstarání lodě a honba za šerifem:

Jak dostihnu šerifa?

Jelikož šerif uprchl na lodi, musíte si také nějakou obstarat. Zajděte do přístavu ve městečku a vejděte do taverny. Uvnitř si promluvte s Harrisonem Davenportem o všem možném a uzavřete dohodu - pokud mu seženete křišťálovou kouli, půjčí vám jednu ze svých lodí.

Kde seženu křišťálovou kouli?

Zaskočte za věstkyní Madam Zyz (má krámek ve městě) a promluvte si s ní o všem možném - poví vám, že křišťálové koule kupuje od obchodníka Larryho, který má nyní sídlo v jeskyni v horách (tato lokace se vám od této chvíle objeví na mapě). Vydejte se do Larryho obchodu, nejdříve však budete muset přejít přes hlídaný most.

Jak se zbavím strážného, který mě odmítá nechat přejít most?

Promluvte si s ním a zjistíte, že ho zajímají ženy - zvláště pak Sára, číšnice z taverny Zajděte do taverny v městečku a seberte z podlahy kapesníček s otiskem Sářiny rtěnky. Navštivte Eltona a v jeho dílně seberte z podlahy péro a ze stolu inkoust. V inventáři namočte péro do inkoustu a použijte ho na kapesníček - potřebujete však ještě sehnat něco, co by vás inspirovalo k napsání něčeho romantického. Jděte k vězení a ze schůdků před karavanem seberte knihu básni. V inventáři si jí pročtěte a potom znova použijte pero na kapesníček. Vraťte se na most ke strážnému a předejte mu kapesníček se zprávou. Jakmile strážný odběhne, zdvihněte závoru a můžete projít.

Kde seženu peníze na nákup křišťálové koule?

Když si promluvíte s Larrym v jeho jeskynním obchodě o všem možném, zjistíte, že vám prodá křišťálovou kouli pouze za deset tisíc. Tolik samozřejmě nemáte. Zajděte do taverny ve městečku a promluvte si s osamělým Vikingem - poví vám o tajném úkrytu a taky o tom, že má k němu klíč. Od této chvíle se lokace s úkrytem zobrazí na mapě. Vydejte se do tajného vikingského úkrytu, kde si promluvte se strážným Vikingem Erikem Statečným. Poprosí vás o sehnání elastického bungee provazu.

Kde seženu nějaký elastický provaz pro Erika?

Zajděte do městečka před Eltonovu laboratoř, kde si promluvte s Luisou na balkóně. Ta vám nakonec předá svojí sadu podprsenek a požádá vás o jejich doručení své přítelkyni. V inventáři podprsenky svažte a odneste je Erikovi - ten na nich zůstane viset ze strážní věže.

Vchod do vikingského úkrytu je zamčený! Kde seženu klíč?

Nevzpomínáte si? Osamělý Viking z taverny se onehdy zmínil, že ten klíč má. Promluvte si s ním - svěří se vám, že potřebuje sehnat kůži z divokého zvířete. Na náměstí si promluvte se ševcem Saulem. Zjistíte, že jeho ponožka Ponozak by potřeboval společnici ženského "pohlaví". Vydejte se na zahradu za vaším domem, kde z prádelní šňůry seberte červenou ponožku. Z pultu Saulova stánku seberte leštidlo na boty a v inventáři ho použijte na ponožku, čímž z obyčejné ponožky vytvoříte… sexy dívčí ponožku :o). Předejte ponožku Saulovi - za odměnu dostanete růžové tretry. Jděte do taverny a předejte růžové tretky osamělému Vikingovi. Ten si přesedne ke svému kolegovi u baru a poodhalí vám tak svůj svazek klíčů. Sebrat ho však nelze.

Jak mužů Vikingovi jeho klíč sebrat?

Nelze ho sebrat. Ale možná by šlo udělat otisk klíče a vyrobit si vlastní. V Eltonove dílně prozkoumejte jeho vynález na podlaze (zjistíte, že je to vysavač) a pak ho seberte. Jděte na zahrádku za svým domem a použijte vysavač na včelí úl - tím se zbavíte včel a můžete jim v klidu vybrakovat jejich úl (med a včelí vosk). Vraťte se do taverny a použijte vosk na Vikingův klíč - získáte jeho otisk.

Otisk mám. Ale jak z něj vyrobím klíč?

Navštivte kováře Vandersteena. Promluvte si s ním a pak mu ukažte otisk klíče - vyrobí vám klíč, pokud mu však seženete nějakého psa. Před dílnou Eltona si promluvte se slepcem Samem, jenž vlastní psa Spota. Pak se mu pokuste psa sebrat, ale bezúspěšně.

Jak tedy seberu slepci jeho psa?

Musíte mu ho vyměnit za něco, co alespoň na dotek psa připomíná. A to něco musíte vyrobit. U kováře Vandersteena seberte železnou rukavici. V přístavu naberte rukavici dehet ze sudu vedle taverny. Na farmě mečem "oholte" pasoucí se ovečku - získáte tak její vlnu. Na farmě ještě seberte pytel kukuřice opřený o Strawmusketovu chatrč. V inventáři skombinujte pytel kukuřice s dehtem a s ovčí vlnou - získáte tak falešného psa. Vraťte se do městečka ke slepci Samovi a vyměňte mu jeho psa za falešného. Odneste psa kováři Vandersteenovi a ten vám za odměnu odlije klíč z vašeho otisku. Presuňte se na lokací s vikingským úkrytem a odemkněte dveře klíčem - uvnitř naleznete, mimo jiného, hromadu zlata a vikingský lístek. Se zlatem se vydejte do Larryho jeskynního obchůdku. Předejte mu peníze, nicméně Larry všechny tři křišťélové koule zničí. Dostanete od něj alespoň páčidlo.

Ale kde teď seženu křišťálovou kouli, když Larry všechny zničil?

Bohužel, jediná možnost je získat křišťálovou kouli od věštkyně Madam Zyz. Zajděte do krámku Madam Zyz a pokuste se vzít její kouli, ale Džin vám to nedovolí. Promluvte si s Džinem - jednak od něj dostanete věcičku, co sama svítí ve tmě (glow-in-dark-pal), ale hlavně se dozvíte, že přesně za 10 let se stane křišťálová koule Madam Zyz nefunkční. Což znamená, že by bylo dobré se nějak přenést časem o 10 let do budoucnosti.

A jak se přenesu do budoucnosti?

Za pomoci Eltonova vynálezu "Stroj času". V Eltonove dílně prozkoumejte velký vynález napravo. Zjistíte, že je to "Stroj času". Promluvte si o něm s Eltonem. Pak se pokuste Stroj času sami použít, Elton vám v tom však zabrání. Opět si s ním promluvte a snažte se ho přemluvit, aby vám předvedl cestování časem. Po následující scéně ale praskne robotovi pohonný pás a dokud jej nespravíte, žádné cestovaní časem se konat nebude.

Kde seženu náhradní pás pro robota?

Jeden takový pěkný má Saul na svém šicím stroji. Nejdříve je ale nutné ho nějak odlákat pryč. A v tom by vám (nevědomky) mohl pomoci Šílený Pete, kdyby spustil zběsilou kanonádu po vikingských lodích. Zajděte do taverny a ze stolku seberte jeden ubrousek s motivem lodě. Vystoupejte na věž za Petem a vložte mu ubrousek do hledačku na konci hlavně kanónu. Vraťte se k nyní již opuštěnému stánku ševce Saula a seberte mu pás ze šicího stroje. V Eltonove dílně použijte pás na robota, načež Elton dokončí prezentaci svého Stroje času. Ten se však záhy porouchá.

Jak opravím Stroj času?

Musíte opravit prasknutou pružinu, která z něj vypadla. Seberte pružinu z podlahy a odneste ji kováři Vandersteenovi - ten se jí pokusí opravit, ale namísto toho jí rozmlátí. Poradí vám však, že náhradní pružinu naleznete ve starých hodinách. Staré kukačkové hodiny máte ve svém domku na nočním stolku. Nelze je však nijak otevřít, budete je tedy muset rozbít. A to nejlépe kladivem, které vlastní kovář Vandersteen. Ten vám ho však nehodlá půjčit, takže bude nutné ho z jeho kovárny někam odlákat.

Jak odlákám Vandersteena z kovárny?

Zaskočte navštívit Liptona, dobrodruha a odborníka přes čaje. Že nevíte, kde bydlí? V domku pod mostem, jejž dříve hlídal strážný zamilovaný do Sáry. Prohledněte si Vandersteenovu VIP kartu ležící na stole a pokuste se jí sebrat - Lipton vám to však nedovolí. Promluvte si s Liptonem - zjistíte, že by rád ochutnal svůj Bezejmenný čaj, ale chybí mu filtr a sladidlo. Vám ještě chybí nějaké uspávadlo, které byste mu do čaje přidali.

Kde seženu uspávadlo?

Zajděte do přístavu v městečku a promluvte si se záhadným mužem stojícím před tavernou. Nakonec od něj dostanete uspávací prášek.

Kde seženu filtr?

Hypochondr Arver má na sobě nové vybavení - filtr proti bakteriím. Promluvte si s ním a zjistíte, že vám ho dá jedině v případě, když mu seženete zázračný lék Dr. Frauda. Promluvte si s Dr. Faudem (přes dveře jeho maringotky). Požádá vás, abyste mu pro jeho show sehnali ve Phungorii nějakého silného může.

Kde seženu ve Phungorii siláka?

Neseženete, v tom je ten problém. Musíte udělat siláka ze sebe. Nebo to alespoň zařídit tak, abyste před lidmi vypadali jako silák. Třeba taková falešná činka by nebyla od věci… Jděte před Eltonovu dílnu, kde z hromady harampádí seberte tyč. Před Liptonovym příbytkem vytáhněte z potoka dvě dělové koule. V inventáři spojte tyč s koulemi, čímž získáte činku. Vraťte se za Dr. Faudem a řekněte mu, že jste připraveni účinkovat v jeho show. Po jejím skončení obdržíte nejen lahvičku s jeho zázračným lékem, ale taky škrob a miniaturní vymačkávač šťávy. Vyměňte s Arverem zázračnou medicínu za jeho filtr. V inventáři posypte med práškem na spaní a předejte ho spolu s filtrem Liptonovi. Jakmile Lipton usne, seberte jeho VIP kartu, načež telefonicky odvoláte Vandersteena z kovárny. Jděte do městečka ke kovárně a seberte Vandersteenovo kladivo. Ve svém domě rozbijte kladivem kukačkové hodiny na nočním stolku - získáte pružinu. V Eltonove dílně použijte pružinu na Stroj času, čímž ho opravíte. Použijte kontrolní panel Stroje času, načež se přenesete o 10 let do budoucnosti a objevíte se v krámku Madam Zyz. Ta vám však svojí křišťálovou kouli nebude ochotna dát.

Jak příměji Madam Zyz, aby mi dala svojí křišťálovou kouli?

Možná by pomohl nápoj štědrosti, který na náměstí prodává Barry. Promluvte si s Barrym - bude souhlasit s tím, že vám nápoj na sobě předvede, ale musíte mu podepsat úmluvu, že mu ho neseberte. K tomu potřebujete pero (to už máte) a papír. Jděte do šerifova příbytku (vedle kovárny), kde seberte knihu položenou na stole. Na truhlici před postelí použijte páčidlo a otevřenou truhlu prozkoumejte - naleznete zajímavou knihu, z niž vypadne čistý papír. Ten nezapomeňte sebrat. Vraťte se na náměstí a předejte papír s perem Barrymu - získáte nápoj štědrosti. Strojem času se přeneste do budoucnosti a nalijte nápoj štědrosti do parfému Madam Zyz - dostanete nejen křišťálovou kouli, ale taktéž prachovku. Zpět v současnosti odneste křišťálovou kouli panu Davenpotrovi, načež vám bude zapůjčená loď a vy se vydáte po stopách šerifa na opuštěný ostrov.

3. Část: Nalezení houby na ostrově:

Jak se dostanu do jeskyně za mříží?

Jediná možnost je podkopat se tam. K tomu potřebujete získat lopatu od pirátů, ti vám jí však odmítnou půjčit. Promluvte si s pirátským kapitánem a přimějte ho, aby si on i jeho posádka sundali brýle. Tím pádem téměř oslepnou a vy tak můžete sebrat jejich lopatu. Použijte lopatu na písek před mřížemi, čímž se prokopete do temné jeskyně. Kromě toho taky naleznete poklad Vousatého Bárta, který můžete v inventáři otevřít páčidlem (natřikrát). Poslední truhličku otevřete ručně a objevíte v ní bramboru a nějakou zprávu, kterou si přečtěte.

V jeskyni je děsná tma. Dá se tam nějak "rozsvítit"?

Samozřejmě, že ano. A to za pomoci vašeho svitidelka (glow-in-dark-pal). Svitidelko je však vybité, takže ho musíte nejdříve nějak nabít. Položte svitidelko na placatý bílý kámen na pobřeží a vyčkejte, až se nabije. Svítit však vydrží pouze po určitou dobu, takže jej budete muset často dobíjet. Rychle utíkejte do jeskyně, kde svitidelko použijte (v inventáři). Vyřešte puzzle na zadní stěně jeskyně. Je poměrně jednoduché, jediným problémem je omezený čas na jeho řešení.

Jak spustím most v další jeskynní místnosti?

Vašim úkolem je nalít do jednoho kbelíku přesně 4 litry vody a tento pak položit na váhu. Seberte oba kbelíky, abyste zjistili, že v tom pětilitrovém je díra. Tu je třeba spravit. Vraťte se k pirátům na pobřeží a promluvte si s kuchařem. Ten vám připraví želé. Pokuste se jím zacpat díru v kbelíku. Želé je však příliš měkké a vodu v kbelíku neudrží. Zaměňte kuchaři jeho ingredience za škrob a znovu ho poproste o uvaření želé - tentokráte bude mnohem pevnější a na opravu kbelíku se bude hodit dokonale. Zpět k puzzlu v jeskyni. Načerpání 4 litrů vody do petilitrového kbelíku docílíte následovně. Za pomocí pumpy naplňte třílitrový kbelík a obsah přelijte do petilitrového. Opět naplňte třílitrový kbelík a opět ho přelijte do petilitrového - ve třílitrovém kbelíku vám zbude jeden litr vody. Pětilitrový kbelík vyprázdněte a přelijte do něj jeden litr ze třílitrového kbelíku. Znova naplňte třílitrový kbelík a jeho obsah přelijte k jednomu litru vody v pětilitrovém kbelíku - tím získáte přesně čtyři litry vody. Položte kbelík se čtyřmi litry vody na váhu a přejděte po spuštěném mostě do další jeskyně.

Tam vedle je šerif a připravuje se probudit Kárna! Jak ho mám zastavit?

Pokuste se mu vytrhnout jeho knihu kouzel z rukou. Když se budete se šerifem o knihu přetahovat, vytáhněte z inventáře pírko a šerifa polechtejte. Jakmile šerif uprchne, vytáhněte z kotle Houbu. Učiňte tak za pomoci rukavice, protože Houba je příliš horká.

To ne! Šerif mi zničil loďku! Jak se teď dostanu z ostrova?

Jedině prostřednictvím nehotového Eltonova voru. Vor je však nekompletní a k jeho dokončení potřebujete sehnat pedály, kormidlo a provaz.

Kde seženu pedály?

Pedály jsou na bicyklu, který piráti vykopali z jámy. Seberte je a použijte na vor.

Kde seženu provaz?

V jeskyni s jezírkem seberte bambusovou tyč opřenou o stenu. Na pobřeží vytáhněte bambusovou tyčí z vody plovací kolo (získáte i rozbité kormidlo). V inventáři uvolněte z plovacího kola provaz a ten pak použijte na vor.

Jak opravím rozbité kormidlo?

Ze stanu pirátského kuchaře seberte zástěru a v inventáři ji prohledejte - naleznete kladívko a hřebíky. Použijte kladívko s hřebíky na rozbité kormidlo, čímž ho spravíte. Opravené kormidlo použijte na vor. Dokončený vor nakonec použijte, načež se dostanete do vikingské vesnice.

4. Část: Únik z vikingské vesnice:

Jak zabráním tomu, abych byl prodán jako otrok?

Jelikož vás hodlají prodat jako otroka, musíte se postarat o to, aby si vás nikdo nekoupil. Na návsi se vydejte doleva a z pultu seberte jednu helmici - z helmice upadne roh, který seberte. Pokračujte doleva do přístavu, kde naberte do rohu červenou barvu z kbelíku.

Obchod s otroky začal. Co mám dělat?

Musíte se zohavit natolik, aby si vás nikdo nekoupil. Nejdříve si začerněte zuby použitím zubního kartáčku na inkoust. Dále musíte zohavit své tělo. Seberte zrcátko a pak jim třískněte o pult - rozbijete jej. Seberte z podlahy střepy a v inventáři jimi rozřízněte bramboru. V inventáři použijte rozřezanou bramboru na roh s červenou barvou, čímž si na svém těle vytvoříte červené puntíky. První výběrové kolo začíná!

Nekoupili mě! Ale jak neprojít druhým výběrovým kolem?

Možná by nebylo na škodu vyrobit si falešný hrb. V inventáři použijte polštář na zástěru, čímž získáte falešný hrb. Druhé výběrové kolo začíná!

Teď mě chtějí shodit ze skály! Musím odsud zdrhnout. Ale jak?

Jediná možnost je z vikingské vesnice odletět. K tomu si potřebujete vyrobit křídla. A na výrobu křídel potřebujete spoustu peří, nějaký rám a něco, čím to všechno svážete dohromady.

Kde seženu dostatek peří?

V díře pro otroky si promluvte s indiánem a pak mu dejte lahvičku s mýdlem - dostanete od něj čelenku (první zdroj peří) a zápalky. Na návsi seberte z pultu napravo nějaké petardy. Jděte do zadní části vesnice k ringu se stávkujícími kohouty a hoďte po nich petardy (musíte mít v inventáři zápalky) - tím je odeženete a můžete sebrat hromádku peří (druhý zdroj peří). Toho peří ale stále není dostatek… Jedno velké péro má kat na návsi. Mučivá s ním vězně (o čemž se můžete přesvědčit). Abyste získali katovo pero, musíte přečkat jeho mučení. A abyste přečkali mučení, musíte si natřít nohy něčím, co vám je znecitliví. Promluvte si se zženštělým Vikingem - Helgou - u informačního stánku na návsi. Dozvíte se, že vlastní pleťový krém, který vytváří na pokožce tvrdou vrstvu. A taky se dozvíte, že má Helga problémy s holením svých nohou. Když ji pomůžete, krém je váš.

Jak odstraním chlupy z nohou Helgy?

Chce to sehnat něco lepkavého… Jděte do přístavu, kde seberte z informační tabule reklamní leták (je z druhé strany lepkavý). Použijte leták na Helgu, čímž jí zbavíte jednu nohu od chlupů. Pro druhý lepkavý papírek si musíte zajít do Hlavní haly (v zadní části vesnice). Do haly se ale nemůžu dostat. Ten Viking v budce po mě chce nějaký lístek. Zkuste mu dát lístek, co jste dříve našli ve vikingském úkrytu. Ten je však již neplatný. V inventáři použijte skleněný střep na Otrocky certifikát, čímž z něj vyříznete číslo "11". Připevněte číslo "11" na vikingský lístek, promluvte si s výběrčím lístků a pak mu dejte svůj falešný lístek. Vejděte do Hlavní haly. Uvnitř se pokuste sebrat mucholapku, ale kuchař vám to zakáže - potřebuje mít v kuchyni něco, co by mu přitahovalo mouchy.

Kde seženu něco, co přitahuje mouchy?

Na návsi, vedle stánku Helgy, otevřete jeden ze sudů a seberte z něj shnilého lososa. Vraťte se do haly a dejte shnilého lososa kuchaři, čímž získáte mucholapku. Použijte mucholapku na Helgu, čímž ji oholíte i druhou nohu a pleťový krém je váš. Jděte za katem a v inventáři použijte pleťový krém - natřete si jím nohy. Promluvte si s katem a požádejte ho o další test v mučení - tentokráte ho úspěšně přečkáte a za odměnu dostanete katovo velké pero. Tím máte pohromadě všechno peří, které potřebujete.

Kde seženu rám, na který připevním peří?

V Hale jeden takový rám je… opéká se na něm v krbu prase. Když se ale ho pokusíte sebrat, zabrání vám v tom baštící velitel Vikingu. Musíte se tedy jak vikingského velitele, tak i kuchaře nějak zbavit. Nasypte vikingskému veliteli do pití prášek na spaní, čímž ho na čas odvaříte. Nyní musíte vystihnout okamžik, kdy se kuchař otočí a začne potírat opékající se prase. V tuto chvíli mu převrhněte jeho pánev s jídlem na zem. V nastalém zmatku seberte dřevěný rám a rychle uprchněte.

Mám peří i rám. Jak vyrobím křídla?

V inventáři na dřevěný rám použijte postupně indiánskou čelenku, peří od kohoutů, velké péro, péro na psaní a prachovku. Nakonec peří přivažte k rámu nití na zuby. Následuje váš odlet z vesnice směrem k Phungorii.

5. Část: Vysvobození princezny:

Jak se dostanu do šerifovy barabizny?

Nijak. Naopak ho z ní musíte vylákat ven. Vhoďte do komína domu kukuřici, čímž šerifa vypudíte ven a posléze efektně zlikvidujete. Nakonec tedy vše dobře dopadlo - jako obvykle. Gilbert získal svojí milovanou princeznu Michelle a Phungoria nového krále, co více si lze prát?




Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
707 hlasov

100
60
20

80
40
0
49
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.cz 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |