HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYČEŠTINYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace


Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráce
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 8866 uživatelů

Návody > AGON: Lost Sword Of Toledo


Zobrazení:13567
Autor návodu:VampireDream

Návod zatiaľ nie je kompletný, bude postupne dopĺňaný.
(Posledná aktualizácia: 24.10.2008)


O hře

Hned na začátku mě zarazila zhruba 15-ti minutová konverzace s Carmen. Vím, že autoři adventur rádi nechávají postavy 'vykecávat' - ale tohle byla síla.

Ovládání je klasika - kliknutím se pohybujeme ve směru šipky, trošku netradiční je způsob otáčení kolem vlastní osy: podržením levého tlačítka myši a tažením lze měnit pohyb kamery doleva - doprava - nahoru a dolů. Hru je možno uložit podle uvážení (navíc se použije autosave při opuštění hry.

Menu - v pravém horním rohu monitoru jsou 3 tlačítka - M pro Menu, F pro Poznámky (záznamy rozhovorů) a I pro Inventář (inventář lze vyvolat také pomocí mezerníku).

Tento návod je jedním ze způsobů, jak hru hrát. Různé úkoly je možno plnit v různém pořadí a v jiné časové posloupnosti.



Úvod

Plaza de la Mancha: Přijeli jste na náměstí. Ve hře vystupujete jako profesor Hunter z Anglie. Můžete se rozhlédnout kolem - uvidíte zde několik postav: muže s kytarou, další muž čte noviny a dále je zde prodavač u krámku. Všimněte si také způsobu značení a číslování domů. Domy jsou značeny číslem a znakem. Plaza road je 1 a palác na protější straně je 3. Promluvte s prodavačem u krámku. Dozvíte se, že malířův dům je na Plaza San Pedro.
Mapa: Projděte obloukovým průchodem a zobrazí se vám mapa. Kliknutím na Diez-Palencia se tam přemístíte.

Dům Diez-Palencia:

Nádvoří: Promluvte si s Carmen (dlouhý rozhovor - většinou její monolog, dozvíte se podrobnosti o smrti otce i to, že má milého Francisca, který je ve vězení, zmíní se také o hrací skříňce s otcovou oblíbenou skladbou). Nakonec vám předá klíč ke dveřím otcova pokoje, který se nachází vpravo od vstupních vrat. Na mapě se objeví nové místo - Candelas house.

Malířův pokoj: Na dveře požijeme klíč a vstoupíme dovnitř.
Na stěnách si prohlédneme obrázky a v policích knihy. Vlevo si prohlédneme stůl pod oknem, nahoře na stěně je obrázek (všimněte si symbolu s číslem 10) a z horní přihrádky stolu vezmeme natahovací klíček.
Všimněte si čínské krabice na doutníky, kterou otevřeme později. Přečtěte si dopis na krabici.
Dále si v rohu místnosti všimněte 3 obrazů na stejné téma. Dveře do další místnosti jsou zamknuté - nelze jimi projít dále. Můžete si také všimnout trumpety, pověšené na stěně a v knihovně je několik knih o umění a astronomii.

Hrací skříňka: Otevřete skříňku, která je na stolku po levé straně postele.
Skříňka má 8 točítek s 12-ti písmeny na každém. Vlevo dole je místo pro natahovací klíček (máme jej v inventáři). Vložíme klíček a zatočíme s ním - balerína nám zatančí za doprovodu určité skladby (tu si zapamatujeme). Během tance klikněte na tanečnici a ze sukýnky vypadne srolovaný dopis, který si pak v inventáři pomocí pravého tlačítka myši přečtete. Pak vyjděte ven z pokoje a předejte dopis Carmen.

Při odchodu skrz vrata vám Carmen nabídne koláčky - vezmete si je z talíře na okraji studny uprostřed dvora.



Otevření hrací skříňky 1

Plaza de la Mancha: Přejděte na náměstí Plaza de la Mancha.

Za úkol máme najít melodii z hrací skříňky:
Promluvíme s kytaristou Domingem, ale bude chtít něco za odměnu - dáme mu koláček. Zahraje nám 3 melodie, ale žádná není ta z hrací skříňky. Vrátíme se zpět do malířova domu a vezmeme si další koláček. Pokud jste si nezapamatovali melodii, můžete si ji znovu přehrát ve skříňce.
Vrátíte se na Plaza a dáte Domingovi další koláček. Pak vám zahraje další 3 melodie, ale ani tentokrát žádná z nich není ta pravá. Zajdeme pro další koláček a dáme mu jej. Zahraje další 3 melodie - a první z nich je ta pravá - El Nenufar.

Dům Diez-Palencia: Vrátíme se zpět do malířova domu.

Nalezení kódu ke hrací skříňce:
El Nenufar: Přejděte ke knihovně vpravo od zamknutých dveří (v pokoji malíře) a prohledejte ji. Hledaná skladba El Nenufar je vpravo nahoře. Otevřeme knihu a zjistíme, že El Nenufar složil A. Lozano jako svůj Opus 28. Přejděte ke knize na stole u dveří a nalistujte stránku s Op.28.
Přejdeme k hrací skříňce a nastavíme kombinaci: L O Z A N O V I Všimněte si římských číslic - udávají pořadí písmen. Začínáme v levém horním rohu a pokračujeme ve směru hodinových ručiček. Pak stiskneme zámek dole ve skříňce a skříňka se otevře. Sebereme medailón a dopis. Vstoupí Carmen a dopis si přečte. Potom opustíme tento dům.

Dům Candelasů: Na mapě zvolíme Candelas house.
Promluvíme si s Isabel, Franciscovou matkou. Neví nic o AGONu (meč), povídá o slavné mečířské rodině Candelasů a ztraceném meči s iniciálami mečíře a šperkem. Projděte všechny možnosti otázek... Prohlédněte si obraz na stěně vlevo od dveří (s číslem 8). Potom opusťte dům. Na mapě přibude nová lokace - místní policie.

Dům Diez-Palencia: Přejděte do malířova domu. Promluvte s plačící Carmen - dá vám dopis od Salvadora Diez-Palencia. Přečteme si dopis. Pak se vyptáme na všechny otázky.

Hrací skříňka 2: Podíváme se na hrací skříňku, která se skládá z několika pater. Při nastavení správného kódu se vždy otevře další část. Vidíme opět 8 točítek, které symbolizují nějaké datum.

Dlouhý dopis: Pravým tlačítkem si v inventáři přečteme dopis. Vyjdeme ven a položíme Carmen další otázky. Dostaneme klíč k fotokomoře (zamknutá místnost). Dozvíme se také, že se Carmen narodila 4. září (september) 1883. Pak opustíme dům.



Rozmluva s Franciscem

Místní policie: Promluvíme podrobně se seržantem Reoyosem o Franciscovi a ztraceném meči - ale k rozhovoru s Franciscem budeme potřebovat povolení od svého nadřízeného Alonsa, který není momentálně v Toledu. Znovu oslovte Reoyose a vyptejte se na podrobnosti. Prohlédněte si loňský kalendář. Potom opustíte stanici.

Plaza de la Mancha:

De la Rica's Palace: Jděte k domu napravo od muže s novinami - dům má číslo 3. Ale do domu nemůžete...

Zahrada paláce: Otočte se doprava a jděte k brance se zvonkem - zazvoňte. Pak vyzpovídejte komorníka Huga (další nekonečný rozhovor - opravdový děs, asi nějaká úchylka tvůrců). Pan Alonso není doma, ale... Dostáváme do mapy další lokaci.

Arriaga - Starožitnictví: Navštívíme starožitníka a vyzpovídáme ho. Pak mu prodáme známku - začneme samozřejmě smlouvat od nejvyšší ceny. Nakonec nám dá 1600 peset. Odcházíme opět na náměstí...

Palace Garden at the Plaza: Branka je otevřená - tedy vstoupíme a porozhlédneme se tam.
Hugovi dáme 1500 peset za prodanou známku (100 nám zůstane) a dostaneme povolení a knihu o vinařství. Obojí si v inventáři prohlédneme.

Místní policie: Policistovi dáme povolení a jdeme ke mřížovaným dveřím. Navštívíme Francisca a opět jej dlouze vyzpovídáme. Chce po nás papír, aby mohl napsat dopis své matce - Isabele.
Jděte opět za policistou a promluvte s ním. Nedá vám papír ani tužku, ale opravdu rád by si dal doutníček...

Jak získat doutníky: Jsou dvě řešení, jak se dostat k doutníkům.

Související hry AGON: The Mysterious Codex



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
763 hlasov

100
60
20

80
40
0
52
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.cz 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |